Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin luokkalaiseeni poikaan. Nyt pelottaa. :/

Vierailija
28.09.2018 |

Olemme 16-vuotiaita ammattikoululaisia. Olemme olleet samalla luokalla elokuusta asti. Olen pitänyt hänestä alusta asti jollain tapaa, vaikka aluksi luulin että tämä herra inhoaa mua. Vasta pari päivää sitten tutustuin tuohon vähän paremmin Whatsappissa. Se lähti siitä kun Mikko* kysyi miksi lähdin koulusta kesken päivän pois. Sen ansiosta juttelimme 5h. Huomasin siinä samalla, että tuollahan on samanlaisia ongelmia kuin mulla ja hän on yhtä nössö kuin minäkin. Tämä Mikko* luuli kuulema ensimmäisenä päivänä että olen joku "super hotti", joka arvostelisi häntä (lähinnä pientä ylipainoa), eikä sen takia uskaltanut katsoa mua :'D. Vaikka ollaan tutustuttu hiljattain niin sen kanssa on mukavaa, ja olenkin sanonut Mikkoa* ihanaksi ja söpöksi. Hän vain ei ole kuulema kiinnostunut muista ihmisistä kovinkaan paljoa, joten en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Auttakaa te mua vanhempina ja viisaampina. Ja tiedon että tämä kuulostaa typerältä, mutta tällaista nuoruus on. Kai. Mikko* jos luet tätä, niin vaihdan koulua, koska häpeä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän