Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maustetut kivennäisvedet
28.09.2018 |
Miksi pulloissa sanotaan, että esim. "mansikanmakuinen kivennäisvesi" kun siinä korkeintaan vaan tuoksuu se mansikka eikä suussa maistu kuin normi kivennäisvesi? Eikö se pitäisi ennemmin lukea "mansikantuoksuinen".
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No kun siihen on laitettu mansikkaista aromia eikä oikeeta mansikkaa
Mutta jos se ei maistu niin eihän sillä ole maun kanssa mitään tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No kun siihen on laitettu mansikkaista aromia eikä oikeeta mansikkaa