Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa Helsingin kaupungin asunnon?

Vierailija
27.09.2018 |

Miten noita saa ja kuka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä joku on sellaisen saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu vankilaan ensin, sitten kriminaalihuolto järjestää sulle kämpän Helsingin kaupungilta, kun ilmoitat sellaisen haluavasi.

Vierailija
4/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeiten olen saanut asuntotarjouksen muuttaessani pois lapsuudenkodistani. Haimme poikaystäväni kanssa asuntoa ilman sijaintikriteerejä ja tarjous tuli viikossa-parissa. Seuraavan kerran haimme uuden poikaystäväni kanssa yhdessä asuntoa, hän asui yksityisellä ja minä HOAS:illa. Taas tuli tarjous viikoissa.

Nyt viimeisimmällä kerralla asuin määräaikaisella vuokrasopimuksella kaupungin työsuhdeasunnossa ja hain vuosia HEKA:lle suurempaan. Asuntoa tarjottiin vasta, kun olin irtisanoutunut kaupungin palveluksesta ja työsuhdeasunnon vuokrasopimus oli päättymässä muutaman kuukauden päästä.

Tämän jälkeen olen hakenut vaihtoasuntoa sekä vaihtoa uudiskohteisiin tuloksetta. Onneksi keskinäinen asunnonvaihto on onnistunut kohdallani!

Vierailija
5/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli erittäin kiireellinen asunnontarve, koska asuttiin vuokralla hissittömän talon 3. kerroksessa yksiössä, ja olin raskaana ja vauva oli syntymässä pian. Ei saatu stadilta kämppää. Heidän mielestä kai kolme henkeä voi hyvin asua yksiössä ja äiti kantaa yhtäaikaa vauvaa ja vaunuja ja kauppakasseja portaita pitkin kolmanteen kerrokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi