Millainen on reviirisi kaupassa?
Olin cittarissa. Yhdessä kohtaa normi kierrosta ruokapuolesta on vähän kapeampi kohta. Edessäni oli siinä mies kärryn kanssa ja nainen vieressä, ylikeski-iän. Nainen sanoi hetken päästä jotain, että ollaanko edessä. Luulin hönen puhuneen miehelleen. Olivat kuitenkin edelleen siinä vierekkäin. Minä en osunut heihin millään tavalla missään vaiheessa, enkä tuskaillut tms. tein normisti ostoksia. Mies hetken päästä kajautti minulle på svenska että mene ohi, ettei tarvitse tulla liian lähelle tönimään. Hämmästyin, en ollut todellakaan töninyt. Kysyin ihmeissäni onko hänellä iso reviiri. Millainen on sinun reviirisi kaupassa? Miten sujuu kassajonossa ja ruuhkahetkinä? Minulle jäi paha olo tuosta. Turhaa tietty, mutta työpäivän jälkeen ei tuntunut yhtään kivalta.
Kommentit (4)
Naisille ei ole mitään rajoituksia saa tulla iholle, mutta jos miehen sänki kaluaa niskaa niin silloin ollaan liian lähellä.
Kärryjen kanssa on yleensä hajurako. Korolliset tulee lähemmäksi. Yleensä takaapäin jonossa, ei joudu kasvotusten lähekkäin.
Kassajonossa joskus joku tuuppii kärryllään. Siinä menee reviirisi raja, en tykkää päälle käyvistä kärryistä.