Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lidl oikeasti edullisempi?

Vierailija
28.09.2018 |

Tuntuu, ettei sieltä oikein ikinä löydy mitään. Maito on ilmeisesti ainakin halvempaa, mites vihannekset, leivät ja kananmunat?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomutuotteita saa todella huonosti. Tavallinen maito ei n suomalaista, mutta luomumaito tulee Saksasta. Edullista kyllä.

Vierailija
62/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma on halvempi. Prisman halvin maito on samanhintaista kuin lidlissä. Lisäksi lidlin hintoja nostaa se että sieltä ei löydy läheskään kaikkea, jolloin bensakulut kasvavat kun täytyy mennä toiseenkin kauppaan ostamaan se mitä ei lidlistä löydy. Puhun siis "meidän" lidlistä, sillä ilmeisesti lidleissä on eri tuotteita myynnissä riippuen kaupasta.

Prisman vihannekset ovat laadukkaampia, sillä siellä on mistä ottaa. Lidlissä tosi usein on vain yhtä laatua, joten ei voi valita parempilaatuista. Lisäksi siellä on usein myös niin, että on jäljellä kaksi muussautunutta tuorekurkkua, jolloin on pakko hakea se kurkku jostain muualta.

Mitä lidlistä sitten puuttuu?

siirappi

tummapaahtokahvi, se merkki mitä minä käytän

isompi koko raejuustoa, joka ei maistu kököltä, se pienempi purkki on kalliimpi ostaa kuin prismasta se isompi, ja se siommassa purkissa myytävä maistuu aivan kamalalle.

Se siiderimerkki mitä käytän

Vain isoja askeja sitä tupakkaa jota ostan joskus ja jouluna, jolloin haluan pienen askin.

Mikä lidlissä on samanhintaista kuin prismassa? no nämä

Ruisleipä, sentilleen sama hinta niissä pienissä pyöreissä leivissä

juusto

maito

kissanruoka, se merkki mitä meillä käytetään

säilykkeet (paitsi lidlissä on yksi säilyke kutakin, joten ei voi valita ottaako pieniä vai isoja ananaspaloja, ja joskus pitää ostaa iso purkki (kalliimpi) kun ei ole pienempiä.

jauheliha

broilerin filesuikaleet. Paitsi että lidlissä myydään isommassa erässä, kun minä haluan pienemmän. Hinta on silti sama.

Lidlin kalliimpia tuotteita sitten mm

kananmunat. Kun vertaa 15kpl:n pakettia, niin prismasta saa 15 sillä hinnalla millä lidlistä 10kpl.

vessapaperi, kun emme halua luksuspaperia, luksuspateri voi olle halvempaa kuin prisman luksuspaperi, mutta koska lidlissä ei ole halvempaa kuin tämä luksus, niin tulee paperi kalliimmaksi.

Kyllä minäkin voisin sanoa, että prismasta puuttuu se tee, mitä itse käytän. Aika tyhmä vertauskuva siitä, mitä lidlistä puuttuu. Eipä prismastakaan löydy kaikkia tuotteita, mitä itse käytän. Sama juttu kissanmerkeissä ynnämuissa. Todella naurettavia vertaamisia. 

Ei siinä ole mitään naurettavaa. Et varmaan ymmärrä mihin tuossa  vastataan. Siihen, kun aina kysytään että "mitä te sieltä kaupasta oikein ostatte, kun ette lidlistä MUKA löydä." Tai sanotaan miten lidli on halvin. Tuossa osoitetaan niitä tuotteita mitä ei löydy, ja se että vaikka samanlaisia tuotteita löytyisikin, niin ne eivät suinkaan ole halvimpia. Niele se, äläkä ole naurettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimani, Lidl ja Prisma. Käyn vuorotellen näissä kaupoissa. Kunhan ei ole sitä tyyppiä, jotka eivät suostu ostamaan muuta kuin vain sitä yhtä juustomerkkiä tai yhtä lihamerkkiä niin kyllä sieltä ruokaa löytyy. Luulen, että nämä jotka eivät lidlistä mitään löydä haluavat vain syödä valion tuotteita eikä koskaan mitään muuta. 

Kyllä, halusin niinkin oudon tuotteen, kuin tuore pinaatti. Ei ollut meidän Lidlissä.

Lidlissä ON parasta pinaattia mitä löytää. Vihreässä pussissa yleisemmin siellä, missä on myös valmiit salaatit m yytävänä. Tiedän tämän siksi, koska käyn itse aina ostamassa sitä pinaattia, koska se on valmiiksi pesty niin ei tarvitse uudelleen mennä pesemään.

