Harmittaa kun olen ruma
Minkähän ikäisenä mies oikein on komeimmillaan? Olisi ihan mukavaa joskus tuntea itsensä hyvännäköiseksi ja saada positiivista kommenttia ulkonäöstään naisilta.
Kommentit (38)
Minä ainakin olin omasta ja muidenkin mielestä kolmekymppisenä. Vientiäkin oli silloin eniten. Oli jo statusta, rahaa, elämänkokemusta ja käytöstapoja, mutti kaljua eikä ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta älä hätäile, mies voi onneksi kompensoida heikompaa ulkonäköään persoonallisuudellaan, savutuksilla ja varallisuudella.
Rumalla naisella ei sen sijaan ole juuri muuta mahdollisuutta kuin hankkia itsellen kissan.
Täytynee sitten alkaa katsella niitä kissoja. Ei meikäläinen ainakaan saavutuksilla tule pärjäämään näissä karkeloissa. Varallisuudella ehkä jonain päivänä, koska olen niin pihi etten juuri rahaa käyttele. Tosin kukapa nyt pihiä miestä haluaisi jos rahan perässä on.
Setämies. kirjoitti:
Minä ainakin olin omasta ja muidenkin mielestä kolmekymppisenä. Vientiäkin oli silloin eniten. Oli jo statusta, rahaa, elämänkokemusta ja käytöstapoja, mutti kaljua eikä ylipainoa.
Saapahan nähdä mikä on ap:n tilanne tuossa iässä. Jotenkin tuntuu, että viellä silloinkin ulkonäöllä on vähän liikaa painoarvoa, mutta voihan olla, että komistun sen verran siihen mennessä, että edes joku nainen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta älä hätäile, mies voi onneksi kompensoida heikompaa ulkonäköään persoonallisuudellaan, savutuksilla ja varallisuudella.
Rumalla naisella ei sen sijaan ole juuri muuta mahdollisuutta kuin hankkia itsellen kissan.
Täytynee sitten alkaa katsella niitä kissoja. Ei meikäläinen ainakaan saavutuksilla tule pärjäämään näissä karkeloissa. Varallisuudella ehkä jonain päivänä, koska olen niin pihi etten juuri rahaa käyttele. Tosin kukapa nyt pihiä miestä haluaisi jos rahan perässä on.
Kaikkia naisia ei kiinnosta raha vaan esim. miehen lukuharrastus. Mitä hunkilla tekee jos hunk ei lue mitään muuta kuin ip-lehtiä?
Muita keinoja herättää naisten kiinnostus ovat esim. erinomaiset ensiaputaidot, kielitaito, sympaattinen ja empaattinen käytös.
Pukeutusneuvojan luona käyminen on edullista ja pukeutumisneuvoja osaa esitellä miehelle kuin miehelle hänen parhaimpia piirteitä korostavia vaatteita.
Ajan hermolla oleva parturi osaa leikata sinulle sinun parhaimpia piirteitäsi korostavan tukan. Hän myös osaa myydä oikeat muotoiluaineet sinulle.
Nykyään voi pitää blogia ja antaa siellä naisille ennakkotietoa omasta itsestään. Jos ei mainosta niin kukaan ei tajua myöskään tulla kysymään sinulta oletko sinkku.
Ylen Areenassa on vielä dokumentti Robert Kennedysta, joka joutui aloittamaan oman poliittisen uransa ikonisen veljensä varjosta. Aikalaisvideoista näkee kuinka Bobbya ujostutti alussa mutta loppua kohti hän vapautui rennommaksi. Bobbylla ei käynyt ulkonäkögeenilotossa yhtä hyvä tuuri kuin JFK:lla. Kaikista suurin ero veljeensä on se, että hän oli uskollinen yhden naisen mies loppuun saakka.
Pitää uskaltaa heittäytyä koska elämme täällä vain kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia naisia ei kiinnosta raha vaan esim. miehen lukuharrastus. Mitä hunkilla tekee jos hunk ei lue mitään muuta kuin ip-lehtiä?
Muita keinoja herättää naisten kiinnostus ovat esim. erinomaiset ensiaputaidot, kielitaito, sympaattinen ja empaattinen käytös.
