Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiv testi otettu maanantaina! Ja thl:n tilastoissa näkyy nyt syyskuus yksi tartunta! Onko minun?

Vierailija
27.09.2018 |

Siis auttakaa nyt sydän tykyttää ja maailma hävisi ympäriltä. Maanantaina otettiin hiv testit yms ja vielä ei ole tuloksia kuulunut. Katselin tänään thl:n sivuilta tilastoja ja asuinpaikkani sairaanhoitopiirissä tänä vuonna tartuntoja 4 kpl. 3 tammikuussa ja yksi nyt syyskuussa!
Meinaa happi loppua kun stressaan ja olen ihan varma että nyt maanantaina (24.9) otettu testi on ollut positiivinen ja se on tuo mikä merkattu tilastoon että nyt syyskuussa todettu.

Olen ymmärtänyt että jos hiv testi näyttää positiivista, niin sitten otetaan varmistustesti. Olisiko thl voinut laittaa sitä tilastoon ennenkuin on varmistettu toisella testillä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sinun tartuntasi olisi tilastoihin vielä ehtinyt kun vastauskin ehkä vasta juuri ja juuri valmistunut. Vasta-ainetutkimuksissa kestää muutama päivä.

Vierailija
2/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole vielä tilastoissa, jos et itsekään ole saanut tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se

Vierailija
4/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla olisi HIV? Oletko käyttänyt suonensisäisiä huumeita tai harrastanut suojaamatonta seksiä? Kannattaisi vähän miettiä miten elää jos näin on.

Vierailija
5/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla olisi HIV? Oletko käyttänyt suonensisäisiä huumeita tai harrastanut suojaamatonta seksiä? Kannattaisi vähän miettiä miten elää jos näin on.

En ole käyttänyt huumeita. Joskus on tullut harrastettua suojaamatonta seksiä. Olen kuule miettinyt. -Ap

Vierailija
6/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt huumeita. Joskus on tullut harrastettua suojaamatonta seksiä. Olen kuule miettinyt. -Ap

No ei siltä vaikuta, jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä ja nyt pelkäät, että sulla on HIV. Vastuullinen henkilö ei joudu tuohon tilanteeseen.

Vierailija
7/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nää mitään muuta vaihtoehtoa kuin että se on sinun.

Vierailija
8/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hiiveetä... mitäs on tullu tehtyä, käyty nykimässä vieraita tuntemattomia?

Vierailija
9/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Olen ihan hädissäni. -ap

Vierailija
10/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Olen ihan hädissäni. -ap

Et kiinnitä mitään huomiota viesteihin joissa sanotaan että ei voi olla kyse sinun tartunnastasi, mutta sitten uskot selvää trolliviestiä :D

Vierailija
11/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kumia aasit!

Vierailija
12/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet taatusti ainoa, joka on käynyt syyskuussa niissä testeissä, niin totta kai sinulla on nyt se hiv. No, ei ainakaan enää sekstailla tuntemattomien kanssa ilman kondomia, ettet levitä sitä eteenpäin.

Vierailija
13/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://thl.fi/ttr/gen/rpt/hivshp.html

Tilasto on päivitetty 19.8., ei siellä ole vielä syyskuun tietoja?

Vierailija
14/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka saa hivin seksin välityksellä ansaitsee sen

Vierailija
15/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet taatusti ainoa, joka on käynyt syyskuussa niissä testeissä, niin totta kai sinulla on nyt se hiv. No, ei ainakaan enää sekstailla tuntemattomien kanssa ilman kondomia, ettet levitä sitä eteenpäin.

No meidän sairanhoitopiirin alueella asuu n.250 000 asukasta. Eli ei nyt varmaan ole kauhean moni siellä käynyt. :(

Ja siis: tottakai kiinnitän huomiota myös viesteihin joissa sanotaan ettei voi olla minun tartuntani. Mutta olen ihan ahdistuksissani. Neuvolasta luvattiin soittaa jos on jotain, mutta liekkö neuvolassakaan vielä tietoisia tuloksesta. -ap

Vierailija
16/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Säkö sen päätät.

Vierailija
17/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. nekin jotka saa sen pettämässä käyneeltä puolisoltaan?

Vierailija
18/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://thl.fi/ttr/gen/rpt/hivshp.html

Tilasto on päivitetty 19.8., ei siellä ole vielä syyskuun tietoja?

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/ttr/shp/fact_shp?row=area-12441&colu…

Tuolta löytyy

Vierailija
19/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikamoinen sattuma että meidän alueella ainoat tartunnat ovat tammikuussa ja sitten näkyy yksi tässä kuussa kun minä olen käynyt testeissä. -Ap :(

Vierailija
20/33 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sanoivat sulle yliksellä kun tämän saman paska-aloituksen sinnekin laitoit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme