Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei laukea yhdynnässä

saduista
26.09.2018 |

Alan kohta karttaa ja välttää seksiä tuon ongelman takia. Olemme olleet yhdessä yli vuoden ja mieheni ei saa orgasmia yhdynnässä.
Ei edes kun minä runkkaan häntä, ainoastaan omin voimin
Koen itseni epäonnistuneeksi ja täysin vääräksi hänelle vaikka hän kertoo toista
Toki yksi syy tähän on hänen MS-tautinsa mutta silti otan tästä syyn itselleni
Voiko alapääni olla liian väljä tai väärän mallinen että hän ei saa orgasmia sen tähden?
Hän taas on taitava rakastelemaan ja saan orgasmin esim suuseksissä ym.

Kohta en uskalla ruveta seksiin ollenkaan kun tiedän jo miten se päättyy

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saduista kirjoitti:

Alan kohta karttaa ja välttää seksiä tuon ongelman takia. Olemme olleet yhdessä yli vuoden ja mieheni ei saa orgasmia yhdynnässä.

Ei edes kun minä runkkaan häntä, ainoastaan omin voimin

Koen itseni epäonnistuneeksi ja täysin vääräksi hänelle vaikka hän kertoo toista

Toki yksi syy tähän on hänen MS-tautinsa mutta silti otan tästä syyn itselleni

Voiko alapääni olla liian väljä tai väärän mallinen että hän ei saa orgasmia sen tähden?

Hän taas on taitava rakastelemaan ja saan orgasmin esim suuseksissä ym.

Kohta en uskalla ruveta seksiin ollenkaan kun tiedän jo miten se päättyy

Ootko kovin märkä panon aikana..eli melkei valut kiimalimaa?M36

Vierailija
2/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samoja ongelmia nuorena. Eka kertani ei todellakaan ollut työntö, ravistus ja värähdys, vaan puolen illan mittainen jyystö, kun en kerta kaikkiaan lauennut. Ja keskenhän ei voinut jättää. Sittemmin on vaiheita ollut monen moisia, niitäkin, kun laukean heti sisään työnnyttyäni. Aikuisempana olen oppinut heittämään homman kesken, jos tarpeen on. Olen todennut vaimolleni, että lihaskunto loppuu ennen kuin mieskunto.

Arvailen, että ap:n miehen laukeamattomuus johtuu jostakin psyykkisestä seikasta. Ja tämä on siis vain arvaus. Liiallisen märkyyden en katso olevan ongelman syynä, kun mies ei kerran saa silloinkaan kun ap tyydyttää häntä käsin.

Minusta ongelma ei ole miehen laukeamattomuus vaan ap:n riittämättömyyden tunne. Siitä pitäisi jollakin päästä yli. En osaa sanoa juuri muuta kuin että miehet eivät ole automaatteja, jotka toimivat kerrasta ja henkilöstä toiseen samoin. Se ei yksinkertaisesti ole naisen huonoutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fwb kaverillani on sama vaiva. Olemme olleet seksisuhteessa jo kaksi vuotta. Välillä tuo laukeamattomuus häiritsee. Juuri se, että alan tuntemaan huonommuutta ja niin haluaisin pystyä tuottamaan hänelle enemmän nautintoa... Mutta sitten pyyhin taas ikävät ajatukset pois ja keskityn kaikkiin hyviin puoliin ja niitähän on! Kumppanini nauttii suunnattomasti minun nautinnostani, seksi ei todellakaan ole pelkkää yhdyntää, paljon mielikuvitusta, ei kiirettä (välillä touhuamme jopa viisikin tuntia putkeen), eikä laukeamattomuus ole ongelma puoleen eikä toiseen (aikaisemmissa suhteissa laukesin tuskin koskaan, mutta nautin silti seksistä), vaikka nykyisin kaverini saa minulle hyvinkin vaivattomasti sarjaorgasmit aikaiseksi... En siis valita. Pystymme juttelemaan asiasta ja yritän kuulostella hänen toiveitaan ja kokeilen uusia asioita mistä hän voisi nauttia. Mutta kyllähän tuo nauttii jo nyt, sanoo että olen paras suihinottaja jonka hän on tuntenut jne... Meille seksi on yhtä seikkailua ja laajennamme pikkuhiljaa uusilla jutuilla. Luotan aikuisen miehen sanaan, että meillä on hänen (ja minun) mielestään keskenämme parasta seksiä koskaan, eikä laukeamattomuudesta tarvitse siten tehdä ongelmaa.

