Lihava työkaveri ei syö töissä mitään :0
Ruokatunnilla vain huilailee. Meillä klo 7-16 työaika ja tunnin ruokis klo 11-12.
Tosiaan tää työkaveri ei syö mitään.
Joskus ottaa ihan jtn ihan pientä..
En usko syö tuhtia aamupalaa. Ei ehkäbsyö aamullakaan mitään sillä on usein hiukset painaantuneena sen näköisenä aamuisin, että on hypännyt suoraan auton kyytiin vuoteesta :D.
Kahvitauolla juo kahvia ja syö pullan tai leivän..
On tosiaan ylipainoinen veikkaisin 160cm/90kg.
Mahtaakohan iltaisin mättää ruokaa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miten se ulkonäkö liittyy aamupalaan ap?
Ehkä on kiinnostunut enempi syömisestä kuin laittautumisesta ja käyttää aamun siihen, että syö vatsan täyteen :D?
Siten, että jos ei kerkeä hiuksia laittamaan niin ei ehdi varmaan syömäänkään
Kah Mittee se siulle kuuloop? Ole sie hiljaa eläkä kaho muiden syömissii, ehä se miekkää töissä syö. A kotona ruoka ja vot.
Jos sinnuu häirihtee mää hälle yökyllään jot voit kirjottee ylös iha paperille muisttiin ja juoruta rauhas. Oha se siunkkii elämäs näköjää tuommone jot tarkkailet toisten syömissii.
Minä olin tuollainen vuosia ja paino varmaan se 90kg. En syönyt aamupalaa, lounasta en lainkaan tai hyvin vähän. Ei vaan ollut nälkä ja yritin pihistää syömisessä, kun se kerran onnistui niin helposti. En ole koskaan hävennyt syödä toisten nähden. Itseasiassa tunnen paljon ylipainoisia ja kukaan ei häpeä syödä julkisesti. Käytännössä söin useimmiten ekan kunnon aterian joskus viideltä. Siihen mennessä olin käytännössä paastonnut. Sitten seiskalta uusi tankkaus ja viimeinen ysin jälkeen. Mieheltä mä tähän opin. Sekään ei syö koskaan aamupalaa tai lounasta, tankkailee sitten päivän energiat illalla. Tiedän, on tosi huono tapa. Mies on normaalipainoinen. Tämä rytmi voi olla yksi syy, miksi lihoin niin paljon. Elimistö oli aivan sekaisin, kun sai kaikki päivän kalorit 5-6 tunnin aikana isoina kasoina.
En vieläkään syö aamupalaa, mutta lounaan sentään syön.
Mitä sitten? Jos se alkais syömään silleen kun kotona niin eihän se ehtis töitä tekemään. Ihmisellä on oikeus tässä maassa olla sen näköinen kuin haluaa ja syödä niin paljon kuin haluaa. Jos se on töissään pätevä niin sinulla ei ole mitään oikeutta ulista toisen. Eikä itseasiassa muutenkaan. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä mitkä eivät syö päivällä mitään, mättävät illalla sitten senkin edestä. Nähty on. Olen itsekin lihava, mutta yritän syödä tasaisin väliajoin.
Niin mitä sitten? Meinaatko että olet jotenkin parempi ihminen kun syöt tasaisesti vai?
Ei, en kuvittele olevani parempi ihminen. On varmasti terveellisempää syödä kohtuutasaisin väliajoin kuin ensin kituuttaa päivä ja sitten ahtaa illalla napaansa niin paljon kuin mahtuu.
Kituuttaa?
Mä en syö töissä mitään enkä aamulla. Enkä tosiaan kidu. En syö koska minulla ei ole nälkä.
Syön sitten kotona kun pääsen.
Tähän olen tottunut. Olen 160 ja painan 60-65kg riippuen vähän kaikesta. Olen tyytyväinen tähän, ja kenellekkään muulle se ei kuulu!
Ei ole vielä oppinut, että kun syö tasasin väliajoin, niin voi paremmin.
Mitenhän jaksaa siellä töissä kun ei välillä syö, kyllä se vireystaso laskee.
En ole mikään ravintoguru siis tosiaankaan itse, ja olen reippaasti ylipainonen, mutta elin juuri kauan niin että saatoin syödä vaan pari kertaa päivässä ja illalla sitten just mätin reilusti ruokaa. Opin vasta muutama vuosi sitten että kun syön päivässä 5 kertaa kolmen tunnin välein, voi paremmin. Kun muutin elintapoja niin painokin tippui ihan itsestään 30 kiloa.
Ikävä kyllä kun taas kesän aikana ja jo vähän ennen unohdin säännölliset ruoka-ajat ja elin muutenkin pellossa, niin tullut takasin jo puolet. Mutta kyllä se siitä kun muistaa vaan nämä ruoka-ajat pitää, ja en halua ajatella että laihdutan, tämä on elämäntapa. Laihduttamalla vain lihoo, ja syömättömyys on juuri kaiken pahan alku ja juuri, syödä pitää ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitä ahdistaa sun kyttääminen
Juuri tästä syystä en syö töissä mitään, kauhea eväsarviointirinki AIKUISTEN naisten kanssa. Yksi vielä ihan läpinäkyvästi, "mitäs sinä syöt??"
Ap, yritä nyt ymmärtää ettei läskejä saa millään lailla kritisoida tällä palstalla. Pitää olla kehopositiivinen ja ihailla heidän muodokkuuttaan!
Vierailija kirjoitti:
Ap, yritä nyt ymmärtää ettei läskejä saa millään lailla kritisoida tällä palstalla. Pitää olla kehopositiivinen ja ihailla heidän muodokkuuttaan!
Kritisoida? Ei ap edes kritisoinut vaan ihmetteli syökö sitten illalla kun ei päivällä syö!
Ja miksi pitää kritisoida? Mitä se sinulle kuuluu tai sinun elämääsi liikuttaa minkä kokoinen joku muu on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä vähintään 100 kg valas ja syö työpäivän aikana 100 kalorin rahkan ja salaattia, hahahhaha. Paljonkohan mättää illalla kotona...
Voin sanoa, että aivan vtusti. Meillä duunissa kans tollanen päivälaihduttaja, joka sanoo ettei se syö paljoa ikinä muutenkaan. Juu eipä niin, no miks se on syöttöpig. Mättää koko illan menee. Ihan turha kusettaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä mitkä eivät syö päivällä mitään, mättävät illalla sitten senkin edestä. Nähty on. Olen itsekin lihava, mutta yritän syödä tasaisin väliajoin.
Niin mitä sitten? Meinaatko että olet jotenkin parempi ihminen kun syöt tasaisesti vai?
Ei, en kuvittele olevani parempi ihminen. On varmasti terveellisempää syödä kohtuutasaisin väliajoin kuin ensin kituuttaa päivä ja sitten ahtaa illalla napaansa niin paljon kuin mahtuu.
Kaikki ihmiset eivät ole iltanälkäisiä. Osa ihmisistä on nälkäisimmillään aamulla yön jälkeen. Fiksuin tekee jo illalla aamupalan jääkaappiin valmiiksi ja saa sitten juoda kahvinsa ja syödä vaikka ruisleipänsä savukalaksi päällystettynä aamulla.
Minä olen tuon pituinen ja painoinen. Syön kotona aamiaisen (leipä ja kahvi), töissä ruuan salaatteineen ja kotona salaatin tai leipää ja piimää tai jogurttia. Lisäksi pullaa ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä vähintään 100 kg valas ja syö työpäivän aikana 100 kalorin rahkan ja salaattia, hahahhaha. Paljonkohan mättää illalla kotona...
Voin sanoa, että aivan vtusti. Meillä duunissa kans tollanen päivälaihduttaja, joka sanoo ettei se syö paljoa ikinä muutenkaan. Juu eipä niin, no miks se on syöttöpig. Mättää koko illan menee. Ihan turha kusettaa ketään.
Jeesus mitä tekstiä:D tulee mieleen ihan koulukodin teiniangstit:D
Meillä töissä eräs nainen ihmetteli että miten vaan lihoi kun ei syönyt mitään. Kävi joka päivä työpaikan kanttiinista hakemassa neljä-viisi isoa korvapuustia jotka sitten mätti työpäivän aikana. Miksiköhän lihoi?
Tuttavani tekee samaa töissä. Syö todella vähän kuivaa leipää ja juo lämmintä vettä. Illalla sitten syödään senkin edestä. Ihmisillä on tällaisiin taipumuksiin niin monia eri syitä eikä yksikään syy ole typerä tai niin yksinkertainen että tapoja voisi vain sormia napsauttamalla muuttaa. Eipä sillä että niitä tarvitsisikaan välttämättä muuttaa ainakaan työpaikanjuorukellojen takia.
Iltaisin syön yleensä 7-8 villisikaa pienen keksin päällä.
Arvostan sitä, että tekemiseni kiinnostavat sinua. Luulin pitkään, että olet raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus mitä tekstiä:D tulee mieleen ihan koulukodin teiniangstit:D
Syöttöpig on hyvä sana. Käytän jatkossa tittelinä. Kiitos!