Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis minne voi poliisille vasikoida, liikenteeseen liittyen?

Vierailija
27.09.2018 |

Kun ei ihan hätäkeskukseen viitti soitella, ja nuo muut vinkkipuhelinnrot liittyvät huumausaine-ja ym. rikoksiin. Olis hyvä sakkorysä vasikoitavana, ja jos alkais omakin työmatka sujuvoitumaan kun saa tuon ääliölauman kuriin tuolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne ei kiinnosta poliisia. Kovempi linja tekisi poikaa.

-vilkutta kääntyminen automaattisesti liikenteen vaarantaminen

-vammaispaikalle luvatta pysäköinnistä sakot ja välittömästi 6kk ajokielto ja 6kk autotakavarikko, jonka kulut kuski maksaa.

-valoitta ajaminen myös liikenteen vaarantamista

Miksi keskimmäinen on kovin rangaistukseltaan? No siksi että vammaisten ihmisoikeuksien polkeminen on pahin ilmiö näistä.

Vierailija
2/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosvihje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin htätänumeroon. Ja uskomatonta kyllä, jopa poliisit tuli paikalle...

Vierailija
4/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenne ei kiinnosta poliisia. Kovempi linja tekisi poikaa.

-vilkutta kääntyminen automaattisesti liikenteen vaarantaminen

-vammaispaikalle luvatta pysäköinnistä sakot ja välittömästi 6kk ajokielto ja 6kk autotakavarikko, jonka kulut kuski maksaa.

-valoitta ajaminen myös liikenteen vaarantamista

Miksi keskimmäinen on kovin rangaistukseltaan? No siksi että vammaisten ihmisoikeuksien polkeminen on pahin ilmiö näistä.

-Vilkutta kääntyjät v*tuttaa itseänikin. Yleensä huomaan kääntyjät heidän hidastamisestaan.

-Vammaispaikoillahan ei pysäköi yleensä kuin kirjastoautot, jotka eivät sakoista ja ajokielloista välitä. Luulen että tähän auttaisi eniten yleinen kuittailu asianosaisille.

-Valoitta ajamiseen voi vahingossa sortua kuka tahansa, jos ajovalon lamppu lakkaa toimimasta, eikä huomaa sitä, tosin silloin on vain yksi valo poissa toiminnasta. Itse olen joskus tullut poliisin pysäyttämäksi tästä syystä ja sain huomautuksen korjata lampun. Oli minusta ihan asiallinen neuvo poliisilta. Noudatin sitä heti.