Pukeutusneuvojan luona käyminen on edullista ja pukeutumisneuvoja osaa esitellä miehelle kuin miehelle hänen parhaimpia piirteitä korostavia vaatteita.
Ajan hermolla oleva parturi osaa leikata sinulle sinun parhaimpia piirteitäsi korostavan tukan. Hän myös osaa myydä oikeat muotoiluaineet sinulle.
Nykyään voi pitää blogia ja antaa siellä naisille ennakkotietoa omasta itsestään. Jos ei mainosta niin kukaan ei tajua myöskään tulla kysymään sinulta oletko sinkku.
Ylen Areenassa on vielä dokumentti Robert Kennedysta, joka joutui aloittamaan oman poliittisen uransa ikonisen veljensä varjosta. Aikalaisvideoista näkee kuinka Bobbya ujostutti alussa mutta loppua kohti hän vapautui rennommaksi. Bobbylla ei käynyt ulkonäkögeenilotossa yhtä hyvä tuuri kuin JFK:lla. Kaikista suurin ero veljeensä on se, että hän oli uskollinen yhden naisen mies loppuun saakka.
Pitää uskaltaa heittäytyä koska elämme täällä vain kerran!
Jos rehellisiä ollaan, niin en kyllä lue muuta kuin harrastuksiin liittyviä kirjoja. Hyvin harvoin luen jotain elämänkertoja.
Ensiaputaidot ovat vajaavaiset. Kielitaitokin on mitä on, ymmärrän jotenkin mitä muut tarkoittavat, mutta en itse osaa oikein puhua tai kirjoittaa. Koen kuitenkin olevani edes jollain tasolla ainakin empaattinen, sympaattisesta en mene takuuseen.
Puketumisneuvoja kuulostaa ahdistavalta, koska se kuitenkin "määrää" puettavaksi jotain mitä en villeimmissä ajatuksissanikaan pukisi. Menee nekin rahat ihan hukkaan kun en kuitenkaan pue mitä käsketään.
Parturikin maksaa niin pirusti, että mieluummin vaan vetelen itse koneella ilmaiseksi.
Blogi on jollain tasolla mielenkiintoinen ajatus, mutta mistä helvetistä kirjoittelisin? Ja jos jonkun aiheen keksisin, niin siellä olisi joku Jorma Seinäjoeltä kuitenkin ainoana lukijana. Hänellekö sinkkuuttani mainostaisin? Ehkäpä... Kai tässä pitää olla avoin edes jollekin kun on tällainen eiei-mies.
Itse taas ajattelen hyvinkin positiivisen kautta, että kerranhan täällä eletään, miksi pilata se nolaamalla itsensä.
Rumuudessa on särmää ja asennetta, hyvännäköisyys on tylsää, mielikuvituksetonta ja yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Rumuudessa on särmää ja asennetta, hyvännäköisyys on tylsää, mielikuvituksetonta ja yliarvostettua.
Yliarvostettua ehkä, mutta arvostettua kuitenkin.
Ja ruma voi olla ilman särmääkin. Tosin toivon, että olisi jollain tavoin sitten edes "särmikäs" kun en ole komeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat hyviä ominaisuuksia, mutta eivät tosiaan niitä ensisijaisia. Tyylikkyys ja pukeutuminen on myös naisten mielestä tärkeätä sen olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Pätee vain ja ainostaan miehiin, ruma nainen luokitellaan ihmisjätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee vain ja ainostaan miehiin, ruma nainen luokitellaan ihmisjätteeksi.
Ruma nainenkin kelpaa panoksi, mutta ruma mies ei niinkään helposti. Että vähän niin ja näin.
