Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan missä osoitteessa Espoon Laajalahdessa oli viime yönä tulipalo?
05.05.2006 |
Serkkuni asuu siellä eikä ole tänään vastannut puhelimeen :-/
No, onneksi ainakaan henkilövahinkoja ei ollut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla