Saksan katolisen kirkon laaja pedofilia julki: "Saksalaisten on pakko myöntää - yhteiskunnan peruspilarina pidetty katolinen kirkko on läpeensä mätä" (Mtv)
Saksassa katolisuus on enemmistöuskonto. Ja nyt on Saksankin katolisessa kirkossa paljastunut massiivinen lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/kommentti-saksalaisten-on…
Kommentit (25)
Saksassa suurin ryhmä on uskonnottomat/tunnuksettomat, joita on 36%, seuraavaksi suurin on katolinen kirkko 28,9%, sitten seuraa evankelis-luterinen 27,1%.
Entä Etelä-Amerikka, Espanja, Italia jne. Joka puolella, missä katolinen kirkko, näitä on tapahtunut ihan hirvittävästi, ympäri maailmaa.
Koko katolinen kirkko, toimivat sitten missä tahansa maassa, on ollut näiden hirmutöiden näyttämönä. Hirveää!!
Minun saksalainen tuttavaperhe erosi katolisesta kirkosta tämän takia.
Missä järjestäytynyt uskonto, siellä ongelma.
Borgian ajoista asti ollut läpimätä. Toi on sairain kaikista uskontomuodoista.
Mikäs siinä on satuolennon perseennuolemisen varjolla lutkuttaa alaikäisen kullia.
On kyllä niin kieroutunutta toimintaa että pahaa tekee. :(
Vierailija kirjoitti:
Minun saksalainen tuttavaperhe erosi katolisesta kirkosta tämän takia.
Ei yllätä. Minkälainen perhe ei eroaisi?
Miksei tuota kirkkoa valvota tarkemmin?
Näistä asioista on vaiettu liikaa. Surkeaa, että nämä tulee ilmi aina vasta liian myöhään. Systeemi on edelleen sellainen, että oikeus ei tapahdu.
Kannattaa miettiä Luterilaisuuden hyviä puolia. Kaikista tärkeintä olisi minusta nykypäivä ja sen pahuuksiin puuttuminen.
Minua hämmästyttää nykyään eniten se, että jotkut ihmiset ovat näistä uutistista vielä yllättyneitä. Kamalaahan se on ja tuomittavaa, mutta yllättävää se ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää nykyään eniten se, että jotkut ihmiset ovat näistä uutistista vielä yllättyneitä. Kamalaahan se on ja tuomittavaa, mutta yllättävää se ei ole enää.
Kuplassa on kiva elää.
Samanlaiset kuplat ne ovat, kannatti sitten katolilaisuutta tai islamia.
Islam on saanut kovan kilpailijan maailman ykköspedofiiliuskonnon kisassa.
Kunpa selviäisi myös se kulttien, kuten s-nanpalvonnan osuus tässä kaikessa.
Jonkun ryhmän kohdalla pedo_filia on maailmaa järisyttävä skandaali, joka tuomitaan ankarasti, kun taas jonkun toisen kohdalla se "kuuluu kulttuuriin" ja lapsivaimoja pidetään täysin håvytyömästi jopa länsimaissa viranomaisten silmien alla, mutta kukaan ei voi tehdä mitään koska Hit__ler.
Meidänkin elinaikanamme tapahtuu jotain eeppistä. Hyvä että tulee julki.