Ihan joskus onnistun kädellä saada hänet laukeamaan, mutta se vaatii tiukkaa puristusta ja todella tarkkaa rytmitystä, että jos hetkeksi herpaannun, niin hetki menee ohi. Hän masturboi aika usein ja olenkin uhannut hankkivani hänelle siveysvyön, ihan vain kokeillakseni miten viikon (tai edes useamman päivän) tauko vaikuttaisi miehen herkkyyteen.

Jos teilläkin on muuten hyvä seksielämä, niin älä tuon takia jätä. Avointa keskustelua ja luota miehen sanaan jos hän sanoo ettei se häntä häiritse.

Vierailija
4/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, eiköhän tuo ole juuri ms-taudin takia. Googlatkaapa.

Vierailija
6/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heittää mällit kahteen minuuttiin mutta ei saa orgasmia kuin n. Arviolta heitettynä puolella kerroista. Tosin ei olla taas pitkään aikaan puhuttu. Mä en oo saanu sen kans enkä muiden kans ikinä yhdynnässä. Miestä se vaivasi joskus paljon, en tiedä kaipa se siitä on päässy yli. Mua ei oo vaivannu kumpikaan. Toki olisha se joskus kiva kokea.. Mut ei näillä eväillä tuu onnistuu. Nopea ja huono esileikki ja yhdyntää 2min niin eihä siinä voi päästä kukaan mukaan..

Vierailija
7/12 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, eiköhän tuo ole juuri ms-taudin takia. Googlatkaapa.

Psyykkistä täysin ainakin omalla kohdallani. Yhden illan jutuissa en ole koskaan saanut orgasmia, pidemmissä suhteissa ei samaa ongelmaa. Syystä en osaa arvailla.

M28

Vierailija
8/12 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli sanoo 6 etkö haluais nauttia pidempään..

Kyll mun on lämmiteltävä naistani hyväilemällä ensin ja pussailemalla vähintään puoltuntia ennenkuin voin edes sormia tai kieltä viedä herkille alueille ..ja miten kauan siellä sitten puuhataan..on toinen tarina..siitä lähtien ett nainen saa ensin....

Pyydä miestäsi tekeen muutakin kuin se kalun kans touhuun..nosto pisto tyyliin..

Mä kait sain yhden naisen ihan orkun partaalle kun suudeltiin ja hyväilin se upeita tisuja..varmaan liki tunnin ja oli tarkotus ett ei oltas menty pidemmälle mutt sitt mun sormet hyväili pikkusen alempaakin..vetsksrin välistä..ja se oli sitt sille naiselle menoa..vaikka vaatteet oli haitoilla...

Vierailija
9/12 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee asiasta ongelmaa. Jos se on teidän juttu, että seksiä on ensin monipuolisesti ja lopuksi mies runkkaa itselleen orkun, mitä siitä. Sinä voit siinä loppuvaiheessa häntä hyväillä ja auttaa jos hän siitä tykkää, nuolla terskan päätä tai kasseja, antaa katsella kun sinä sormetat itseäsi kunnes hän runkaten laukeaa vaikka sun reisille, pepun päälle, tisseille mitä vaan mistä tykkää. Kunhan mieskin on tyytyväinen seksin laatuun niin kaikki ookoo.

Ei koskaan kannata ajatella että seksi on ”oikeaa” ja hyvää vain tietyllä tavalla.

Meillä mies ei laukea oikeastaan koskaan muuten kuin suihinotolla. En minä ole sitä koskaan omana vikana pitänyt eikä mies minun syynä, hän vain on semmonen että just suikkari lopuksi on hänelle aina ollut se parhaiten toimiva homma. Osa naisista laukeaa myös vain suuseksillä, ihan sama asia. Mä taas laukean ihan miten vaan, sormin, vibralla, yhdynnässä, suuseksillä.

Vierailija
10/12 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehesi olisi runkkaamatta vaikka päivän ennen panoa?!

Vierailija
11/12 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto kirjoitti:

Mitä jos miehesi olisi runkkaamatta vaikka päivän ennen panoa?!

Jos kysyt minulta eli #9, niin ei ole eroa. Me masturboidaan yhdessä ja erikseen ja avoimesti kerrotaan millon on viimeksi soolosekstailtu yksin.

Enkä mä myöskään usko, että ne naisetkaan jotka saa orkun vain suuseksillä, saisivat yhdynnässä vain sillä että lopettaisivat itsetyydytyksen. Koita vaikka ehdottaa, tai oikeasti hei en suosittele, tulee turpiin :D

Jos kysyitkin ap:lta, niin en tiedä, hänen miehellä on perussairaus joka vaikuttaa kykyyn laueta.

Vierailija
12/12 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jutelka miehen lääkärin kanssa jos mies suostuu. Aivan yleistä orgasmivaikeudet Ms-taudin yhteydessä.