Julkinen tapahtuma: Naisiin kohdistuvan väkivallan on loputtava -kulkue tänään klo 12-14
Kommentit (31)
Just oli uutisissa ku nainen meinas polttaa miehensä ja lapsensa. Tämä ei ilmeisesti ole marssin arvoista. En ikinä menisi osallistumaan tällaiseen syrjintämarssiin. Jokaista on suojeltava väkivallalta yhtä tehokkaasti ja näkyvästi
N33
Vierailija kirjoitti:
Just oli uutisissa ku nainen meinas polttaa miehensä ja lapsensa. Tämä ei ilmeisesti ole marssin arvoista. En ikinä menisi osallistumaan tällaiseen syrjintämarssiin. Jokaista on suojeltava väkivallalta yhtä tehokkaasti ja näkyvästi
N33
Eli logiikkasi on se, että kaksi väärää tekee oikean?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän asian puolesta kokoontuvat. Minua vain vähän kummastuttaa, miksi pitää eritellä "naisiin kohdistuva". Miksei voi vain olla väkivallan vastainen kulkue? Veikkaan naisten ja miesten kokevan väkivaltaa suunnilleen saman verran. Ja vaikka naiset kokisivatkin sitä enemmän, niin ei se mielestäni kuitenkaan tarkoita miesten kokeman väkivallan olevan jotenkin vähäpätöisempää.
Olen itse feministinainen, jos joku alkaa nipottamaan.
Tää. En ikinä kehtaisi mennä noin typerästi nimettyyn marssiin.
Ja lisäksi miehet kokevat väkivaltaa enemmän.
T. Feministi (kai) itsekin
Miksi miehet vastaa turvallisuuden ym järjestelyistä? Miksi se on pitänyt erikseen mainita?
Järjestöstä en ole ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
IsäMmaan puolustajien marssi. Paikalla enintään 15 krapulaista keksi-ikäistä öyhöttäjää.
Mä en ymmärrä näiden kuvausintoa. Aika urvon näköistä kun nämä elämäm_kolulaiset pönöttää tuolla kuvauskepit tanassa
Suomalaisiin kohdistuva väkivalta on saatava loppumaan
Aika epämääräinen kuvaus. Joo väkivaltaa on mutta missä muodossa, kenen taholta. Kiinnostaako tässä nyt väkivalta vai uhrit? Mielenosoituksen järjestäminenkin on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin kohdistuva väkivalta on saatava loppumaan
Jos lähdetään näin ympäripyöreälle linjalle niin mitä jos vaan väkivalta pitää saada loppumaan.
Henkinen väkivalta on pahinta. Koska mediassa alkaa näkyä +50 naisia enemmän. Miehiä näkyy. Miksi?
Persut ja naisvihaajat voisi nyt rauhoittua. Tuossa ihan valkoihoinen suomalaisen kanssa naimisissa oleva nainen puhuu erään toisen uskonnon edustajien tekemästäjoukku raiskauksesta.
Niinpä. Samaan aikaan karvaiset pakarat kohoavat ja laskevat kilttien naapurintyttöjen yllä makuukammareissa.