Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v enkä ole koskaan edes suudellut

Vierailija
28.09.2018 |

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Olen miespuolinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ensimmäisen kehun mieheltä ikinä, ensimmäisen suudelmani ja harrastin seksiä juuri 26-vuotiaana. Kyllähän mä häpesin tuota kun kaverit harrastivat seksiä jo siinä 13-15 v ikäisinä, heillä oli takana useita parisuhteita ja mä en ollut edes suudellut miestä!

Hirveä sanoa mutta eihän tuo normaalia nykypäivänä ole olla neitsyt 20+ vuotiaana

Vierailija
2/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27 -vuotiaaksi lähes samassa tilanteessa ja ymmärrettävästi ahdistunut ja epätoivoinen tulevasta. Sitten satuin käymään nettitreffeillä ja löysin tulevan vaimoni. Meillä suhde oli ensimmäisten vuosien aikana hieman myrskyisä ja pahimman ahdistuksen lauettuna noiden myrskyjen aikana tuli myös koettua muutama muu romanssi, kunnes lopulta asetuimme aloillemme. Nyt voin todeta saaneeni tutustua naisten mielenmaisemaan ja kehoon sen verran intensiivisesti, ettei ole millään tavalla jäänyt "puutteellinen nuoruus" harmittamaan.

Viestini siis sinulle, että tsemppiä ja jatka vain, tämä elämä täällä telluksella on loppujen lopuksi tilastollista arpapeliä ja vain yrittämällä lopulta loksahtaa. Toki on mahdollista, että yrittämisestäkään huolimatta ei loksahda, mutta se on jokaisen yrityksen jäljiltä yhä epätodennäköisempää, eikä luovuttamisesta ole mitään hyötyä.

Parasta mitä voi tehdä on välillä pohtia, että onko omassa meiningissä jotain muuttamisen arvoista vai ei. Yleensä tarpeeksi hyvälle tyypille kyllä tuppaa löytymään tarpeeksi hyvä kumppani kun vaan jaksaa etsiä, pelko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ensimmäisen kehun mieheltä ikinä, ensimmäisen suudelmani ja harrastin seksiä juuri 26-vuotiaana. Kyllähän mä häpesin tuota kun kaverit harrastivat seksiä jo siinä 13-15 v ikäisinä, heillä oli takana useita parisuhteita ja mä en ollut edes suudellut miestä!

Hirveä sanoa mutta eihän tuo normaalia nykypäivänä ole olla neitsyt 20+ vuotiaana

Joo, eihän se "normaalia" todellakaan ole. Ikäisistäni naisista suurella (suurimmalla?) osalla on useita suhteita ja panoja takana, mutta itse ei ole edes suudellut. Kyllä se pieniä paineita asettaa jos joskus se ensimmäinen kerta eteen tulee. Siinähän saattaa käydä hyvinkin niin, että ensimmäinen kerta on samalla viimeinenkin.

Vierailija
4/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättäköön itse mitä tekee tai on tekemättä. Vaikka sinä olet hävennyt itseäsi tuollaisen asian takia ei se tee muista ”epänormaaleja”.

Vierailija
5/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkää oo koskaa suudellut mutta seksiä olen harrastanut 

Vierailija
6/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille mitään voi, ei ajassa voi mennä taaksepäin ja tehdä asioita eri tavalla. Mä oon 22v nainen enkä ole ikinä harrastanut seksiä tai seurustellut. Olen saanut kuulla hämmästeleviä kommentteja, mutta itseäni ei asia millään tavalla stressaa tai muutenkaan haittaa. 

Vierailija
7/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sille mitään voi, ei ajassa voi mennä taaksepäin ja tehdä asioita eri tavalla. Mä oon 22v nainen enkä ole ikinä harrastanut seksiä tai seurustellut. Olen saanut kuulla hämmästeleviä kommentteja, mutta itseäni ei asia millään tavalla stressaa tai muutenkaan haittaa. 

Itse taas stressaan mahdollisia aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Sukulaiset aina silloin tällöin heittävät jotain mukanokkelaa läppää siitä miten pitäisi hankkia nainen. En minä osaa niitä "hankkia". Armeijassa valehtelin, että olen joskus ollut naisen kanssa kun joku kysyi aiheesta.

