Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D

mokat ja muut?
25.09.2018 |

Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D

Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!

Kommentit (1027)

Vierailija
801/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ylpeili kuinka hänelle oli jopa ilman työhakemusta oikein kotiin soitettu ja juuri häntä kysytty töihin. Siivoojaksi.

Kyllä minä ainakin olisin ylpeä. Siivoojana ei pärjää kuka vaan, nähty niin monta kertaa.

Ei pärjää siskonikaan. Pointti oli lähinnä siinä, että ainakin täällä päin, on huutava pula siivoojista ja siihen hommaan pääsee kuka vain. Siskoni siis koki olevansa helmi kun _juuri hänet_ haluttiin työhaastatteluun. 

Olen itsekin siivooja ja on kyllä välillä töissä naurussa piteleminen kun muutama työkaveri niin polleana kehuvat itseään ja työtä. Miten tähän ei kenestä tahansa ole ja on oltava sitä ja tätä että pärjää. Ihan peruskunto ja maalaisjärki riittää. En ymmärrä miksi siivoustyöstä pitää yrittää väkisin vääntää jotain mitä se ei ole.

Vierailija
802/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kehuu miten rankka elämä hänellä on ollut kun menetti vanhempansa ollessaan lapsi/nuori, mutta silti on kuulemma niin hyvin pärjännyt.

Mitä nyt esimerkiksi joulu, äitienpäivä ja isänpäivä on tälle edelleen kolmekymppisenä ihan mahdottoman vaikeita. Kun hänellä ei ole silloin hauskaa niin ei kenelläkään saisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki miehet on liian huonoja parisuhteeseen. Ansaitsee enemmän koska omistaa tietyntyyppisen pissavehkeen. 

Vierailija
804/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla kuulin ehkä typerimmä lesoilun ikinä.

Työpaikan kahvipöydässä yksi tyyppi kertoi muuttuneensa paremmaksi ihmiseksi erotuksena rahvaasta. Hän oli perinyt lasiset coctail-tikut. Nyt kuulemma kelpaa keihästellä oliivia kartanon etäläsiivessä.

Siis että mitä ihmettä? 

Miten joku ihmeen lasitikku ketään parantaa ja ihan tavallinen talo sillä on?!

Aa, nyt ymmärrän miksi jotkut työkaverit ei oikein tykkää minusta. Voisin heittää just tuommosen vitsin töissä. Ei ole aikaisemmin tullut mieleenkään ettei joku ymmärrä tuollaisen olevan huumoria.

Vaikutat hyvältä tyypiltä. Luulen että me tultaisiin tosi hyvin toimeen :D 

Vierailija
805/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava kehuu miten rankka elämä hänellä on ollut kun menetti vanhempansa ollessaan lapsi/nuori, mutta silti on kuulemma niin hyvin pärjännyt.

Mitä nyt esimerkiksi joulu, äitienpäivä ja isänpäivä on tälle edelleen kolmekymppisenä ihan mahdottoman vaikeita. Kun hänellä ei ole silloin hauskaa niin ei kenelläkään saisi olla.

Tuo kuulostaa sellaiselta itsepetokselta jolla pitää itsensä jotenkuten kasassa. "Hyvin mä vedän" kun pohjimmiltaan tietää kyntävänsä aika syvissä mudissa. Itse hoen samanlaista ajoittain.

Vierailija
806/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paksu kun on, niin perus sulta puristaa liikaa ja seisokki katoaa.

Vierailija
807/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuelimensä koolla, vaikka on ihan tavallisen kokoinen pippeli. Luulee olevansa iso, hänelle kuulemma ei tavalliset kondomit sovi van pitää olla mallia xl. Naiset on kuulemma hänen kanssaan aina niin tiukkoja, että yhdyntäkin kuulemma vaikeaa. Todellisuudessa johtuu siitä, että tyyppi ei vaan osaa, naiset eivät kiihotu tarpeeksi ja jännittävät, totta kai silloin yhdyntä tuntuu vaikealta.

Apua mikä myötähäpeä. Näitä kuulee säännöllisesti jotka valittavat että kondomit "ei mahdu". Ihan tavallisiinkiin kondomeihin saa laitettua esim. aikuisen ihmisne jalan niin kyllä sinne nyt yksi kumiletku mahtuu, aivan turha väittää muuta.

Tarpeeksi paksun kun omistaa, niin perus sultan puristaa seisokin veks.

