Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman aloitteesta karvojen ajelu?

Estelle
27.09.2018 |

Ajatko karvojasi omasta-, vai miehesi aloitteesta?
Itse ajelin vain vähän omaksi mielikseni. Miehen aikansa "vonkuessa" ajoin kerran melkein kaikki. Jätin päälle vain hieman, ettei näytä täysin karvattomalta. Aluksi aika oudon tuntuinen, mutta kiihoitun nyt aiempaa herkemmin. Pidän myös suuseksistä, jota olen nyt alkanut saamaan. Aiemmin se oli lähes poikkeuksetta yksipuolista kullin imemistä. Hyvä homma vaikka aluksi jännäsikin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta aloitteesta :)

Vierailija
2/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta, mutta kyllä mun mieskin tykkää, ei siinä mitään

posliini olen ollut jo varmaan 15 vuotta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta. Rouvalle on kuulemma ihan sama. Itse pidän lähes posliinina, rouva vähän siistii.

M40

Vierailija
4/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta aloitteesta silloin kun huvittaa.

Miehen sheivaan aina oikeastaan hänen aloitteestaan, hän kun tykkää et just minä sheivaan eli toimitus on hänelle mieluinen esileikki.

Erikoinen kysymys joka tapauksessa, kun yleensä kyllä ihmiset hoitaa intiimiparturointinsa ihan oman fiiliksen mukaan eikä kenenkään toisen tahdosta. En usko, että tähän vastaa kukaan että ”sheivaan vain jos mies/vaimo käskee”. Vai vastaako? :0

Vierailija
5/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta aloitteesta silloin kun huvittaa.

Miehen sheivaan aina oikeastaan hänen aloitteestaan, hän kun tykkää et just minä sheivaan eli toimitus on hänelle mieluinen esileikki.

Erikoinen kysymys joka tapauksessa, kun yleensä kyllä ihmiset hoitaa intiimiparturointinsa ihan oman fiiliksen mukaan eikä kenenkään toisen tahdosta. En usko, että tähän vastaa kukaan että ”sheivaan vain jos mies/vaimo käskee”. Vai vastaako? :0

No mä vastaan että EN sheivaa, koska vaimo, no, ei suoranaisesti käske, mutta antaa ymmärtää että kivempi ois kun karvojen antaisi kasvaa. Kai sitä sen verran voi toistakin kuunnella? Juu, ja sheivaisin myös, jos niin antaisi ymmärtää.

Vierailija
6/6 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelen naiseni ja ihan omasta aloitteestani, mutta tietenkin hänen suostumuksellaan. Mä ainakin nautin tosta hommasta:) Ja kumpikin nautitaan rakasteluista sen jälkeen enemmän.