Tosin aika monesti ihmiset ostaa sitä paljon juuri sen takia, koska on hyvää ja valmiiksipestyä niin saattaa välillä olla loppu

Kyllä vaan. Mä ostan kanssa sitä Lidlin hyvää, paksulehtistä pinaattia - meidän Lidlissä se ei ole kylmässä, vaan sivuhyllyssä salaattien ja paprikoiden kanssa. Huuhdon kyllä aina kaikki kasvikset, vaikka lukisi ettei tarvitse huuhtoa.

Vierailija
64/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta halvimmat tuotteet tuotekohtaisesti eri kaupoista niin säästät kymmeniä euroja kuussa.

Vierailija
65/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on halpaa irtoperunat, maito, jotkut juustot, tomaattimurska, jotkut jauhelihat, tarjousmakkarat, reissumies, limonadit, lihapullat, jotkut suklaat, perussipsit, jne.

Nyt on myös hintasauruksen hirmutarjoukset.

T. Lidl-mies.

Paitsi että irtoperuna on prismassa muutaman sentin halvempi kilohinnaltaan. Maito on samanhintaista, kun ottaa sitä prisman omaa merkkiä, mozzarella on lidlissä muistaakseni 20 senttiä kalliimpi, kermajuusto samanhintaista kilolta, tomaattimurska on myös prismassa samanhintaista kuin lidlissä, jauhelihaa(sikanauta) ei saa mistään niin halvalla kuin prismasta(ellei ole erityinen tarjous)

Lihapullista en tiedä, kun teen ne aina itse, koska jo pelkkä valmislihapullapussin aukaisu saa paskanhajun nokkaan. Sipsit prisman omalla merkillä ovat paitsi yhtä halpoja, niin myös

paremmanmakuisia kuin lidlin.

Myös limsa on halvempaa, kunhan ei ota prismasta jaffaa, ja lidlistä jotain halpamerkkiä, vaan molemmista halvimman vaihtoehdon.

Vierailija
66/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin laadukkaampi. Ja onhan ne vaatteet ym. myös edullisia.

Naisten vaatteiden koot loppuvat yleensä 42:een tai 44:ään - joten jäävät pölyttymään hyllyyn.

Vierailija
67/69 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn idlissä, tsekkaan samalla laarit joissa on tätä kulutustavaraa, vaatteita, jne eriä

Koskaan ei ole ollut oikeasti niissä tavaraa, vaan yksi-kaksi tuotetta, tai pari runnottua pakettia laarin pohjalla. Vaatteista pari hajakokoa, oli pvm, tai kellonaika mikä tahansa käydessäni.

Vai onko tämä juuri sitä että odotetaan postilaatikolla kotona että milloin tulee mainoslehtinen, ja sitten varataan se aamu töistä vapaaksi, jolloin tarjous alkaa, ja aamuyöstä lähdetään jonottamaan lidlin pihalle kaupan aukeamista? Jos, niin ei kiitos minulle.

Vierailija
68/69 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka hihkuttaa aina niistä bonuksista.

Ne bonukset on jo lisätty sinne tuotteiden hintoihin, siksi esim citymarket on ihan törkeen kallis. Periaatteessa olet jo maksanut ne itsellesi "kertyvät bonukset" ja vähän extraa päälle. 

Minimani, Lidl ja Prisma. Käyn vuorotellen näissä kaupoissa. Kunhan ei ole sitä tyyppiä, jotka eivät suostu ostamaan muuta kuin vain sitä yhtä juustomerkkiä tai yhtä lihamerkkiä niin kyllä sieltä ruokaa löytyy. Luulen, että nämä jotka eivät lidlistä mitään löydä haluavat vain syödä valion tuotteita eikä koskaan mitään muuta. 

Käytän Lidliä koska siellä ei ole mitään kanta-asiakasjärjestelmää.

Vierailija
69/69 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, halusin niinkin oudon tuotteen, kuin tuore pinaatti. Ei ollut meidän Lidlissä.

Lidlissä ON parasta pinaattia mitä löytää. Vihreässä pussissa yleisemmin siellä, missä on myös valmiit salaatit m yytävänä. Tiedän tämän siksi, koska käyn itse aina ostamassa sitä pinaattia, koska se on valmiiksi pesty niin ei tarvitse uudelleen mennä pesemään.

Tosin aika monesti ihmiset ostaa sitä paljon juuri sen takia, koska on hyvää ja valmiiksipestyä niin saattaa välillä olla loppu

Lidl uskovainen bongattu. Söisi vaikka paskaa jos Lidlistä saa sitä halvalla.