Miksi tarvitset kumppania seksiin
Kommentit (15)
En tarvitsekaan. Parasta seksiä saan itseni kanssa. Ei tarvitse huomioida kun oma itsensä ja tehdä juuri sellaisia asioita mitä itse haluan.
Ei tarvitse ihmetellä syntyvyyden laskua kun kaikki on runkkareita.
Onhan se ihan eri tunne, onko sisällä penis vai dildo. Penis parempi. Taitaa vaan olla ohi mun kohdalta...
Koska seksi on muutakin kuin orgasmi, itse asiassa se ei ole mikään edellytys edes. Jos haluan laueta, sitten kyllä hoitelen ite itteni
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan eri tunne, onko sisällä penis vai dildo. Penis parempi. Taitaa vaan olla ohi mun kohdalta...
Miksi sinne sisälle pitää ylipäätään tunkea mitään? Nainen saa mahtavat orgasmit jo pelkästään Paholaisen ovikelloa pimpottamalla.
Omassa kielenkäytössä seksi on se tapahtuma jossa on kaksi antamassa toisilleen seksuaalistatyydytystä/-mielihyvää. Mutta seksuaalistatyydytystä/-mielihyvää voi saada myös yksin. Siksi mielestäni seksiin tarvitaan kumppani.
Naiselle tilastollisesti miehestä on pelkkää haittaa orgasmin saavuttamisessa, olemme tutkimuksista oppineet.
Tietty seksi on muutakin kuin O.
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on muutakin kuin orgasmi, itse asiassa se ei ole mikään edellytys edes. Jos haluan laueta, sitten kyllä hoitelen ite itteni
Kuinkahan moni mies mahtaisi vaivautua harrastamaan seksiä, jos sen lopputulemana (:D) ei olisi orgasmi...
Evoluution vika. Se on saanut minut pitämään kumppanin kanssa suoritettua seksiä paljon parempana kuin itsetyydytystä. Eli minulla on nussimisvietti. Lisääntymisvietti ei ole kovin voimakas.
Kunnes virtuaalitodellisuus tai seksirobotit kehittyvät paremmiksi, on pakko tyytyä oikeisiin ihmisiin.
Koen itse ainakin seksin mieheni kanssa olevan ennenkaikkea lämpöä ja läheisyyttä. Semmonen rakkauden huipentuma (kuulostaapa lässyltä :D). Mun mielestä meidän kahden kehot sopii ihan täydellisesti toisilleen. Nautin ja tykkään olla hänen alla ja päällä, katsoa silmiin ja sanoa rakastan. Ja onhan se kätevä suvunjatkamiseen, en ole onnistunut siinä yksin.
Aiempien miesten kanssa on ollut vähän se ja sama, pakollinen toiminto ja olisin hyvin pärjännyt ilmankin. Ehkä ap et ole löytänyt sitä oikeaa kumppania sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne sisälle pitää ylipäätään tunkea mitään? Nainen saa mahtavat orgasmit jo pelkästään Paholaisen ovikelloa pimpottamalla.
Mä tykkään emätinorgasmista enemmän, huomattavasti enemmän ja kyllä parhaaseen seksiin tarvitsisin kumppanin. Valitettavasti yksin olen joutunut sooloilemaan jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies mahtaisi vaivautua harrastamaan seksiä, jos sen lopputulemana (:D) ei olisi orgasmi...
Prosentteina osuus olisi varmaankin jotain nollan ja yhden prosentin välissä. :)
Up