Miten vietellään todella vaikea mies?
Ilman että pitäisi mennä ehdottamaan suoraan seksiä? Opiskeluista tuttu vajaa kolmikymppinen mies, jota näen kurssilla säännöllisesti, mutta emme ole kavereita, on siis todella suosittu ja naistenmies ja hänellä taitaa olla kovat vaatimukset naisille. Eli ei ole missään puutteessa. Meillä on ollut silmäpeliä, mutta itsetuntoni on huono, enkä kehtaa mennä juttelemaan eikä hänkään ole tullut. En osaa flirttaillakaan ja olen ujo. Haluaisin kai lähinnä seksiä ja että hän pitäisi mimusta, en vakavaa suhdetta. En kertakaikkiaan osaa ns vietellä ketään, miten sellainen edes tapahtuu? Onko jotain rautalangasta väännettyjä ns dummies guide -neuvoja miehen viettelemiseen?
Kommentit (49)
Mene ja juttele ja jos ei itse uskalla niin ei voi odottaa aina että mies tulee. Helpompaa saada naisten mies naisena kuin suosittu nainen miehenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan on hyvä neuvo.
Aluksi olin tällainen ja siitä silmäpeli alkoikin.
Nyt on vaikeampaa, kun tunnen itseni rumaksi ja epäviehättäväksi ja pelkään, että mies ei tykkääkään. Olen siis alkanut vähän lannistua ja tulla apeaksi ja alun itsevarmuus on poissa. Olen ihan perusnätti ja moni muu mies katselee minua, mutta tämän yhden suhteen olen alkanut menettää itseluottamusta. Tiedän, säälittävää eikä hyväksi kenellekäääb.
ApKauneus on aina katsojan silmässä. : )
Siihen nähden ihmisten käsitykset mies- tai naiskauneudesta ovat kumman kapeita. Samanltahan nuo kaikki missit ja komistukset näyttävät.
Rumuudelle ja epäviehättävyydelle voi tehdä jotakin, jos sinulla nyt sellaisia ominaisuuksia edes on. Ei sinun tarvitse ruveta jäljittelemään opinsaunasi ykköskaunottaria. Useimmat ihmiset ovat jotakuinkin ihmisen näköisiä. Vähän liian usein mainitsen täällä vuosien takaisen, huomattavan kauniin tyttöystäväni. Tiedätkö mitä! Läheltä katsoen hänkin näytti ihan ihmiseltä! :) Mutta kieltämättä hän oli huomattavasti enemmän missien näköinen kuin elämäni muut naiset.
Kauneus alkaa siisteydestä. Puhdas tukka ja silleen... tiedät kyllä. Siistit vaatteet. Jos mies edellyttää naisen kulkevan pintamuodin henkkamaukkaryysyissä, joutaa olla yksin. Kunpahan on naiselle itselleen mieleiset. Ja kenties jokin clou. Itse pidän mustaa prätkämallin nahkatakkia. Ei se kaikkia miellytä, ei ehkä moniakaan, mutta eipähän huku ulkoilutakkien massaan. Eli ylle jotakin, mistä itse pidät. Eikä sen clounkaan tarvitse mitään eriskummallista olla. Kukka hiuksissa esimerkiksi. Vai onko sekin arkena liikaa? En tiedä..
Ulkonäön yksityiskohtia tärkeämpi on yleinen olemus. Iloinen hymy ja silmiin katsominen ovat tehokkaita, mutta voihan se olla, että olet ujo ja vähän totinen. Nurkissa ei silti passaa nyhjätä, jos haluaa huomiota. Aikuinen ihminen seisoo keskellä lattiaa ja puhuu asiansa ääneen. Vaikkei olisi hymytyttö, niin reippaus on paikallaan. Kuljetaan ryhdikkäästi keskellä käytävää, eikä vedetä reppua perässä vaan kannetaan sitä asiallisesti. Ei jäystetä purkkaa tai karkkia, kun puhutaan ihmisille. Ja. Niin. Edelleen.
Jotenkin kohteliaisuus mielletään miehille osoitetuksi vaatimukseksi. Muutama nainen on osoittanut minulle kohteliaisuutta elämäni aikana, ja olen ollut hyvin otettu! Älä oleta, että olisit jotenkin erityinen vain, koska olet nainen. Puolet ihmisistä on naisia. Tee siitä miehestä erityinen jollakin huomionosoituksella. Ehkä hänkään ei ole monesti kokenut sellaista.
