Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin heräteostoksena 80e paketin ubikinonia---mitä nyt on siis odotettavissa?

Vierailija
27.09.2018 |

miten huomaan sen vaikutuksen?

Ja siinä lukee vuorokausiannos, mutta ei sitä että otetaanko se illalla, aamulla yöllä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nimi. Lääkäri suositteli sitä minulle mutta en nyt muista mihin vaivaan.

Vierailija
2/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit paketin mömmöjä ja nyt vasta ihmettelet kuinka ne vaikuttaa?

Mutsi 60v ainakin oli sitä mieltä että vaikuttaa vireystasoon positiivisesti. Muistaakseni noita käytetään luontaistuotteena myös rytmihäiriöihin, en ole huomannut kysyä onko ollut niihin vaikutusta. Itsekin olen kuurin vetänyt, olin pirteä mutta sillon panostin muutenkin votamiineihin ja ruokavalioon. Miten ihmeessä muuten onnistuit noin ison summan upottamaan pakettiin? Huhhuh, mun 60 päivän tarpeet maksoi muistaakseni kuutisen euroa. Voisin koittaa taas d-vitamiinilisäyksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattanee ottaa aamusta/ päivästä jos piristää.

Vierailija
4/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi ubikinonia vuoden, kun luin jostain että auttais migreeniin. Ei auttanut migreeniin eikä ollut muutenkaan mitään vaikutusta mihinkään.

Vierailija
5/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa paketissa on 150 pilleriä. Luki että kolme päivässä. No tottakai jo sitten heitin huiviin yhden tuossa juuri ennenkuin tein avauksen tänne. Muutenkin huono-uninen.  

Luontaistuotekaupan myyjä tätä suositteli, ja minähän ostin. Käyttötarkoitus vaan jäi hieman avoimeksi.

ap

Vierailija
6/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ainakin rahapula jonka tuo 80 euron kokoinen lovi lompakossa aiheuttaa.