LOVE ISLAND SUOMI - OFFICIAL
Love Island alkaa tänään klo 21 ja ohjelmaa nähdään kuutena päivänä viikossa. Katsomossa nyt ensimmäisten asukkaiden esittelyvideoita nähtävillä.
Keskustellaan ohjelmasta tässä ketjussa :)
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrick vissiin asuu samassa kämpässä.
Musta ei asu, eivät ola ainakaan niin kertoneet. Seuraan kumpaakin.
Joo samaa mieltä. Mut aika paljos näyttää näyttää ainaki Anku viettävän aikaa Patin kämpillä mitä oon insta storyista tulkinnut :D
Joo, on usein Paten luona.
Oon vaan nähnyt, että Anku ja Patrick melkeimpä päivittäin kulkevat Patrickin asunnon ovesta.
Asun itse siinä vieressä. Mietin asuvatko jo yhdessä?
Kehtais joskus pysäyttää ja kysyä :D
Mitähän Veeralle ja Jannelle? Anku ja Pati oli Ilta-Lehden viihdesivustoilla haastateltavina. Hyvin kuuluu menevän.
Aura ja Jeffrey oli täysi feikki. Missähän voittorahatkin? Mitään juhlia kuulemma ole järjestäneet eikä paitoja ostelleet. Näkee Suomen kansan äänestyspotentiaalin :D tai oliko tuotannon kikka :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/40e0e17f-4797-472a-8ad1-5c6d2d…
Ompa ihana että näillä menee näin hyvin. Olivat kokoajan mun suosikkipari :)
Hauska näin jälkikäteen ajatella et kuin moni oli ihan varma et Patrick on kunnon pleijeri, joka vaan leikkii Ankun tunteilla. Ei ulkonäkö kaikkea kerro. Ja mahtavaa että oma intuiitioni näistä kahdesta näytti osuvan oikeaan.
Villen ja Pauliinan juttu epäilytti alusta asti, vaikka uskonki että vahvat tunteet saarella oli ihan aitoja, mutta ulkomaailmassa vasta huomasi toisen oikean luonteen ja suhteen tilanteet. Ja liian nopeesti olivat liian varmoja kaikesta, mikä aina heräittää epäilyksiä.
Olen myös iloinen Jannesta ja Veerasta, näyttää myös oikein sopivalta parilta. Alussa mua vähän epäilytti näiden erilainen suhtautuminen ihastumiseen/rakastumiseen, mutta onneksi Veera jaksoi ikäänkuin odottaa Jannen tunteiden syventymistä.
Auraa ja Jefiä en itse missään vaiheessa edes mieltänyt pariksi, toki hauskoja tyyppejä ja ohjelmaan hyvää viihdettä.
Aura lähdössä Jenkkeihin ja Jeffrey oli Lontoossa. Sinne osa voittorahoista :)
Jannella ja Veeralla menee vissiin tosi hyvin, kuten myös Ankulla ja Patilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/40e0e17f-4797-472a-8ad1-5c6d2d…
Tammisto? Prkl, se on Tamminen.
Ja "Hauska yksityiskohta on se, että 27-vuotiailla Patrickilla ja Ankulla on vain kuukausi ikäeroa." Mitä hauskaa tuossa nyt on :D
Mutta suloinen pari, kiva että menee hyvin nykyäänkin.
sami pauliinan kuvassa: ei varppina oo nii hyvää ku mun tekemä nistipata
pauliina: millon kokkaat mulle? <3
sami: viikonloppuna <3 :)
Vierailija kirjoitti:
sami pauliinan kuvassa: ei varppina oo nii hyvää ku mun tekemä nistipata
pauliina: millon kokkaat mulle? <3
sami: viikonloppuna <3 :)
kuulostaako teistä kavereilta
Juu, ei enää oikein uppoa olemme vain ystäviä. Tänään Sami meni ruusujen kanssa Pauliinan luo (toki on naistenpäivä) .. nyt varmaan kokataan sitä nistipataa.
Jeffreyn instasta videolta bongattu että Pauliina antaa pikaisen pusun Samille jossain kuppilassa. Tosiystävät
Vierailija kirjoitti:
Jeffreyn instasta videolta bongattu että Pauliina antaa pikaisen pusun Samille jossain kuppilassa. Tosiystävät
Jep, vain hyviä ystäviä 😏
Vierailija kirjoitti:
Suulle?
Harmi kun ihmisiä ei kiinnosta enää jutella tästä sarjasta aktiivisesti. Itse jaksaisin vieläkin höpötellä sarjan tapahtumista ja saarelaisten elämästä heidän instojensa perusteella 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suulle?
Kyllä "suulle", mutta pusua ei näkynyt kunnolla vaan se tapahtui Pauliinan hiusten takana. Huulten kohtaamista ei siis näkynyt. Itse käsitin koko jutun vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ihmisiä ei kiinnosta enää jutella tästä sarjasta aktiivisesti. Itse jaksaisin vieläkin höpötellä sarjan tapahtumista ja saarelaisten elämästä heidän instojensa perusteella 😊
Höpöttele, ehkä ihmiset rupevat kanssa myös. Höpöttelee
Minkä haastattelun olet lukenut? :)