Oikeesti tyylin vaihdos tekee ihmeitä. Olen monesti huomannut, että joku "rumakin" mies on herättänyt monen naisen ja omanikin kiinnostuksen pelkän tyylin avulla. Et tarvitse pukeutumisneuvojaa tai välttämättä edes parturia, vaan voit vaikka YouTubistakin katsoa tyylivinkkejä, sieltä löytyy moneen makuun erilaisia vinkkejä. Miehessä myös erittäin tärkeä ominaisuus on ryhti, eli vaikket olisikaan missään huippukunnossa, niin ryhdikkyydellä näytät paljon urheilullisemmalta kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tyylin vaihdos tekee ihmeitä. Olen monesti huomannut, että joku "rumakin" mies on herättänyt monen naisen ja omanikin kiinnostuksen pelkän tyylin avulla. Et tarvitse pukeutumisneuvojaa tai välttämättä edes parturia, vaan voit vaikka YouTubistakin katsoa tyylivinkkejä, sieltä löytyy moneen makuun erilaisia vinkkejä. Miehessä myös erittäin tärkeä ominaisuus on ryhti, eli vaikket olisikaan missään huippukunnossa, niin ryhdikkyydellä näytät paljon urheilullisemmalta kuin olet.
Nämä miesten tyylit kun tuppaa hyvin pitkälti olemaan niitä kauluspaita-bisnesmies-lookkeja, tai jotain nahkarotsiviritelmiä, jotka taas päälläni näyttävät vähän hupaisilta. Vetelen yleensä ihan perus kauluspaita+farkut combolla, joskus taas teen sen "virheen", että laitan hupparin.
Ruma nainenvoi laihduttaa ja vientiä riittää.
Miten panostat ulkonäköösi? (vertaa esim. naisiin: kampaaja, meikki, kuntoilu, hyvin istuvat vaatteet, ihonhoito ym.)
Vierailija kirjoitti:
Miten panostat ulkonäköösi? (vertaa esim. naisiin: kampaaja, meikki, kuntoilu, hyvin istuvat vaatteet, ihonhoito ym.)
No kampaajalla en käy. Enkä käytä meikkiäkään. Kuntoilen kyllä, mutta en ole mikään lihaskimppu, normaali varmaan. Ihoa en nykyään hoida kuin pesemällä, niitä kaikenmaailman litkuja ja lätkyjä käytin aikanaan, mutta ei niistä mitään iloa saanut, meni vaan iho kamalampaan kuntoon. Vaatteet istuu välillä ja välillä ei, mitään kalliita en käytä, koska olen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kampaajalla en käy. Enkä käytä meikkiäkään. Kuntoilen kyllä, mutta en ole mikään lihaskimppu, normaali varmaan. Ihoa en nykyään hoida kuin pesemällä, niitä kaikenmaailman litkuja ja lätkyjä käytin aikanaan, mutta ei niistä mitään iloa saanut, meni vaan iho kamalampaan kuntoon. Vaatteet istuu välillä ja välillä ei, mitään kalliita en käytä, koska olen köyhä.
Ei tarvi käyttää mitään kalliita vaatteita, halvatkin vaatteet voi olla todella tyylikkäät varsinkin jos istuvat hyvin päälle! Kuvaile vähän omaa tyyliäsi: normaaleita vaatteita ja hiuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi käyttää mitään kalliita vaatteita, halvatkin vaatteet voi olla todella tyylikkäät varsinkin jos istuvat hyvin päälle! Kuvaile vähän omaa tyyliäsi: normaaleita vaatteita ja hiuksiasi?
Varmaan jotain tämän tyyppistä.
https://images.express.com/is/image/expressfashion/0020_01763575_0723?c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain tämän tyyppistä.
https://images.express.com/is/image/expressfashion/0020_01763575_0723?c…
Aika perustyyliltä vaikuttaa, itseäni tuollainen mies säväyttäisi jos hän olisi muuten todella hyvännäköinen, mutta muuten ei varmaan katse kääntyisi. Tosin tuo on kyllä perusvarma ja siisti tyyli, mutta paidan värivalinnoilla on tosi iso merkitys. Heti taas jos esim pitäisit tota paitaa auki ja rullaisit hihat (ja housut olisi hyvi istuvat) niin tilanne olisi jo ihan toinen. Myös kengillä on iso merkitys tuossa asussa. Tässä linkki siihen miten noikin vaatteet sais mun pääni kääntymään.
https://theidleman.com/manual/advice/how-to-wear-a-flannel-shirt-for-me…;
Entäs sitten hiukset (ja parta?) ?