Sinä, joka aiot seuraat Love Island Suomi, Paratiisihotelli, TIS kaltaisia hömppäsarjoja. Ikä ja ammattisi?
Kommentit (61)
Miten noin vanhat katsovat sellaista scheisseä?! :D Olen järkyttynyt.
T. parikymppinen, joka EI katso
68 vuotta juristi & professori 😂
Vierailija kirjoitti:
Kun hieman tulee ikää lisää, opit ymmärtämään, että makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Se on samanlaista aivotonta hömppää, niinkuin esim. tämä palsta. Ei tätäkään kukaan tosissaan ota.
Näin miehenä täytyy ihmetellä miten jotkut viittii edes seurata noita roskasarjoja. Täyttä skeidaa, ajanhukkaa. Sohvaperunatkin voittaa 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä täytyy ihmetellä miten jotkut viittii edes seurata noita roskasarjoja. Täyttä skeidaa, ajanhukkaa. Sohvaperunatkin voittaa 100-0.
Ei sen pahempaa kuin av-palstailu.
Vierailija kirjoitti:
35, henk.koht. avustaja. Ei nuo ohjelmat sen pahempia ole kuin joku Salkkarit nykyään.
En voi tietää kun en katso salkkareitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisen roska on toisen ajanviete. Näin naisena täytyy ihmetellä, ettei kaikki sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena täytyy ihmetellä, että mies taivastelee roskaohjelmia samalla kun palstailee av:lla, :D:D:D:D:D
Olen 27-vuotias luokanopettaja. Tykkään katsella välillä tosi-tv:tä ja saippuasarjoja, vaikka ne hömppää ovatkin, ja välillä sitten dokumentteja, luonto-ohjelmia jne.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että sohvaperunat on laatuviihdettä. Olisi aika erikoista, jos ukkiskerho juonittelusi kuinka saisi Maicin vällyjen väliin tai Osku pettäisi Juhanin ja siirtyisi Lauran perheen kanssa katsomaan telkkaria. Jakso päättyisi aina tyyliin "alkaako sopu sohvalla rakoilla, kenen hermot eivät kestä enää onnenpyörää"
kuka jaksaa tähänkin ketjuun massapostittaa vastauksia.. väsynyttä..
29 business controller