Heteromies, mikä on homointa mitä olet tehnyt?
Kommentit (140)
Heteromiehet eivät ole homopaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut itseltäni suuhun.
Tämän perusteella käteenvetokin on siis homoa.
Onhan se. Hierot kullia kädellä.
Kuvankaunis ladyboy otti multa suihin, kun vaimon kanssa lähdettiin sen matkaan. En lauennut, joten pidän itseäni edelleen heterona.
Seurasin netissä yhtä heppua, joka teki peli- ja leffa-arvosteluita. JOKIN miehen ulosannissa ja huumorintajussa vain iski minuun. En kokenut seksuaalista mielenkiintoa häntä kohtaa, mutta jotain puoleensavetävää (karisma?) hänessä oli. Ehkä kyse oli jonkinlaisesta ihastuksesta, vaikea sanoa.
Sama tapahtui myös yhden luokkakaverin kanssa. Jokin hänessäkin herätti mielenkiintoa. Mutta kavereina pysyttiin.
pyysin venereisulla että kaveri ois laittanut aurinkorasvaa selkään kun paahtoi niin perhanasti. Hyvä etteivät heittäneet laidan yli. Ja selkä paloi sitten kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä paljastukset naisille ällöjä ajatuksia, kiihottavia, vai täysin merkityksettömiä?
Luen mielenkiinnolla. Jonkinasteiset homokokeilut vaikuttavat olevan yllättävän yleisiä miesten keskuudessa. Vai onko paljon miehiä, joilla ei ole mitään tämän tapaisia kokemuksia? Eivät ainakaan ole ilmoittautuneet tähän ketjuun.
Naisena minulle tämän ketjun paras anti on kurkistus miesten seksuaalisuuden heräämiseen ja seksuaalisuuteen liittyvään haparointiin. Ulospäin, tai siis naista kohden, miehet ovat usein olevinaan niin itsevarmoja ja kaikkitietäviä seksin suhteen.
Olen antanut tutun homomiehen hyväillä reittäni, mikä sai farkkuni pullottamaan. Tämä tapahtui jatkoilla opiskelijabileissä, kun istuin sohvalla hänen vieressään ja hän laski kätensä reidelleni. En vastustellut tilannetta, eikä se jäänyt muilta paikalla olleilta huomaamatta, ja sain osakseni hyväntahtoista vitsailua.
Olen myös pussannut miehen kanssa pullonpyörityksessä. Aika neutraali kokemus.
Kiinnostaisi kokea, miltä muna tuntuu suussani. En välttämättä kieltäytyisi, jos minulle tarjoutuisi tilaisuus kokeilla sitä.
Keskustelen av-palstalla. Aika h o m o a.
No itse pidän itseäni täysin heterona mutta opiskeluaikana annoin pari kertaa miehille seksiä korvausta vastaan. Ei suutelua tai mitään hempeilyä ollut eikä tunteita silloin ollut.
Katsonut netistä homovideoita ja kuvia. Samalla vetänyt käteen ja runkannut anusta kynttilällä. Tätä olen harrastanut säännöllisesti useita vuosia.
Kimpassa ottanut kaverilta suihin, kun vaimo pyysi ja sen jälkeen suikkarit puolin ja toisin on kuulunut meidän kimppasessioon.
Vierailija kirjoitti:
No itse pidän itseäni täysin heterona mutta opiskeluaikana annoin pari kertaa miehille seksiä korvausta vastaan. Ei suutelua tai mitään hempeilyä ollut eikä tunteita silloin ollut.
Tienasitko hyvin?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienasitko hyvin?
N
Ei tarpeeksi että olisin jatkanut muutaman kokeilun jälkeen.
Pukeuduin naisten kumi ja pvc seksiasuihin. Tein kondomeista itselleni isot hölskyvät rinnat. Nettisekstailin miesten kanssa missä otin käskystä dildoa kurkkuun ja pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Katsonut netistä homovideoita ja kuvia. Samalla vetänyt käteen ja runkannut anusta kynttilällä. Tätä olen harrastanut säännöllisesti useita vuosia.
Kynttilällä !? "riips raaps raps" (kirjoittaa muistiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän noin kaksi senttiä paksua kynttilää. Ei ole liian paksu aloittelijalle. Ensin rasvaan peräaukkoni ja sitten alan työntämään kynttilää sisään. Luistaa hyvin ja tekee hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän noin kaksi senttiä paksua kynttilää. Ei ole liian paksu aloittelijalle. Ensin rasvaan peräaukkoni ja sitten alan työntämään kynttilää sisään. Luistaa hyvin ja tekee hyvää!
Kaikkea pitää kokeilla opettivat Hannu Lumivuori ja Markus Kajo. Pitääkin kokeilla toimiiko mehilaisvahakynttilä hyvin kun siinä on sitä kennokuviota, joka pitää voitelua yllä. Pitääkin virittää vielä joku pallopeli ja osumasta kynttilä tuikkasee takapuoleen. Joku kiikkulauta ja siihen... hhmmm joo, noin
Harrastanut seksiä miesten kanssa, mutta en rakkaudesta.