Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietellään todella vaikea mies?

Vierailija
25.09.2018 |

Ilman että pitäisi mennä ehdottamaan suoraan seksiä? Opiskeluista tuttu vajaa kolmikymppinen mies, jota näen kurssilla säännöllisesti, mutta emme ole kavereita, on siis todella suosittu ja naistenmies ja hänellä taitaa olla kovat vaatimukset naisille. Eli ei ole missään puutteessa. Meillä on ollut silmäpeliä, mutta itsetuntoni on huono, enkä kehtaa mennä juttelemaan eikä hänkään ole tullut. En osaa flirttaillakaan ja olen ujo. Haluaisin kai lähinnä seksiä ja että hän pitäisi mimusta, en vakavaa suhdetta. En kertakaikkiaan osaa ns vietellä ketään, miten sellainen edes tapahtuu? Onko jotain rautalangasta väännettyjä ns dummies guide -neuvoja miehen viettelemiseen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala millekään, rakastut kuitenkin, kun kyseessä on naistenmies, saat vain sydänsuruja.

Vierailija
2/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä tasoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit tyypillä? Mitä hän tekisi sinulla? Ette ole yhtään samalla tasolla, joten unohda ja keskity vähän enemmän itsesi kaltaisiin.

Vierailija
4/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo etäihastunut, joten ei tämä voi huonommaksi enää mennä.

Tuntuu että en ollut paikalla, kun jaettiin mieheniskemistaitoja. Kaikki muut naiset näyttävät osaavan sen ja mulle sellainen on aivan hepreaa.

Ap

Vierailija
5/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vanhoja Kauniit ja Rohkeat jaksoja. Katso mitä se Brooke tekee. Se tuntui saavan miehen kun miehen.

Vierailija
6/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä tasoasi?

Tietysti ymmärrän. Kuten kuvasin, mies on tasokkaampi kuin minä.

Täällä on väitetty, että huippumiehet harrastavat joskus seksiä vähemmän tasokkaiden naisten kanssa. En haaveile vakavasta suhteesta.

Ap

Vierailija
7/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kahville. Onpa hankala juttu.

Vierailija
8/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sitä silmäpeliä, muista välillä hymyilläkin :) ja muutenkin kannattaa olla iloisen näköinen. Sitten vaan toivot, että törmäätte samoissa bileissä, jolloin voit yrittää päästä tekemään tuttavuutta.

Vierailija
9/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit tyypillä? Mitä hän tekisi sinulla? Ette ole yhtään samalla tasolla, joten unohda ja keskity vähän enemmän itsesi kaltaisiin.

Haluaisin ihan järjettömän paljon tuntea hänen kosketuksensa ja kokea olevani haluttu hänen silmissään.

Ap

Vierailija
10/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jää kiinni" hänen katselustaan, esitä nolostunutta kun hän huomaa että katsot haikailevasti. Hän saa sitten onnessaan napata sinut. Nää "pelimiehet" on niin itserakkaita että tuo toimii aina.  

Vierailija
11/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelle aina p*llu kelpaa, ehdota vain seksiä suoraan, edellyttäen että olet normaalipainoinen ja et ole liian ruma naamasta. Tai et loukkaannu jos mies ehdottaa sinulle paperipussia päähän aktin ajaksi.

Vierailija
12/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka sitä silmäpeliä, muista välillä hymyilläkin :) ja muutenkin kannattaa olla iloisen näköinen. Sitten vaan toivot, että törmäätte samoissa bileissä, jolloin voit yrittää päästä tekemään tuttavuutta.

Tämä varmaan on hyvä neuvo.

Aluksi olin tällainen ja siitä silmäpeli alkoikin.

Nyt on vaikeampaa, kun tunnen itseni rumaksi ja epäviehättäväksi ja pelkään, että mies ei tykkääkään. Olen siis alkanut vähän lannistua ja tulla apeaksi ja alun itsevarmuus on poissa. Olen ihan perusnätti ja moni muu mies katselee minua, mutta tämän yhden suhteen olen alkanut menettää itseluottamusta. Tiedän, säälittävää eikä hyväksi kenellekäääb.

