Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos miehesi sanoisi sinusta näin: "et mikään ruma mutta et erityisen kauniskaan. missikisoihin ei ole asiaa"?

Vierailija
25.09.2018 |

Mitä ajattelisit? Entä jos ystävän mies sanoo ystävällesi näin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoisin ystävällisesti hänen seksitaitojaan, joita hän pitää hyvänä, kuten valtaosa miehistä.

Todella monet erehtyvät.

Vierailija
22/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit? Entä jos ystävän mies sanoo ystävällesi näin?

Minun kohdallani mieheni on realisti. Toisten suhteisiin en sekaannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttäisi kyllä suhteen laatu jos mies keskittyisi siihen mitä en ole, sen sijaan, että kertoisi mitä olen, siis hyvässä mielessä. Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää, ja jos on ja pysyy suhteessa jonkun kanssa niin luulisi, että olisi tullut pantua merkille niitä hyviä puolia, ja haluaisi niitä mainitsemalla ilahduttaa toista aidosti ja uskottavasti.

Vierailija
24/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi vaihtoon se ukko. 

En ole mikään missi, mutta haluan olla puolisoni mielestä kaunis ja haluttava. Suurin osa meistä ihmisistä on tavallisin näköisiä ja kauniita sellaisina. 

Tuollainen kommentti osoittaa, miten moukka ukko on. Alkaisin miettiä, miten paljon hän vertailee minua muihin ja onko hän kanssani vain siksi, ettei ole saanut mitään kaunista missiä itselleen. 

Vierailija
25/25 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ihmislaji on ne, joiden on pakko päästä pahoittamaan toisen mieli, koska ”mä nyt vaan oon sellainen, että sanon asiat suoraan”. Toiselta nimeltä siis autisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä