Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karmaisisiko sinua löytää luita maastosta?

Vierailija
25.09.2018 |

Siis ihmisen luita.
Minua ei, joskus katselenkin sillä silmällä ympärille, makaisiko joku raato jossain, esim hiekkamontut ovat sellasia paikkoja, että kun niiden jyrkät reunat ovat puskittuneet, ties mitä kätkevät itseensä. Suomihan on täynnä maastoa, jossa voi olla vaikka kuinka paljon löytämättömiä luurankoja ja sinne tänne liikuteltuja luita.
Minusta luissa ei ole mitään kammottavaa, eri asia olisi pahasti mädännyt tai sinervä ruu mis.
Toisaalta, olen kerran löytänyt ruumiinkin, mutten maastosta, eikä sekään minua kammottanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se sun löytämä ruumis sitten oli? Mitä teit?

Ja siis kyllä mä pelästyisin ihan pelkkiä luitakin, on se sen verran epäarkipäiväinen asia itselle löytää jotain tollaista maastosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä luita säikähtäisi. Mutta en voi olla miettimättä joskus uidessa tai metsässä liikkuessa että mitä jos siellä on ruumis jossain. Varsinkin metsässä.

Vierailija
4/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut eivät kammottaisi. Ruumis hieman enemmän, etenkin, jos kellunut kosteassa paikassa pitkään.

Vierailija
5/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se sun löytämä ruumis sitten oli? Mitä teit?

Ja siis kyllä mä pelästyisin ihan pelkkiä luitakin, on se sen verran epäarkipäiväinen asia itselle löytää jotain tollaista maastosta.

Aika violettinen ja asunnossa oli kalman haju. 

Ei ollut tuttu henkilö. Suhtauduin asiaan mielenkiinnolla, soitin poliisille nähdessäni tämän ihmisen ikkunasta. Ihme kyllä, kävelin vain poliisien perässä asuntoon sisään tutkailemaan tilannetta, eivät edes käskeneet poistumaan. Oli ehkä pari-kolme päivää maannut sohvalla tv auki. 

Vierailija
6/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei. Katselen Bones-sarjaa hyvinkin mielelläni. 

Tiedä sitten, ehkä paskoisin housuun jos oikeasti joskus löytäisin :D 

Vierailija
7/7 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kammottaisi ellei löytö olisi jotenkin erityisesti karmiva ja viittaisi rikokseen. Esim. paljon paloiteltuja ruumiita pienellä alueella tai erityisesti lasten luut