Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut elämäsi parhaan orkun masturboimalla vai harjoittamalla seksiä toisen kanssa?

Vierailija
29.09.2018 |

Ja jos nyt miettisit vain sitä orgasmia siinä toisen kanssa saatuna, etkä sitä muuta ihanaa tunnetta joka kahden ihmisen välille useimmiten syntyy, ja näine kaikkineen se orkkukin varmasti useimmiten on parempi.

Nyt siis on kysymys vain orkusta. Äläkä selitä että orkku nyt on paljon muutakin kuin se laukeaminen, varmaan onkin, mutta sitä nyt ei haeta tässä.

Itse olen saanut parhaan yhdynnässä, kun joskus naimisissa ollessa vaimo panttasi tavaraansa vaikka pari viikkoa, niin sitten kyllä laaki lähti ihan sieltä ylimmästä selkänikamasta.

Toki joskus ihan järisyttäviä orkkuja saan runkatessakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa yhdessä masturboimalla.

Vierailija
2/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parhaimmat orkut saan kun mies hoitelee mut dildolla ja hieroo samalla sormella klitorista.

Yhdynnässäkin saan mutta se orkku on paljon laimeampi ja ohi äkkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi masturbointikertaa muistan elävästi missä orkku on ollut luokkaa hyvä kun ei kynnet ja hampaat irtoa. MUTTA sama pätee muutamiin seksikertoihinkin. Perussetissä naimisen orkut tuntuu tietysti paremmalta kuin runkatessa, mutta runkatessakin on kuitenkin mahdollista saada uskomattomat samanveroiset tärinät.

Esimerkiksi muistan ikuisesti armeijan ekat puolitoista viikkoa. Ollut runkkaamatta kun kuvitteli, että pystyy sen pari viikkoa olla ilman. Lisäksi kun sen teki yöllä punkassa salaa, niin ettei tuvassa muut kuule. Hyvä kun ei selkäranka katkennut tuohon orkkuun.

Vierailija
4/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras orgasmini on ylivoimaisesti ensimmäinen jonka sain 26-vuotiaana. En ole koskaan enää saanut tuollaista räjähdystä aikaan! Ja tuo siis yksin. Toiseksi parhaat saan nuolemalla mutta tuohon ei moni mies pysty.

Vierailija
5/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadullisesti parasta orkkua on vaikea määritellä mutta tietyt kerrat kyllä muistaa johtuen paikasta tai tapahtumasta muuten. Niitä on sekä yksin että kaksin...porukassakin :))

Vierailija
6/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli, kun eksä otti suihin oikein pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
7/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras orkku mulle tullut yhdynnässä takaapäin ja samalla vibralla klitorista itse. Aivan järisyttävä yhdistetty vagina- klitorisorgasmi. Siinä lysähdin kirjaimellisesti erään kerran kasaan ja tuntui että taju lähti. Aina ei onnistu yhtä hyvin vaikka asento/tekniikka olis sama. Onneksi mies laukesi samaan aikaan koska minusta ei kyllä ollut jatkaksi sen orkun jälkeen :D

Mieheni puolesta vastaan minkä on kertonut, että paras ollut pitkitetty suihinotto jossa tullut ensin pienempi orgasmi liukkari-runkkaussessioilla ja eturauhasen stimuloinnilla ilman spermasatsia ja sitten jatkaen suihinotolla huipuksi todella raju laukeaminen.

Ihmeteltiin kun spermaakin oli silloin normaalia enemmän, ihan pitkin lakanoita, sänkyä, lattiaa ja osa mun suussakin vielä, oisko eturauhanen pumpannu ekalla ns. ”kuivalla” orkulla tuplatavarat, en tiedä sitten. Silloin oli miehen vuoro olla puolitajuton, heh. Toiste ei olla (vielä) tuossa onnistuttu miehen kanssa.

Vierailija
8/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttämällä uutta leluani Satisfyer 2 prota. Olen sinkku ja välillä saanut todi hyviäkin orgasmeja yhden yön suhteilta. Vakipanojen kanssa tilanne latistuu melko nopeasti.

Vierailija
9/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä runkaten tulee voimakkaampi orkku.

Nuorena olen saanut joskus sellaisia lihaskontrollin vieviä orkkuja yhdynnässäkin.

Rakastelu kylläkin tyydyttää eri tavalla, mutta siitähän ei tässä ollut kyse.

M47

Vierailija
10/10 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonnena orkut oli ihan valtaisia aikuisikään nähden. Niin runkatessa kuin yhdynnässäkin. Eka orkku koskaan oli kuin salama olisi iskeny. Myös ekan kerran kun sai työntyä paljaaltaan mahtavaan märkään tiukkaan pimpulaan, olo oli kuin selkäranka olisi katkennu. Sille tärinälle ja vapinalle ei meinannu tulla loppua. Se oli vielä erilainen orkku kun se tuntui muualla kehossa, sellaisena aaltoilevana mutta samalla pippelistä tunsi hyvin aistikkaasti ja tarkasti miten reijästä lentää nestettä.

Muutamia runkkukertoja missä orkut ollu valtavia on ollu sellasia missä on ollu ilmiselvä kiinnijäämisen riski. Ennen runkin alotusta on ajatellu tyyliin ”no tuolla se kaveri istuu nurkan takana tuskin se tänne tulee. Härnäten vielä ottaa koko kullin esille, että tulkoot, kai sekin runkkaa” sitten kun on mällit lentäny ja iso O tullut, onkin yhtäkkiä katumapäällä ”ei helvetti toivottavasti se ei nähny”. Samoin on tullut ekstrakiihotus jos on nähny kaverin runkkaamassa. Salaa katsonu koko toimenpiteen loppuun ja siinä omatkin kalsarit kastuu.

Sitten vielä yksi missä irtoaa harvinaisen hyvät orkut. Krapularunkit ja panemiset. Muistan kerran kun oli pannut yhtä muijaa pari kertaa illalla kännissä ja akka heräsi vierestä. Niissä illan panoissa ollu mitään ihmeellistä tavallisiudesta poikkeavaa mutta ai juma se aamun krapulapano. Siinä oikein tunsi kylmän viiman pyllynvaossa samalla kun pussit paukkui ja saakeli sitä orkkua. Oli erittäin eläimellinen akti.