Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää vanhempainillassa on käydä?

Vierailija
27.09.2018 |

Periaatteessa ehtisin, mutta on väsynyt ja flunssainen olo, en usko jaksavani olla kuunteleva ja keskusteleva siellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää käy niissä. Mun mielestä siellä on turhaa juttua. Vanhemman, lapsen ja opettajan keskeiset tapaamiset hyviä.

Vierailija
2/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää käy niissä. Mun mielestä siellä on turhaa juttua. Vanhemman, lapsen ja opettajan keskeiset tapaamiset hyviä.

Niin, vanhempainvartti kaiketi koittaa lähiaikoina. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee tartuttamaan.

Muuten on kyllä hyödyllistä käydä.

Vierailija
4/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mee tartuttamaan.

Kuinka niin? Kotiin kun jää niin saa wilmaan sen kaiken tiedon ilman turhaa lässytystä opettajan ja muiden vanhempien kanssa.

Vierailija
5/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllisimmät vanhempainillat on kuudennella ja yhdeksännellä luokalla, tulee tosi paljon infoa yläkouluun ja toiselle asteelle hakemisesta. Meillä suurin osa tiedoista on jaettu myls wilma-linkin kautta. Luokassa luokanvalvojan kanssa juteltuja on sitten vaikeampaa saada tietoonsa, esim luokkaretkijutut ym.

Vierailija
6/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen salatietoa vanhempainilloissa jaettais yläasteelle siirtymisestä tai toiselle asteelle hakemisesta? Jännä juttu ettei minun kouluaikana moisia vanhempainiltoja ollut. Ei ollut nettiä eikä wilmaakaan, josta saa nykyisin hyvin tietoa.

Viimeksi vanhempainillassa käydessäni jouduttiin tekeen ryhmätöitä ja esitteleen. Eikö siellä pitäisi jakaa tietoa eikä tuollaista hömppää?!

Vierailija
7/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt niissä urhollisesti, eikä niissä ole mitään uutta tietoa koskaan tullut. Samat tiedot olen saanut ihan vaan koulujen sivuilla surffailemalla. Eikä niistä ole tosin tavannut tulla mitään tietoa poissaolleille.

Ärsyttää, kun näkee vaivaa järjestää itsensä sinne ja kun mies kysyy, mitä siellä puhuttiin, täytyy sanoa, ettei todellakaan yhtään mitään.

Vierailija
8/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mee tartuttamaan.

Kuinka niin? Kotiin kun jää niin saa wilmaan sen kaiken tiedon ilman turhaa lässytystä opettajan ja muiden vanhempien kanssa.

Lasteni kouluissa ei lähetetty wilman kautta mitään poissaolleille.

Ovat olleet yhteensä 3 eri koulussa 2 eri kaupungissa.

Vierailija
9/9 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ehtisin, mutta on väsynyt ja flunssainen olo, en usko jaksavani olla kuunteleva ja keskusteleva siellä.

Poikani opettaja sanoi aikoinaan : ne vanhemmat joiden lapsilla on ongelmia , eivät käy vanhempainilloissa. Koska eivät välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi