Miksi miehet ei
Lähes poikkeuksetta käytä mitään sateensuojaa vaikka sataisi kaatamalla?
Aina näkee kun kulkevat hupparissa ilman sateenvarjoa tai sadetakkia.
P.s. Ei oo mies viha-aloitus.
Kommentit (16)
Kyllä minun miehellä on sateenvarjo autossa. Hän on ihan tavallinen 46 vuotias fiksu mies.
On minulla sateenvarjo mutta usein riittää vedenpitävä kuoritakki huppuineen.
Kyllä mä ainakin käytän sateenvarjoa. Jopa kumppareita, jos tilanne sitä vaatii.
Olin viikonloppuna katsomassa junnujen fudisturnausta ja käytännössä kaikilla miehillä oli sateenvarjo tai sadetakki. Että sellainen Miksi miehet ei -aloitus tällä kertaa.
Puuvillahuppari-ihmisiä ihmettelen vähän minäkin. Minä käytän syksystä kevääseen arkitakkina vedenpitävää takkia jossa on hyvä huppu, ja kuljetan autossa jopa kevyitä sadehousuja pahan vedenpaisumuksen varalta.
Kuljet kerran viikossa aktiivimallimalli toimintaa alle kilometrin matkan jossain takahikiällä? :D
Riippuu matkan pituudesta, mutta ei pikku kastuminen haittaa tai merkitse mitään. Kyllä ne vaatteet aina kuivuvat ja sateenvarjon kantamista paikasta toiseen pidän vähän vaivalloisena.
Miehet ajaa autolla. Parkkipaikalta sisälle ja takaisin niin ei tarvitse homo sateenvarjoa.
Sateenvarjosta on enemmän riesaa kuin hyötyä, varsinkin jos vähänkin tuulee. Olen nainen, mutta useimmiten kastun mieluummin kuin taistelen sateenvarjon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on "akkojen touhua". TOSI MIÖS selviytyy hupparivarkuissa vaikka siperiassa kyllä jämpti on niin!!
Eli, koska ne on typeriä. Elävät vielä aikuisenakin tuossa yläastekoviksen aatemaailmassa.
Paksunnettu teksti on oikea vastaus. Unohtakaa tuo jälkimmäinen turha osa, se ei liity asiaan.
Varmaan koska niiden ei tarvii pelätä et meikit tai hiukset menee pilalle.
Oikeat miehet mitään huppareita käytä.
Varmaan liittyy kasvatukseen, että kestää kuin mies. Minä kestänkin, enkä niin välitä jos kastun. En edes juokse sateessa kuten moni tekee, minä kävelen. Taidan pitää sateesta.
Miksi aloittaja ei.
OSAA OTSIKOIDA???
Koska se on "akkojen touhua". TOSI MIÖS selviytyy hupparivarkuissa vaikka siperiassa kyllä jämpti on niin!!
Eli, koska ne on typeriä. Elävät vielä aikuisenakin tuossa yläastekoviksen aatemaailmassa.