Vierailija
8/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen, enkä ole koskaan suudellut.

Vierailija
9/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti säästynyt huuliherpekseltä, pusutaudilta ja kaikenlaisilta muiltakin vaivoilta mitä tuosta limanvaihdosta saattaa seurata.

Vierailija
10/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kolmekymppinen nainen ja tunnen huonommuutta siitä että en ole koskaan ollut suhteessa. Tuskinpa tulen olemaankaan, ei se hirveesti lohduta että mun kroppaa joku voi haluta käyttää mutta ihmisenä olen niin huono että ei tule kenellekään kelpaamaan.

Aloittajan kysymykseen: tunnen empatiaa ahdistuksestasi. Veikkaan että sä et tunne sitä mun masennuksestani.

Vierailija
11/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-v. nainen täällä, en oo koskaan seurustellut, suudellut, harrastanut seksiä, eikä edes oikeestaan kiinnosta.

Vierailija
12/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kolmekymppinen nainen ja tunnen huonommuutta siitä että en ole koskaan ollut suhteessa. Tuskinpa tulen olemaankaan, ei se hirveesti lohduta että mun kroppaa joku voi haluta käyttää mutta ihmisenä olen niin huono että ei tule kenellekään kelpaamaan.

Aloittajan kysymykseen: tunnen empatiaa ahdistuksestasi. Veikkaan että sä et tunne sitä mun masennuksestani.

Myönnän etten voi tarkalleen tietää miltä juuri sinusta tuntuu se ettet ole päässyt kokemaan suhdetta. Voin kuitenkin jotenkin kuvitella tuntemuksesi verrattuna omiini. Ei se ole kivaa kun yhteiskunta ja suuri osa ihmisistä pitää sitä jotenkin hirvittävän normaalina, että pariudutaan ja koetaan rakkautta yms. mutta sitten itse jää siitä kaikesta ulkopuoliseksi. Pakostihan siinä alkaa vertailemaan itseään niihin "normaaleihin" ihmisiin, ja kokee samalla suurta riittämättömyyden tunnetta.

Että jollain tasolla tiedän tunteesi. Koen kuitenkin empatiaa kaikkia yksin jääviä kohtaan, jotka eivät yksin tahdo olla, olipa kyse parisuhteista tai siitä ettei ole ystäviä. Yksinäisyys ajaa pahimmillaan synkkiin asioihin ja jopa tekoihin.

Vierailija
13/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nono kirjoitti:

26-v. nainen täällä, en oo koskaan seurustellut, suudellut, harrastanut seksiä, eikä edes oikeestaan kiinnosta.

Voi kunpa ne asiat eivät kiinnostaisi minuakaan. Pääsisi niin paljon helpommalla.

Vierailija
14/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana saattelin esikoistani koulutielle, joten kyllähän se vähän hämmentää.

Vierailija
15/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän etten voi tarkalleen tietää miltä juuri sinusta tuntuu se ettet ole päässyt kokemaan suhdetta. Voin kuitenkin jotenkin kuvitella tuntemuksesi verrattuna omiini. Ei se ole kivaa kun yhteiskunta ja suuri osa ihmisistä pitää sitä jotenkin hirvittävän normaalina, että pariudutaan ja koetaan rakkautta yms. mutta sitten itse jää siitä kaikesta ulkopuoliseksi. Pakostihan siinä alkaa vertailemaan itseään niihin "normaaleihin" ihmisiin, ja kokee samalla suurta riittämättömyyden tunnetta.

Että jollain tasolla tiedän tunteesi. Koen kuitenkin empatiaa kaikkia yksin jääviä kohtaan, jotka eivät yksin tahdo olla, olipa kyse parisuhteista tai siitä ettei ole ystäviä. Yksinäisyys ajaa pahimmillaan synkkiin asioihin ja jopa tekoihin.

Niin. Kiitos. Tuo oli kiva vastaus. Jos voisin auttaa sua ongelmassasi, auttaisin.

Vierailija
16/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on normaalimpaa olla parikymppisenä vielä neitsyt kuin harrastaa peruskoululaisena seksiä.

Vierailija
17/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on normaalimpaa olla parikymppisenä vielä neitsyt kuin harrastaa peruskoululaisena seksiä.

Varmaan normaalimpaa, mutta onko yleisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi