Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäydyin 2600 euron palkasta, sillä haluan olla työtön ja nauttia elämästä.

Vierailija
27.09.2018 |

Kieltäytyisin 5000:nkin palkasta saman tien. Saan työttömänä aikalailla työttömän minimikorvaukset ja hyvin tulen toimeen. Elämä hymyilee! Ei enää koskaan töihin

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytyisitkö työpaikasta jossa palkka olisi 100 000€/kk, mutta ainoa hommasi olisi imeä pomon syyläistä *yrpää koko päivän?

Höpöhöpö.

Ei kenenkään yrpä kestä 8 tunnin lutkutusta, vaikka väliin osuiskin 12min kahvi ja 22min ruokatauot.

Vierailija
22/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri hoitaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytyisitkö työpaikasta jossa palkka olisi 100 000€/kk, mutta ainoa hommasi olisi imeä pomon syyläistä *yrpää koko päivän?

Höpöhöpö.

Ei kenenkään yrpä kestä 8 tunnin lutkutusta, vaikka väliin osuiskin 12min kahvi ja 22min ruokatauot.

Tässä ei nyt kysytty kestääkö se 8-tunnin lutkutusta, vaan kieltäytyisitkö työpaikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömien tarvitse mennä töihin. Minunkin lähipiiriläinen on ollut työttömänä milloin minkäkin verukkeen avulla jo lähes 30 vuotta. Nyt sai puoli vuotta sairaslomaa työttömyydestä kun käsi "särkee". Haluaa vaan olla kotona ja laittaa instaan sisustuskuvia merkkivaatteissaan. Kyllä suomessa kannattaa olla työtön! Hullu töitä tekee - minäkin.

Vierailija
24/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloneuvokselle ei muuta kun onnittelut👍

itse olin kerran työttömänä 6 kk ja sen turhempaa elätettävän loisen oloa ei mulla ikinä ole ollut eikä tule.

Vierailija
25/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kun trollaat ja haluat pilata muiden työttömien maineen. Koikkarit saa bensaa liekkeihin tällaisten tapausten takia ja kieli pitkänä kehittävät aktiivimallit 2.3. ja 4 >:(

Maksettu kokkaritrolli kyseessä.

Vierailija
26/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ketju. Mäkin oon ollu tosi paljon työttömänä. Tehnyt keikkaa viimeiset 10 vuotta vain sen verran että ansiosidonnaiset juoksee. Saan lisäksi pääomatuloja omistamastani asunto-osakkeesta jossa on vuokralaiset.

Mäkin kieltäytyisin aloittajan mainitsemasta 2600€ palkasta jossain raksalla tai sotkuisella metallialalla, kieltäytyisin vaikka ton sais pimeenäkin näppiin tukien päälle. Raksaduunarit ja heidän keskustelujen taso on ihan oma maailmansa mitä en halua.

ICT -alan työtä voisin ottaa, jossa voisi kehittyä lisää ja tuoda lisäarvoa CV:ni. Tykkään enempi olla tekemisissä koulutettujen fiksujen ihmisten kanssa.Työkieli voi olla suomi,ruotsi tai englanti. Palkkapyyntöni toki alkaisi kolmosella.

Mieluummin sitä flirttailee työmaailmassa kauniisti puettujen,fiksusti käyttäytyvien koulutettujen naisten kanssa vaihtaen usein kuulumisia ja miettii mitä pikkujouluna tapahtuukaan, kuin olla töissä hikisten alkoholisoituneiden RaksaÄijien pierun hajussa.Kaikki työmaat oksettaakin katsoa.

Parasta on olla työtön, raitis,urheilla,omata varallisuutta sekä sivistystä ja käydä deiteillä. Mikä sen kivempaa kuin matkustella ulkomailla OMAVARAISEN fiksun naisen kanssa.Mua ei haittaa vaikka matkakumppani olisi varattu,vaikka itseäni vanhempi ja hänellä olisi "hetkellinen kriisi" duunarimiehensä kanssa. Kaikki hyötyy :)

Oliskohan meille akateemisille työttömille omia liittoja tai tapahtumia? Päihde/moniongelmaisten sekä vähemmän koulutettujen työttömien seura ei kiinnosta, eikä juopot persaukiset baariruusut...

Terveisin Työtön -77

Vierailija
27/30 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin puolella tuosta palkasta töihin jos töitä vain saisin ja olen akateeminen työtön. Olet todella nolo trolli.

Vierailija
28/30 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytysitkö duunista, jos yhteiskunta ei elättäisi sinua?

Miksi tuhlata energiaa turhan asian pohtimiseen? Yhteiskuntamme tuskin menee minun elinaikanani sellaiseen tilaan, jossa köyhiä ei elätettäisi.

Vierailija
29/30 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytyisitkö 20000€ kk palkasta?

No en tietenkään. Mutta jos tässä ajatusleikissä olisi ehtona sitoutuminen tehdä töitä eläkeikään saakka, eikä esimerkiksi vain vuoden ajan, niin sitten kieltäytyisin. Aika on rahaa rakkaampaa minulle, mutta helppo raha kiinnostaa toki aina.

Vierailija
30/30 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein niin kauan kuin jollakin toisella terveellä ja työikäisellä on oikeus olla kotona yhteiskunnan tuella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan