Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin liput Metallican konserttiin, vaikken erityisesti välitä sen tyylisuunnan musiikista :D

Vierailija
28.09.2018 |

Ajattelin vain, että olisi ehkä hauska kokea se. Harmittaa, kun ei nuorena tullut lähdettyä esim. Queenin tai Springsteenin konsertteihin. Vasta päälle kolmekymppisenä innostuin joissain konserteissa käymään. Nyt olen yli 50.
Viron-konserttiin siis liput ostin, tulivat tänään myyntiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene niin saat ne varmasti myytyä kallilla jollekulle muulle.

Vierailija
2/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

terv. fani joka menisi mielellään musan takia jos olisi fyrkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mennään, kun ollaan joka tapauksessa heinäkuussa Virossa lomailemassa. Ihan hauskaa, vaikka yleensä yritänkin päästä siellä ollessa virolaisbändien keikoille. Mutta onhan tämä isompaa.

Liput oli muuten 20e halvempia per kpl kuin Suomen-keikalle. 

Vierailija
4/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksa enää mennä metallicaa katsomaan. Jäi viimeksi vähän laimeaksi. Tili sellainen fiilis että rahasta paukuttavat ja rutiinilla eikä tunteella. Muuten kyllä pidän bändiä yhtenä parhaista ja vanhat levyt on mestariteoksia.

Vierailija
5/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse jaksa enää mennä metallicaa katsomaan. Jäi viimeksi vähän laimeaksi. Tili sellainen fiilis että rahasta paukuttavat ja rutiinilla eikä tunteella. Muuten kyllä pidän bändiä yhtenä parhaista ja vanhat levyt on mestariteoksia.

Niin voi olla, mutta mulle /meille tämä onkin eka kerta ja varmaan myös samalla viimeinen :)

Vierailija
6/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

And justice for all, Master of puppets ja Metallica (the black album) värittivät voimakkaasti oman teini-ikäni musiikkimakua, monia juttuja tuli kuunneltua "monttu auki" vaikka en tuolloin tiennyt miten vaikeaa on soittaa senkään verran tarkasti yhteen bändin kanssa.

Kieltämättä nykykuva bändistä on se että vetävät mutkia suoriksi live-esiintymisissä monella tavalla, ei enää oikein taida kädet totella yhtä hyvin kuin silloin nuorena.

Vierailija
7/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä keikalle meneviä lipunhaaskaajia, jotka tunnistavat vain pari hittibiisiä ja muuten hillut vain kavereiden kanssa jutellen. Häpeä, veit joltain fanilta lipun vaikka et sitä edes tarvitse.

Vierailija
8/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse.

Mä rakastan metallicaa, mutta on tässä vähän ollut ihan sairaasti kaikkea enkä oo hankkinut lippuja.

Nothing else matters..

Vierailija
9/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niitä keikalle meneviä lipunhaaskaajia, jotka tunnistavat vain pari hittibiisiä ja muuten hillut vain kavereiden kanssa jutellen. Häpeä, veit joltain fanilta lipun vaikka et sitä edes tarvitse.

Lippuja on kyllä vielä saatavana, joten en "vienyt" kenenkään lippua :D

Vierailija
10/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarveharkinnalla myydä, vaan siinä järjestyksessä, missä kukakin korttiaan vinguttaa. 

Vierailija
11/12 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei metallimusiikkia ole kielletty vaikka vaarat tunnetaan?

Vierailija
12/12 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapseni kuunnella metallia vain klassista esim vivaldia tai Mozartia.