Äläkä nyt ainakaan tuudittaudu vaatimattomuuteesi! Mitä suurimmalla todennäköisyydellä olet ihan kelvollinen olemukseltasi.
Olen näitä viestejä rustannut nyt monta, ties mistä syystä. Kyllä minun on pakko kysyä, että miksi just siltä mieheltä pitää seksiä saada? Kaatuuko maailmasi, jos se ei onnistu? Onko tuo jo jotenkin pakkomielteistä ja olisiko siksi siis jonkinlaisen harkinnan paikka?
Minusta kuulosti pahalta, että ap tiedostaa, että hänellä on huono itsetunto, mutta silti haluaisi lähestyä miestä, jolla ei ole suhde tai edes lämminhenkinen kaveruus mielessä. Saat todennäköisesti vain huonoon itsetuntoosi enemmän kolhuja koska et osaa käsitellä toisen ihmisen suhtautumista sinuun.
Anna miehen pyöriä sellaisten naisten kanssa, jotka tietävät mihin ryhtyvät ja jotka kestävät asioita, joista itse pettyisit ja mahdollisesti ainakin osittain ruoskisit itseäsi.Keskity omaan itseesi tutustumiseen, tee itsellesi mieluisia asioita ja vältä sellaisten ihmisten seuraa, jotka voisivat "vetää maton altasi".
Olet varmasti hieno ja ihana nainen, mutta sinun pitää itse myös se tuntea ennen kuin lähdet pelaamaan tuollaisia pelejä. Mieluiten tietenkin löytäisit elämäsi rakkauden ja jättäisit turhat kokemukset, niitä ei vanhempana usein arvosta yhtä paljon kuin nuorena haluaa.
kyllä suoralla seksin ehdotuksella yleensä sitä myös saa. T: Naisten mies
Jos ap haluaa lisätä kokemuslistaansa huomattavan komean ja halutun miehen. Ihailin minäkin nuorena miehenä saavuttamattomia kaunottaria. Yhden sitten kuitenkin saavutin pieneksi aikaa. Nuori, kaunis ja älykäs - siis laajoihin keksusteluihin ja monipuolisiin tulkintoihin pystyvä. Kyllähän hänen kanssaan kaupungilla kulkeminen pönkitti egoani, mutta itse suhde ja seksi olivat pettymyksiä. Laaja-alaisesta ajattelustaan ja keskustelutaidostaan huolimatta hän oli hyvin kypsymätön monin tavoin.
Kokemukseni perusteella sanoisin, että statussymbolin lisääminen seksikokemusten listaan ei välttämättä ole niin kohottavaa kuin kuvittelin. Mutta ehkä ap:n pitää saada lyödä päänsä siihen seinään ihan itse. Ja kenties hän onnistuu saamaan juuri sen mitä nyt haluaa. Ehkä hän todella haluaa vain käyttää tuota komistusta omaan haluunsa. Se on sitten toinen kysymys, että onko se reilua.
Täällä on tullut paljon osuvia kommentteja, kiitos niistä!
Edelliselle sanoisin, ettei ole kyse mistään statusasiasta, sellainen statusajattelu on muutenkin käsittääkseni tyypillisempää miehille.
Mä vaan tunnen täysin vastustamatonta vetoa soihen mieheen. Muutama huomio mahdollisesta pakkomielteisestä sen miehen haluamisesta ja jo valmiiksi huonosta itsetunnosta kolahti täällä. Huomaan tosiaankin, että mä koen vetoa k-päämiehiin. Sen täytyy jotenkin liittyä juuri huonoon itsetuntooni. Luultavasti voisi päätellä, että jos mä niin sytyn tästä miehestä, että tekisin mitä tahansa sydänsurujen uhallakin, niin silloinhan se on merkki, että juuri hänestä kannattaisi pysyä erossa. Erittäin hyviä pointteja täällä monilla! ja vielä seksi-palstalla nämä vikat neuvot... Kysymys näkyy jostain syystä siirtyneen tähän osioon pois av:lta.
Ap
Ei miehet kieltäydy pillusta.
Tästä en olisi niinkään varma. Meitä on moneksi. Jos esiinnyt pelkkänä vierivänä munkkirinkilänä, joka etsii sopivaa kalua itselleen pikapanoksi saatat yllättyä.
Kauneus on aina katsojan silmässä. : )