Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1026)
Eräästä sukulaisestani on yllättäen tullut ympäristöextremisti. Hän pauhaa koko ajan suureen ääneen kaikille lentämisestä, ja paheksuu m m sitä että ostetaan kamaa Ikeasta jne.
Tuntuu ettei hän ollenkaan muista miten on itse elänyt suurimman osan elämästään, ja osittain vieläkin. Asuu yksin isossa omakotitalossa. Kotinsa on täynnä Ikean kamaa ja kaikenlaisia koriste-esineitä, joita on ahkerasti uusittu jokin kierros vuosien varrella. Lapsille ostettiin aikanaan huoneet täyteen muovileluja. Vaatteita, kenkiä ja laukkuja vaihdettiin koko perheelle muodin mukaan, ja entiset heitettiin roskikseen.
Vaatekaappia täytetään vieläkin ahkerasti, autoilemalla satoja kilometrejä eri naapurikaupungeihin ostoksille. Lentänytkin on ennen, mutta sen on lopettanut pari vuotta sitten.
Mielestäni meidän kaikkien tulisi tehdä parhaamme ympäristön hyväksi, mutta ihmetyttää eikö ollenkaan tule mieleen omat tekemiset, entiset ja nykyiset. Kun yritin ottaa asian hienovaraisesti puheeksi, esim huonekaluista, niin sanoi vain etteihän hän ole mitään ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun isotissiset tällä palstalla kehuvat tissejään ja miten saavat miehen kuin miehen ja miten ovat parempia ihmisiä kuin pienitissiset. Juu voihan tuo olla tottakin, mutta en mä ehkä kehtaisi isoilla tisseillä kehuskella. T. Lauta
En ole ikinä törmännyt tuollaiseen. Eipä isoilla tisseillä ketä tahansa saa, jos naama on ruma ja ylipainoa reippaasti. Kuten suurimmalla osalla isorintaisista. Hoikat isorintaiset ovat pieni, mutta sitäkin parempivartalpisempi vähemmistö.
Minä miehenä taas arvostan naisessa sopusuhtaista vartaloa,b-kupin kiinteät rinnat on kaikkein kauneimmat, mutta tärkein on iloinen luonne ja hiukan vilkkua silmissä.Ei ole ihme ettei näiden neitosten tarvitse lesota kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Omien vanhempien kehuminen siitä että ovat antaneet lapsena piiskaa, "ite piti koivunoksa/vyö hakea ja olin sen aina täysin ansainnut" jne jne. Tullut monta kertaa vastaan sekä tosielämässä että esim. somessa.
Itse olen sanonut siihen aina, että vaikka ymmärrän vanhempieni tarkoittaneen hyvää, niin omalla kohdalla kirjaimellisesti huonoimmat muistot koko lapsuudesta liittyy siitä huolimatta piiskan käyttöön. Ja että en ole mistään muusta niin iloinen nykyajassa kuin siitä, miten laajalti sitä pidetään nykyään täysin tuomittavana. Joitakin kertoja keskustelukumppani on mennyt ihan hiljaiseksi, koska on ilmeisesti tullut ihan aidosti uutena tietona se, että kaikki sitä kokemaan joutuneet ei muistelekaan sitä hyvällä. (Jos niin olisi ollut, niin ei kai sen suosio olisi silloin edes voinut kääntyä laskuun?)
Tällaisissa voi olla kyse siitäkin, että jos on muissa yhteyksissä kuitenkin saanut vanhemmilta rakkautta ja turvallisuutta, niin se ristiriita sitä koskevien muistojen ja takaliston kuumotusta koskevien muistojen välillä voi olla niin jyrkkä, että jälkimmäiset ajautuu "selittämään pois" (itse tätä edes oikeastaan huomaamatta).
Omassa lapsuudessa koivuniemen herra lauloi silloin tällöin, ja vaikka nyt en kehuskellut sillä kenellekään erikseen, niin muistan kuinka vielä joskus parikymppisenä ajattelin ihan vilpittömästi, etten ollut kokenut mitään vääryyttä ja että selkäsaunat ei olisi poissuljettuja mahdollisille omille lapsillekaan. Vasta vähitellen aikuistuessa tutustuin ihmisiin, joilla se vääryyden tunne on päällimmäisenä asiaa koskevissa omissa muistoissa selvästi täysin toisella tavalla, ja muutin mielipiteeni heidän mielipiteensä mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kuulin ehkä typerimmä lesoilun ikinä.
Työpaikan kahvipöydässä yksi tyyppi kertoi muuttuneensa paremmaksi ihmiseksi erotuksena rahvaasta. Hän oli perinyt lasiset coctail-tikut. Nyt kuulemma kelpaa keihästellä oliivia kartanon etäläsiivessä.
Siis että mitä ihmettä?
Miten joku ihmeen lasitikku ketään parantaa ja ihan tavallinen talo sillä on?!
