Niin kauan kun maailmassa on isotissisiä naisia
En tule koskaan saamaan parisuhdetta. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä itsekään varmaan miestä valitse pelkän peniksen koon perusteella ja vaihda välittömästi jos isompi löytyy.
Kyllä on onnellisia parisuhteita monella pienirintaisella naisella, vika on nyt jossain muualla.
Tämä.
Luultavasti AP vaatii mieheltä liian korkeaa tasoa.
Eli koska olen pienitissinen, olen automaattisesti naisten alinta kastia eikä mulla saa olla minkäänlaisia vaatimuksia mihen suhteen. Mun siis pitäisi ottaa vain ja ainoastaan se nelikymppinen peräkamarin poika.
Joku puuseppä voi tykätä kakkosnelosesta.
Ensinnäkin on olemassa ns. peppumiehiä, jotka tykkävät naisessa enemmän pepusta kuin tisseistä. Eli pienitissinenkin voi aina jumpata itselleen hyvän pepun, niin varmasti peppumiehet kiinnostuvat. Toiseksi, jos oma tissien koko noin paljon haittaa, niin mene sitten hankkimaan silarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä itsekään varmaan miestä valitse pelkän peniksen koon perusteella ja vaihda välittömästi jos isompi löytyy.
Kyllä on onnellisia parisuhteita monella pienirintaisella naisella, vika on nyt jossain muualla.
Tämä.
Luultavasti AP vaatii mieheltä liian korkeaa tasoa.
Eli koska olen pienitissinen, olen automaattisesti naisten alinta kastia eikä mulla saa olla minkäänlaisia vaatimuksia mihen suhteen. Mun siis pitäisi ottaa vain ja ainoastaan se nelikymppinen peräkamarin poika.
Yleensä juuri koulutetut ja hyvätuloiset miehet tykkäävät myös pienistä rinnoista ja näkee naisissa muutakin kuin kuppikoon. Ne jotka ölisee kuinka "naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, vain homot tykkää laudoista" on yleensä pikku pitäjän elämänkoululaisia.
Uskon ja siksi pienitissinen, vaikka reiän omistaakin, ei voi koskaan tuota täyttä tyydytystä miehille.