Minulla on paha olla :(
Kommentit (40)
Tilanteeseen ei voi vaikuttaa kukaan muu kuin sinä itse.
Syö jotakin hyvää ja mene aikaisin nukkumaan, huomenna päivä parempi uus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään! Koska kun olemme yksinäisiä niin onneksi voimme jakautua useammaksi henkilöksi ja niin saamme seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta kun en minä saa mitään koskaan aikaiseksi. Olen huono ja heikko ihminen.
Sama juttu.. ahdistaa ja pelottaa oma terveydentila, pelkään olevani vakavasti sairas. Ei perhettä tai ystäviä lähellä. Ei työtä tai rahaa. Voiko huonommin enää mennä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hätänä? <3
Melkein kaikki. Kun ei minusta tunnu olevan yhtään mihinkään.
Henkisesti vai fyysisesti paha olo? Henkisiin en osaa paljon apua antaa mutta jos fyysisesti voin neuvoa että juo mustikka mehua.
Halaisin teitä kaikkia rakkaita jos se olis mahdollista, mutta muistan teitä rukouksin ja ootte mielessä, voimia!🙋
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla paha olla?
Ahdistaa. Rinnassa on joku synkkä ja raskas möykky, ja tuntuu siltä, että olen ihan turha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti vai fyysisesti paha olo? Henkisiin en osaa paljon apua antaa mutta jos fyysisesti voin neuvoa että juo mustikka mehua.
Tuohon kommenttiin vois tuumata, kun pelkästään fyysiseen puoleen neuvottiin että henkisissä jutuissa älä rupea värkkäämään tajuntaan vaikuttavien aineiden kanssa. Muuttuu kaikki vaan pahemmaksi. Eli älä juo alkoholia jos pännii, jos on pakko jotain juoda niin vaikkapa mustikkamehua👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Todennäköisesti et ole yksin sen asian kanssa. Joskus on paha olla. Mutta useimmiten itseä pystyy auttamaan. Esimerkiksi rahaa ei pysty taikomaan, mutta voi etsiä jotain muuta: katsoa komedian, lähteä liikkumaan, mennä kävelylle keskustaan, mistä itse pitää. Näytä masiksekselle "närhen munat". Oikeaa ystävää tai kumppania taas haetaan ja haetaan ja haetaan sitkeästi, vuorotellen pystyssä päin ja rähmällään, välillä useammankin kierroksen. Monesti parhaiten pärjäävät sitkeimmät, eivät välttämättä lahjakkaimmat ja kauneimmat. Kun tulee surua, sydänsuruja tai rankkoja menetyksiä, pakoon ei pääse, ne on vain surtava, kunnes muuttuvat tärkeiksi muistoiksi tai opeiksi. Jos sulla on jotain sellaista, missä sun täytyy pitää puolesi, pidä puolesi tai ainakin kunnioita itseäsi, koska kaikista ihmisistä sä tarvitset eniten itseäsi. Kyllä sä selviät. Ikinä et ole yksin, vaikka niin luulisit.
Oletko yrittänyt hakea apua? Soitto auttavaan puhelimeen voisi olla alku?
Sen voi hyväksyä, että on paha olla, jokaisella on joskus. Sen sijaan etä ole yhtään turhempi kuin kukaan muukaan.
Itselläni on ollut todella pitkään ihan hirveää elämässäni ja itseni kanssa. Sainkin sitten kesällä kunnon burnoutin ja olen ollut pari kk lähes pelkästään sängyssä raatona.
Olen nyt alkanut tutustumaan meditaatioon. Jo muutaman harjoituksen jälkeen olo on ollut huomattavasti parempi. Olen oivaltanut jotakin, toivottavasti tästä jatkuu henkinen kasvu.
Te joilla on selittämätön paha olo, kannattaa olla avoin sille että se voi olla henkistä. Siihen kuuluu monenlaista olotilaa, myös fyysisiä kipuja.
Valittajat keskittyy valittamaan.
Onnelliset keskittyy nauttimaan.
Niin mullakin. Perjantaina tuntuu niin ikävältä kun ei oo mitään kivaa tekemistä kenenkään kanssa