Ehkäpä sinun ja hänen huumorintaju eroaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Puolituttu kehuskeli oikein maireasti sillä, kuinka on elämässään edennyt "niin kuin kunnon ihmisen kuuluu", eli ensin ostettiin talo, mentiin naimisiin ja sitten vuoden päästä syntyi vauva.
Ihan kiva juttu, noinhan se monella muullakin menee, mutta kummallinen kehuskelun aihe silti.
Kovinkaan kunnon ihmisestä ole kyse, kun muutti miehen kanssa yhteen ennen naimisiin menoa. XD
Vierailija kirjoitti:
Eräs fb kaverini kehuu jatkuvasti lapsillaan miten harrastavat ja koulussa ovat niiin hyviä yms sitä sun tätä.
Kuinka hän itse harrastaa urheilua ja remppaa taloa itse,mies myös on ihana ja hiihtää ja remppaa. Ja miten nauttii kaikesta ja arki on parasta ja säästäminen!
Ja tämä leuhotus on ihan jokapäiväistä!
Ainut mikä minulla tulee mieleen että taitaa kaikki olla just päinvastoin.
Onkohan meillä sama FB kaveri. Aika harvoin jaksan siellä enää käydä, mutta yhdellä entisellä opiskelukaverilla on juuri tällaista. Ja ainakin sillon, kun enemmän oltiin tekemisissä, oikeasti vaan valitti lapsistaan, miehestään ja stressistään KOKO AJAN.
Äidilläni oli yhteen aikaan tapana kertoa minulle puhelimessa (asuin kaukana), että hän kehuu useasti minua siskoilleni, tyyliin: "X"-siskonne se on sentään aina onnistunut pysymään yhtä hoikkana!".
Olimme kaikki jo omillamme asuvia aikuisia, siskoillani oli perhettä, ja äskeiset raskaudet ja kiireinen pikkulapsielämä olivat jättäneet jälkensä. He puhuivat painostaan useastikkin, enimmäkseen vitsaillen, mutta halusivat tietysti laihtua entiselleen.
Olin ällikällä lyöty noista äidin kommenteista ja yritin selittää miten erilaista elämää elimme. Ja sanoin että siskoni voivat pahoittaa mielensä hänen puheistaan. Ja voivat jopa uskoa että kehuskelen itseäni ja arvostelen heitä äidilleni, mitä en ole koskaan tehnyt. Sillä seikalla, mitä kukin painaa, ei ole yhtikäs mitään merkitystä minulle, en arvota ihmisiä painon perusteella.
Aloin pelkäämään että välimme menevät huonoiksi. Eikä kauaakaan, kun nuorempi siskoni alkoi pitämään välimatkaa minuun, lakkasi soittamasta, ja lopulta olin kuin ilmaa hänelle. Tätä kesti vuosia. Syytä hän ei ole kertonut, joten voin tietysti vain arvella. Äskettäin hän on kuitenkin hyväksynyt minut takaisin rinkiinsä. Mutta minulta meni ohi vuosia hänen lastensa lapsuusajasta, ja vaikka olen heidän kanssaan nykyään tekemisissä, niin he ovat jääneet jotenkin vieraiksi, päinvastoin kuin muiden sisarteni lapset.
Että tällaisiakin seurauksia voi tulla jonkun "kehuskeluista".
Miksi BMW-autot ovat niin suosittuja Jamaikalla? Koska rasta..farit luulevat sen tarkoittavan Bob Marley and the Wailers!!!
Toinen vitsi: mitä yhteistä on kon-do-milla ja BMV:llä? Molempien sisällä on mulccu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi BMW-autot ovat niin suosittuja Jamaikalla? Koska rasta..farit luulevat sen tarkoittavan Bob Marley and the Wailers!!!
Toinen vitsi: mitä yhteistä on kon-do-milla ja BMV:llä? Molempien sisällä on mulccu.
Tämä oli siis vastaus että BMW:t ovat noloja.
Vierailija kirjoitti:
Tämän saman olen joskus huomannut esim raksalla kirvesmiehenä työskentelevistä. On kuulemma maailman vaativin, vaikein ja tärkein työ. Eräänkin vaimo on tosi vaativissa hommissa, mutta ainoa joka puhuu aina työstään ja kehuskelee on miehensä, samalla vähätellen vaimonsa ja muiden töitä.
Erään työkaverini, sairaanhoitaja, mies taas oli maalari, joka uudelleenkouluttautui opettajaksi. Maalarina työskennellessään aina manasi vaimolleen, kuinka helppoa opettajan työn täytyy olla. Opettajana sitten huomasi mitä sekin työ sisälsi ja vaati tekijältään, joten nyt vaikein työ oli olla opettaja.
Ainakin lähipiirissäni enimmäkseen miehet nostattavat itseään töillään. Varsinkin mitä vähemmän on itsellä koulutusta, sitä enemmän kehutaan omaa alaa ja vähätellään muiden ammatteja ja töitä.
