Ihan sama mitä laitan facebookkiin saan vain 4-5 tykkäystä
Kommentit (29)
Jos postailee asioita tykkäysten toivossa, on missannut koko pointin.
Tykkäyksien takiako siellä ollaan?
Ei kukaan oo enää fbssa tai ainakaan tykkäile siellä.
Riippuu varmaan mitä hakee. Tietysti voit myös kehittää postauksiasi, jos haluat enemmän tykkäyksiä.
Jaa. Itsellä oli sama juttu. Muilla kyllä on satoja tykkäyksiä, laittoi ne mitä tahansa kuvia.
Kyllähän siinä vähän sellainen olo jäi, että ketään ei kiinnostanut minun laittamat kuvat tai päivitykset. Poistin profiilin. Enkä ole kaivannut takaisin.
En tiedä, olenko saanut peukutuksia, eikä kiinnosta. Naamakirjassa myyn tavaroita, tykkäykset näkyvät tilillä.
Ihmisten Facebookin käyttö on ylipäätään vähentynyt tosi paljon. Itsekin olen huomannut, että ei postauksiin tule juurikaan enää tykkäyksiä, koska ei kukaan vaan enää käy siellä eikä näe julkaisuja, tai jos näkee niin ei jaksa painaa tykkäysnappia. Eipä siinä mitään henkilökohtaista varmasti ole, monet ovat vaan siirtyneet käyttämään esim. Instagramia enemmän ja FB on jäänyt vähemmälle.
No kerroppa joku esimerkki päivitys?
No mä taidan kyllä vetää pohjat tässä. En oo saanut kuin viisi kaveripyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan lapsesta, kukista tai kakuista, ruoka-annoksista tms kuvia niin aina 4-5 tykkäystä.
Mä olin instassa pari vuotta ja sain nöyryyttävät 0-25 tykkäystä kuvilleni vaikka olen mielestäni hyvä kuvaaja :( En sitten vissiin muiden mielestä. Poistin tilini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan lapsesta, kukista tai kakuista, ruoka-annoksista tms kuvia niin aina 4-5 tykkäystä.
No, laita belfie ja kato sitten mitä tapahtuu.
Mene vaikka lenkille siksi ajaksi mitä tuhlaat siihen typerään facebookiin, niin on jottain järkevää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, laita belfie ja kato sitten mitä tapahtuu.
En laita koska sitten tulee takuulla 0 tykkäystä.
No yksi syy voi olla, että laitat postauksia liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin instassa pari vuotta ja sain nöyryyttävät 0-25 tykkäystä kuvilleni vaikka olen mielestäni hyvä kuvaaja :( En sitten vissiin muiden mielestä. Poistin tilini.
Voin lohduttaa että mulla taitaa maksimi olla viisi 😂.
Vierailija kirjoitti:
No mä taidan kyllä vetää pohjat tässä. En oo saanut kuin viisi kaveripyyntöä.
Et. Sain yhden ystävältä, jolle soitin ja kerroin haluavani kuulla hänen äänensä mieluummin kuin lukea hänen viestejään. Toisen sain joltain tuntemattomalta ja hävitin sen oitis.
8
Kirjoitatko niihin mitään kuvan lisäksi?
Niin, jos ei ole kuin 5 kaveria, niin ei sitä sitten sen enempää tykkäyksiäkään voi tulla.