Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin miestä tuomaan mun kasvojenhoitotuotteita

Vierailija
27.09.2018 |

Jouduin yllättäen ja kiireellä lähtemään kotoa yöksi toiselle paikkakunnalle. Unohdin ottaa kaikki kasvojenhoitotuotteeni mukaan, joten pyysin miestä tuomaan niitä mukanaan kun tuli parin päivän kuluttua perässä. Myönnettäköön, etten ohjeistanut muuten kuin tuomaan ”kasvojen ihonhoitojuttuja, kosteusvoidetta ja puhdistusmaito ainakin”, suunnilleen noilla sanoilla. Nauratti, kun tutkin mitä oli ottanut mukaan:

Veet-karvanpoistovoiteen
Joskus lentokentältä kaukolennolle ostamani minikokoisen Evian-kasvosuihkeen(mistä lie löytänyt?)
Käsirasva
BB-voide
Aurinkorasvaa

😂

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Yritti kuitenkin.

Vierailija
2/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä. Yritti kuitenkin.

Joo. En moittinut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikako se on, että olet itse lahopää? Toisekseen se naamasi ei siitä miksikään muutu vaikka et läträäkään kusetusrahastusrasvoja naamaasi päivittäin. 

Vierailija
4/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vikako se on, että olet itse lahopää? Toisekseen se naamasi ei siitä miksikään muutu vaikka et läträäkään kusetusrahastusrasvoja naamaasi päivittäin. 

Äh, älä jaksa. Ap

Vierailija
5/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
6/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä jaksa. Ap

Mikä tämän aloituksesi pointti oli?

-unohdit itse OMAT HENKILÖKOHTAISET HYGIENIATUOTTEESI

-et osaa edes kertoa, mitä miehen olisi pitänyt sinulle tuoda

-irvailet miehellesi

-tässäkö on jotain , mikä on miehen vikaa

-mikä tässä oli "hauskaa" ???????????????????????

Vierailija
7/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä jaksa. Ap

-irvailet miehellesi

Hyppää kaivoon hapannaama. En ole ap

Vierailija
8/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä jaksa. Ap

-irvailet miehellesi

Kunhan kerroin itseäni huvittaneen tapauksen. En ole miestä syyttänyt mistään, päin vastoin kertoinhan ohjeistaneeni huonosti. Älä ota tätä niin vakavasti😘

Vierailija
9/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä jaksa. Ap

-irvailet miehellesi

Kunhan kerroin itseäni huvittaneen tapauksen. En ole miestä syyttänyt mistään, päin vastoin kertoinhan ohjeistaneeni huonosti. Älä ota tätä niin vakavasti😘

Eli sinua huvittaa se, että olet huono kommunikoimaan , juoksutat ja käskytät miestäsi ja et itse osaa edes pakata tavaroitasi reissuun?

Huvinsa kullakin. 

Vierailija
10/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä putsannut kasvojasi tai käyttänyt mitään rasvoja kahteen päivään? Ei hammasvehkeitä, dödöä, meikkejä?

Vierailija
11/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oletuksena, että jouduit ostamaan kamat sen kahden päivän jälkeen, kun miehesi toi vähän väärää kamaa.

10

Vierailija
12/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä putsannut kasvojasi tai käyttänyt mitään rasvoja kahteen päivään? Ei hammasvehkeitä, dödöä, meikkejä?

Meikit ja hammasharja on mukana. Dödö myös. Lainasin äidiltäni jotain kasvorasvaa. En ole putsannut sen kummemmin mitä suihkussa putsaantuu vedellä. Ap

Vierailija
13/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oletuksena, että jouduit ostamaan kamat sen kahden päivän jälkeen, kun miehesi toi vähän väärää kamaa.

10

Olen pärjännyt näillä. En ole viitsinyt ostaa mitään. Ap

Vierailija
14/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että hän ei ole miettinyt yhtään asiaa, on vain nopeasti ottanut mitä käteen tarttuu. Olen huomannut, että juuri tuosta syystä miehet ei osaa kaupastakaan ostaa mitäön, eikä pestä pyykkiä oikein, koska eivät vain jaksa panostaa asiasn yhtään ja ovat muka ihan aivokuolleita tuollaisten asioiden edessä.

Vierailija
15/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiva aloitus. Voisi kuvastaa minun ja mieheni komminaatiota aina välillä. Hauskoja tilanteihan siitä voipi syntyä.

Vierailija
16/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älä jaksa. Ap

-irvailet miehellesi

Eli sinua huvittaa se, että olet huono kommunikoimaan , juoksutat ja käskytät miestäsi ja et itse osaa edes pakata tavaroitasi reissuun?

Huvinsa kullakin. 

Jep, ja nämä sun sepustukset kertovat riittävästi sun huveistasi. V*tuttaako, kun muilla on elämä ja sulla ei?

Vierailija
17/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt että iho pysyisi terveempänä jos siihen ei hieroisi kemikaaleja niin usein?

Vierailija
18/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että hän ei ole miettinyt yhtään asiaa, on vain nopeasti ottanut mitä käteen tarttuu. Olen huomannut, että juuri tuosta syystä miehet ei osaa kaupastakaan ostaa mitäön, eikä pestä pyykkiä oikein, koska eivät vain jaksa panostaa asiasn yhtään ja ovat muka ihan aivokuolleita tuollaisten asioiden edessä.

Joo, varmaan näin. Mies kyllä hoitaa meillä aina kaupassakäynnin ja ruuanlaiton ja hyvin hoitaakin. Mä pesen aina pyykit. Ap

Vierailija
19/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihankaikkimiehet"-paskaölinää, jonka lietsomiseksi ap:kin teki aloituksen. Miesvihan lietsomiseksi

Vierailija
20/35 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt että iho pysyisi terveempänä jos siihen ei hieroisi kemikaaleja niin usein?

Mun iho on ihan terve ja hyväkuntoinen. Ap