Huono itsetunto näkyy usein omakehuna.
Törkeää ylinopeutta ajaminen ja kännissä ajaminen. Näitä retostelivat toinen työpaikan ruokalassa ja toinen koulun ruokalassa kaikelle kansalle. On syytä tosiaan ylpeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttava kehuu kun hänen molemmat lapsensa ovat syntyneet tammikuussa, on kuulemma niin hyvä etu että. Puhuu aina siitä, miten tutkimusten mukaan tammikuussa syntyneet on menestyneet paremmin. Lisäksi harmittelee ääneen toisillekin, jos kuulee, että jonkun lapsi on syntymässä loppuvuodesta. Meidän lapset on syntyneet elokuussa ja joulukuussa ja on myös kysynyt ihan suoraan, että miksi hankittiin lapset näin, eikä tammikuussa syntyneitä.
Kaikista huvittavintahan tässä on, että hänen lapsensa eivät ainakaan vielä toistaiseksi ole osoittaneet hyötyneet mitenkään sen kummemmin tammikuussa syntymisestä.
Ajatella jos tällaisen ihmisen lapsi syntyisikin muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa vaikka uudenvuodenaattona. Hahhah.
Ei jumalauta. Kaikkea sitä kuuleekin. Itse olen syntynyt aivan joulukuun lopussa ja ollut aina hyvä koulussa ja lisäksi liikunnallisesti lahjakas. Sen sijaan kaverini, joka on syntynyt 5.1. oli luokkamme huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kuulin ehkä typerimmä lesoilun ikinä.
Työpaikan kahvipöydässä yksi tyyppi kertoi muuttuneensa paremmaksi ihmiseksi erotuksena rahvaasta. Hän oli perinyt lasiset coctail-tikut. Nyt kuulemma kelpaa keihästellä oliivia kartanon etäläsiivessä.
Siis että mitä ihmettä?
Miten joku ihmeen lasitikku ketään parantaa ja ihan tavallinen talo sillä on?!
Tuo on huumoria, pilke silmäkulmassa heitetty. Sinä olet tosikko.
Kun olin kasiluokalla yksi tyyppi samalla luokalla kehuskeli miten ei olekaan enää neitsyt. Samalla yritti mollata niitä jotka vielä olivat. Silloin tuo huvitti, aikuisena lähinnä kauhistuttaa.
minusta oli hauskaa ärsyttää muita pitkällä 'kultaisella' savukkeen pitimellä joskus 1970-luvulla. Kellään mulla ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri leuhotti kerran Converse kengistään, mulle oli ihan yks hailee. Kengät on mulle aikalailla samantekeviä, kulutustuotteita, pääasia että ovat ehjät. Ensi kesäksi pitänee ostaa uudet kesäkengät, nykyisten pohja on kulunut niin että livettää kauppojen liukkailla lattioilla joka askeleella ärsyttävästi. Talvikengät taisi jäädä vielä käyttökelpoisiksi ensi talveksi, turvakenkiäkin on kaksi paria käytettävissä
Ei välttämättä lesoile. Kengissä on eroja. Itse olen tarkka mitä kenkiä käytän koska kaikki lestit ei sovi minulle ja juuri mietin ostavani 130 euron tennarit. En lesoiltaaksi vaan sen vuoksi että niillä on hyvä kävellä.
Kengissä on todellakin eroja, lesteissä ja yleisesti laadussa.
Vuosia takaperin kaveri hehkutteli, miten hänellä oli parissa kuukaudessa ollut juttua 7 eri miehen kanssa. (Ei siis samanaikaisesti vaan yksi toisensa jälkeen.) Treffikutsuja kuulema sateli ovista ja ikkunoista. Yritti ilmeisesti maalailla kuvaa itsestään kaikkien himoamana miestennielijänä. Harmi vaan, että olin lähietäisyydeltä nähnyt miten homma toimi.
Hän ei osannut olla yksin, vaan etsi aina Tinderistä matchin, jonka pyysi heti ekoille treffeille luokseen yöksi. Parissa viikossa hän oli jo kuulema tulisesti rakastunut eikä "koskaan ollut tuntenut näin vahvaa yhteyttä". Nämä miehet olivat nippanappa parikymppisiä pössyttelijöitä, jotka etsivät lähinnä hauskanpitoa, joten pelästyivät kun kaveri alkoi kirjoitella rakkauskirjeitä ja ilmestyä kutsumatta oven taakse. Aina miehen lähdettyä lipettiin ei muuta kuin Tinder auki ja seuraavaa unikaveria etsimään. Ja sitten oltiin taas pari viikkoa "löydetty se elämän rakkaus".
Joidenkin naisten tapa huokailla rinnanympärystään seurassa, niin että varmasti kaikki huomaavat, että kuppikoko on mikä on.
Samat eivät huomaa, että vatsan ympärysmitta onkin muhkeampi...