Mitä voi enään tehdä jos joku ei ymmärrä selkokieltä?
Erottiin exän kanssa vajaa vuosi sitten. Sovittiin, että ei pidetä yhteyttä enää eron jälkeen. Eipä kulunut montaa viikkoa niin laittoi viestiä. Pitänyt aina parin/kolmen kk tauon ennen kuin uusi viestiketju lähtee ja aina luulen että on lopettanut mutta soittaa ja laittaa viestiä silti koko ajan ja ties mistä lähteestä. Miksi ei ymmärrä selkokieltä jos sanoo että ei halua olla missään tekemisissä ja estot päälle? Alkaa ärsyttämään tämmöinen. Ei onneksi vielä ole tullut kotiovelle :/ En edes tiennyt että muistaa/tietää jotkut some käytääjänimeni...
Kommentit (10)
Vaihda numero niin johan helpottaa. Ihme, ettet ole sitä jo tajunnut.
Vaihda numeroa ja laita se salaiseksi. Äläkä selitä ”noku mulla on ollu tää kaksataavuotta ja mummonserkunkälyeienääsoitamulle jos vaihdan yms shittiä”.
Ukko35 kirjoitti:
Vaihda numeroa ja laita se salaiseksi. Äläkä selitä ”noku mulla on ollu tää kaksataavuotta ja mummonserkunkälyeienääsoitamulle jos vaihdan yms shittiä”.
Tuon "sejaseeivoisoittaamulle"-ongelman saa ratkaistua sillä, että lähettää kaikille mahdollisille (paitsi exälle) sen uuden numeron ennen kuin sulkee vanhan liittymän.
En muuten oikeasti tota numeron vaihtamista tajunnut kun vaihtui kännykkäkin vähän aikaa sitten :D Mähän oon tyhmä, mut kiitti valaistuksesta! Tän mä teen heti ja varmaan vaihdan sometkin jos se ei auta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En muuten oikeasti tota numeron vaihtamista tajunnut kun vaihtui kännykkäkin vähän aikaa sitten :D Mähän oon tyhmä, mut kiitti valaistuksesta! Tän mä teen heti ja varmaan vaihdan sometkin jos se ei auta.
Ap
Eikös somessa riitä, että laittaa tyypin estoon. Silloinhan hänen viestinsä eivät (kai) tule sinulle enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikös somessa riitä, että laittaa tyypin estoon. Silloinhan hänen viestinsä eivät (kai) tule sinulle enää.
Auttaahan toi mutta eilenkin tuli toisesta snäpistä siltä viesti kuvan kanssa, varmaan jonkun kaverinsa, en oo varma kenen. Meni kyllä sekin estoon :/ Ei sillä loputtomasti noita kavereitakaan ole jotka suostuu tommoseen niin kyllä toikin toivottavasti kohta loppuu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Erottiin exän kanssa vajaa vuosi sitten. Sovittiin, että ei pidetä yhteyttä enää eron jälkeen. Eipä kulunut montaa viikkoa niin laittoi viestiä. Pitänyt aina parin/kolmen kk tauon ennen kuin uusi viestiketju lähtee ja aina luulen että on lopettanut mutta soittaa ja laittaa viestiä silti koko ajan ja ties mistä lähteestä. Miksi ei ymmärrä selkokieltä jos sanoo että ei halua olla missään tekemisissä ja estot päälle? Alkaa ärsyttämään tämmöinen. Ei onneksi vielä ole tullut kotiovelle :/ En edes tiennyt että muistaa/tietää jotkut some käytääjänimeni...
Enää, ei enään!!!!!!!!!!!!
Sano että teet ilmon poliisille vainoamisesta.
Etkö tunne ketään liivimiehiä tai muita sen semmoisia? He ovat eteviä tulkkeja näissä tilanteissa, joissa selkokielellä ei pärjää.
No et tietenkään vastaa sille. Et sanallakaan. Ei se muuten mitään tajua. Vastaaminen on merkki siitä, että haluat olla tekemisissä.