Naiset, mitä miehen pitää tarjota kahvin kanssa jos pyytää naisen luokseen kahville?
Kommentit (62)
Maitoa ja steviaa. Mieluiten laktoositonta maitoa.
Vaikka hedelmasekoitus esim. pari kiivia ja banaani.
No jos olet päiväkahveille kutsunut, niin nainen odottaa että tarjoilet itsesi :)
Suolaisena naposteltavana lihapullat ja nakki.
Kyllä musta olisi kiva saada vaikka karjalanpiirakkaa ja pari palaa suklaata.
Jaksaa sitten pussailla paremmin.
Ehkä kannattaa kysyä siinä kahvittelukutsun yhteydessä, että millainen "kahvipulla" maistuu, jos ollenkaan. Tai se kaikkein paras, eli pyydät naista tuomaan teille jotain naposteltavaa. Ei kai se pelkästään miestä velvoita kahvittelu-treffit?
N21
Aikuisten palsta. Ihan totta.
Suklaa kelpaa hyvin.
Valkohomejuustoa ketsupin kanssa.
Ei mitään pidä tarjota, mutta mistä se nainen pitää? Itse en esim. ole kovasti makean perään, enkä haluaisi kohteliaisuudesta syödä pullaa (ellei ole sen kuuluisan mielensä pahoittavan mummon leipomaa).
Kyllä pelkkä kahvi riittää. Jos jotain haluat, niin keksiä tai itseleivottua kahvikakkua.
Hedelmiä/marjoja ja maustamatonta jogurttia minulle, kiitos
Olisin pettynyt jos tarjolla olisi pelkkää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa kysyä siinä kahvittelukutsun yhteydessä, että millainen "kahvipulla" maistuu, jos ollenkaan. Tai se kaikkein paras, eli pyydät naista tuomaan teille jotain naposteltavaa. Ei kai se pelkästään miestä velvoita kahvittelu-treffit?
N21
Tuleeko naiset munan toivossa päiväkahville vai onko ne vaan rehelliset päiväkahvit missä keskustellaan?
Niin no, jotkut ihmisistä pystyvät ajattelemaan muutakin, kuin seksiä ja panemista. Jotkut hakee ihan parisuhdetta ja henkistä yhteyttä. Eiköhän sen naisesta huomaa, jos kyrvän perässä tulee lettu levällään ovesta sisälle.
Joo minäkin haen, mutta minulla ei ole mitään hajua mitä moderni ja vahva suomalainen nainen oikein haluaa. Antavat niin ristiriitaisia merkkejä.
Pitkoa.