Ap

Vierailija
13/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy kahville. Onpa hankala juttu.

Toimisi tavismieheen, mutta tuskin pelimiehet vaivautuvat kahvittelemaan muuta kuin erittäin kiinnostavien naisten kanssa. Voivat ehkä panna paremman puutteessa, mutta eivät minnekään treffeille lähde taatusti.

Vierailija
14/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat keskustelun jollain pienellä koulujuttuun liittyvällä tai liittymättömällä kysymyksellä ja jos lämpeää niin pyydät kahville. Matkalla kahville ehdotatkin jos menisitte sittenkin sinun luoksesi. Tämän helpompaa tapaa ei liene, ellet täräytä suoraan että kelpaisiko seksi. Ensimmäinen vaihtoehto antaa paremmat mahdollisuudet opiskelun jatkamiseen ilman jakiksen leimaa, valitettavasti se voi olla mahdollista ellei mies osaa pitää salaisuutta jos kieltäytyy.

Vierailija
15/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ihan järjettömän paljon tuntea hänen kosketuksensa ja kokea olevani haluttu hänen silmissään.

Ap

Mitä tapahtuu, jos hän nusasee sinua ja sen jälkeen kohtelee sinua kuin kurjinta horatsua? Niin voi käydä. Hänelle ei tee mitään vaikeuksia nusata alempitasoista, mutta sen jälkeen olet todella halveksittu.

Vierailija
16/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tapahtuu, jos hän nusasee sinua ja sen jälkeen kohtelee sinua kuin kurjinta horatsua? Niin voi käydä. Hänelle ei tee mitään vaikeuksia nusata alempitasoista, mutta sen jälkeen olet todella halveksittu.

Se olisi todella kauheaa. Ja olettaisin joidenkin hänen ksvereidensakin saavan tietää ja tuntyisi, että minulle nauretaan tai halveksitaan. Olet oikeassa siinä.

Järjellä ajattelen näin pitkälle. Himo vain meinaa sumentaa tuon järjen ikävä kyllä.

Ap

Vierailija
17/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta vastaan nyt kuintekin:

Ilmaiset että olet käytettävissä pelkkänä panona. Tärkeintä on, että mies tietää, ettei sinusta aiheudu ongelmia seksin jälkeen. Siinä kaikki mitä sinun tulee tehdä päästäksesi panemaan. Ulkonäkö on tiedossa jo.

Vierailija
18/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Tyhmä mies jos alkaa pilkata ja naureskella.

Vierailija
19/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina tiedostanut tasoni enkä ole koskaan edes yrittänyt komeaa miestä, mutta kerranpa komea mies jallitti minut, ei tarvinnut tehdä yhtään mitään asian eteen. Yökerhossa juteltiin, ja ajattelin ensin, että hän yrittää sievempää kaveriani (kuten tavallista oli), mutta mies keskittyikin täysin minuun.

No, se niin hyvä sängyssä lopulta ollut, mutta olihan se aivan halvatun nätti ja kohteliaskin vielä, joten muistelen lämmöllä.

Vierailija
20/49 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta vastaan nyt kuintekin:

Ilmaiset että olet käytettävissä pelkkänä panona. Tärkeintä on, että mies tietää, ettei sinusta aiheudu ongelmia seksin jälkeen. Siinä kaikki mitä sinun tulee tehdä päästäksesi panemaan. Ulkonäkö on tiedossa jo.

Ei ole provo, miksi ihmeessä olisi.

Kysyin juuri noita ohjeita, että miten voin viestittää sille miehelle, että pelkkä panokkn kävisi? Eihän sellaista voi mennä noin vain sanomaan. Miten se tapahtuu tyylikkäästi ja naisellisesti, miten mies vietellään? Jos olet mies, niin voitko neuvoa jotain eleitä tms, mitkä vain neuvot käyvät?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi