Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava työkaveri ei syö töissä mitään :0

Vierailija
25.09.2018 |

Ruokatunnilla vain huilailee. Meillä klo 7-16 työaika ja tunnin ruokis klo 11-12.

Tosiaan tää työkaveri ei syö mitään.

Joskus ottaa ihan jtn ihan pientä..

En usko syö tuhtia aamupalaa. Ei ehkäbsyö aamullakaan mitään sillä on usein hiukset painaantuneena sen näköisenä aamuisin, että on hypännyt suoraan auton kyytiin vuoteesta :D.

Kahvitauolla juo kahvia ja syö pullan tai leivän..

On tosiaan ylipainoinen veikkaisin 160cm/90kg.

Mahtaakohan iltaisin mättää ruokaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tuota syömisten arvostelua. Lihavana olet muutenkin silmätikkuna ja kaikissa tilaisuuksissa missä ruokaa tarjolla joku ap:n kaltainen tsekkailee mitä otat lautasellesi: otatko kakkua = hyi hyi, et saisi, noin läski / et ota kakkua = heh ketä toi kuvittelee huijaavansa, kuiteskin tekee mieli ja kotona mässäät.

Itse olen ratkaissut tuon niin, että syön mitä haluan julkisesti, joskus otan suklaata, joskus en ota jos ei tee mieli, jos joku tuijottaa ylenmäärin saatan silleen pää vähän vinossa ja kysyvästi hymyillä takasin, 9/10 tajuaa silloin nolostua ja se daiju joka ei tajua, on yhdentekevä junttiudessaan.

Vierailija
42/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei syö sun nähden, mutta mitä tiedät missä ja mitä todellisuudessa syö. Vetäsee vaikka vessamatkalla jotain

Ps. Mitä se edes sua liikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lihava ei syö mitään*

Ap: -Lol XD Ketä toi luulee huijaavansa? Kyl kaikki sen näkee et tää valas menee tyhjentään Kotipizzan heti ku vuoro päättyy!! :D

*Lihava syö normaalin lounaan*

Ap: -Nooh, milloinkas on kermamunkin ja Pepsin vuoro? Et sä voi pysyä tossa kunnossa makaronilaatikolla, salaatilla ja ruisleivällä. Nälkä tais jäädä, eh?

*Lihava mättää kiduksiinsa neljän miehen edestä törkyä*

Ap: - Omg! Ei ihme, että oot noin läski. Lopeta se syöminen herra Jumala! Eikö sua yhtään hävetä?

Vierailija
44/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokatunnilla vain huilailee. Meillä klo 7-16 työaika ja tunnin ruokis klo 11-12.

Tosiaan tää työkaveri ei syö mitään.

Joskus ottaa ihan jtn ihan pientä..

En usko syö tuhtia aamupalaa. Ei ehkäbsyö aamullakaan mitään sillä on usein hiukset painaantuneena sen näköisenä aamuisin, että on hypännyt suoraan auton kyytiin vuoteesta :D.

Kahvitauolla juo kahvia ja syö pullan tai leivän..

On tosiaan ylipainoinen veikkaisin 160cm/90kg.

Mahtaakohan iltaisin mättää ruokaa?

Ihan offtopikkina haluaisin muistuttaa, että pari kahvipullaa päivässä on suunnilleen sama kuin lounas. Ja sehän menee huomaamatta... aamukahvilla yksi ja iltapäivällä toinen. Pirullisia nuo kaikki kahvin kanssa syötävät herkut. 

Vierailija
45/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksikin hyvin lihavaa työkaveria. Eka söi ruokatunnilla vain muutaman kirsikkatomaatin ja rasvatonta raejuustoa. Toinen tuli kerran samaan aikaan duunin ruokalaan ja huitaisi alta aikayksikön annoksensa ja pyysi sitten kaveria hakemaan suklaata yms.

Nuoruuskuvat olen nähnyt molemmista. Ensinmainittu oli missiluokkaa ja toinenkin ihan sievä, hoikka  neito.

Vierailija
46/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari selitystä, eli esimerkkejä.

Mulla on ylipainoinen kaveri, jonka elämä meni vähän sekaisin miehen takia. Mies varasti häneltä rahaa ja teki hänen nimissään velkaa. Kaikki kaatui lopulta tämän kaverin niskaan. Nyt ulosotto vie 1/3 palkasta ja hänellä ei ole varaa käydä lounasruokalassa. Tiedän, että kotona iltaisin syö makaronia ja näkkileipää, vaihteluna nuudeleita.

Ja sitten minä itse, ylipainoinen.

En tykkää syödä töissä sitä lounasruokalan ruokaa, kun söisin niin vähän, että tuntuu turhalta maksaa se n. 6e. Jos söisin kunnon aterian, mulle tulisi tolkuton väsymys ja sitten työnteko kärsisi. Syön illalla kotona tavallista ruokaa ja väsymys iskee, usein myös huono olo, mutta se ei haittaa, kun on kotona.

Mäen syö koskaan mitään karkkia, enkä pullaa. Ihan sama, uskokaa tai älkää.

Tänään esimerkiksi on kukkakaaligratiini odottamassa.

On monia selityksiä, miksi joku ei syö töissä.

Vierailija
47/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varmaan liikkuu sit syömishäiriö juoruja tai jotain muuta. en syö päivisin, koska pelkään vatsani alkavan toimimaan ja en halua käydä työpaikan wc:ssä.

Olen 165cm pitkä ja painan 58kg eli tuskin minua iltasyöpöksi spekuloidaan, koska ilmeisesti tämä on vain ylipainoisten leima.

En ymmärrä miten se kenenkään (muun) pimppiä kutittaa, että miten, miksi ja mitä muut syövät?

Vierailija
48/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta iltasyöminen selittäisi ylipainon, pitäisi siloin syödä 3000 kcal edestä. Aika harvalla onnistuu. Itse olen sitä tyyppiä, joka pystyy olemaan pitkiä aikoja syömättä, mutta een silti ahmi norsua sen jälkeenkään.

Vierailija
49/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä mitkä eivät syö päivällä mitään, mättävät illalla sitten senkin edestä. Nähty on. Olen itsekin lihava, mutta yritän syödä tasaisin väliajoin.

Ei se nyt aina noinkaan ole. Esimerkiksi minä en syö mitään aamulla tai töissä pahan Chronin taudin vuoksi. Syön vasta töiden jälkeen ja pieniä määriä.

Vierailija
50/50 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele radio Yle Areena: Ruokapuhetta. Syömishäiriöiselle sosiaalinen ruokailu voi olla ahdistavaa.

Ehkä siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi