Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö että olet onnellinen ja riittääkö se?

Vierailija
28.09.2018 |

Vaikka elämässä olisi kaikki kuinka hyvin ja välillä sen onnellisuuden tuntee niin silti sitä tulee hetkiä milloin tuntuu että vaikka mikä on pielessä. Onko se ihmisen perusluonne sitten. Välillä ahdistaa eikä tiedä miksi, tai vaikka on saanut asiat mistä on haaveillut niin silti sitä keksii että miten asiat olisi vielä paremmin :O

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan onnellinen nykyään ja olen oppinut ajattelemaan asioita erilailla. Olen saanut oikeastaan sen mistä olen unelmoinut, vaikka aluksi en sitä kaikkea edes ymmärtänyt. Koko aika piti saada lisää ja sellainen tunne ettei mikään riitä ennen kuin juttelin mieheni kanssa. Hän sai minut ymmärtämään, että kaikki on juuri niin kuin on halunnut.

Vierailija
2/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen juuri koskaan. Se on äitini syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnellinen juuri koskaan. Se on äitini syytä.

Ts. kaikki onnetonta oloa aiheuttavat asiat elämässäni ovat äitini minut niihin pakottamia.

Vierailija
4/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Riittääkö mihin?

Vierailija
5/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin että olen päättänyt olla onnellinen. On asioita jotka vituttaa ja elämässä niitä asioita on aika paljon, jokaisessa päivässä. 

Olen kuiteskin päättänyt, että keskityn hyvään elämässäni, tässä ainokaisessa..=) Vitutukset ja epäkohdat yritän hoitaa siinä sivussa, mutta ne eivät määritä enää elämääni.

6/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan riittävän onnellinen. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin onnellisuus.