Ellei ole viikkoa laukeamatta, mutta kuka nyt olis viikon ilman.

Vierailija
808/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei ole ikinä meidän suvussa mitään opiskellut!" (ja jatkuu siitä miten "hyvin on pärjätty": kaikki yhteiskunnan elättejä...).

Vierailija
809/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin töitä, kun Head Huntter ottaa yhteyttä. Ja sit hämmästytään kun ei sitä työpaikkaa tullutkaan.

On siis monta muutakin haastateltavaa per työpaikka.

Tai sama kun pitkään hakee töitä ja lopulta tärppää. "Minulle tarjottiin sieltä töitä".

Vierailija
810/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni kutsui vuosia vanhempiensa kesäsuntoa nimellä "lääkärihuvila". Sain käsityksen että kyseessä oli pitkäänkin suvussa ollut huvila. Arvelin että äitinsä oli lääkäri, ja että suvussa luultavasti oli perinteisesti lääkäreitä, sillä isänsä olin tavannut kerran ja tiesin että hän oli myyjä elektronikkaliikkeessä. Yllätyin sitten kun eka kerran vierailin tuttuni luona tällä kesäasunnolla, ja hänen uusi tyttöystävänsä kertoi että tuttuni vanhemmat olivat ostaneet tämän huvilan (perus omakotitalo) joltain lääkäriltä n 20 v aikaisemmin. 

Sama tuttuni esitteli kerran minulle erästä hienostokaupunginosaa, kertoen m m että oli käynyt koulua sielläpäin (kylläkin eri kaupunginosassa, mitä hän ei ehkä muistanut kertoneensa aikaisemmin). Itse olin asunut samaisessa kaupungissa jo 20 v, joten tuntui vähän hassulta saada yksityiskohtainen pitkä esittely katu kadulta ja talo talolta kaupunginosasta, joka oli kaikille kaupunkilaisille tuttu, kauppoineen, ravintoloineen j n e. Tunsin hetken olevani turisti ulkomailta ;-)

Vierailija
811/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempien kehuminen siitä että ovat antaneet lapsena piiskaa, "ite piti koivunoksa/vyö hakea ja olin sen aina täysin ansainnut" jne jne. Tullut monta kertaa vastaan sekä tosielämässä että esim. somessa.

Itse olen sanonut siihen aina, että vaikka ymmärrän vanhempieni tarkoittaneen hyvää, niin omalla kohdalla kirjaimellisesti huonoimmat muistot koko lapsuudesta liittyy siitä huolimatta piiskan käyttöön. Ja että en ole mistään muusta niin iloinen nykyajassa kuin siitä, miten laajalti sitä pidetään nykyään täysin tuomittavana. Joitakin kertoja keskustelukumppani on mennyt ihan hiljaiseksi, koska on ilmeisesti tullut ihan aidosti uutena tietona se, että kaikki sitä kokemaan joutuneet ei muistelekaan sitä hyvällä. (Jos niin olisi ollut, niin ei kai sen suosio olisi silloin edes voinut kääntyä laskuun?)

Vierailija
812/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman olen joskus huomannut esim raksalla kirvesmiehenä työskentelevistä. On kuulemma maailman vaativin, vaikein ja tärkein työ. Eräänkin vaimo on tosi vaativissa hommissa, mutta ainoa joka puhuu aina työstään ja kehuskelee on miehensä, samalla vähätellen vaimonsa ja muiden töitä. 

Erään työkaverini, sairaanhoitaja, mies taas oli maalari, joka uudelleenkouluttautui opettajaksi. Maalarina työskennellessään aina manasi vaimolleen, kuinka helppoa opettajan työn täytyy olla. Opettajana sitten huomasi mitä sekin työ sisälsi ja vaati tekijältään, joten nyt vaikein työ oli olla opettaja. 

Ainakin lähipiirissäni enimmäkseen miehet nostattavat itseään töillään. Varsinkin mitä vähemmän on itsellä koulutusta, sitä enemmän kehutaan omaa alaa ja vähätellään muiden ammatteja ja töitä.  

Vierailija
813/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuelimensä koolla, vaikka on ihan tavallisen kokoinen pippeli. Luulee olevansa iso, hänelle kuulemma ei tavalliset kondomit sovi van pitää olla mallia xl. Naiset on kuulemma hänen kanssaan aina niin tiukkoja, että yhdyntäkin kuulemma vaikeaa. Todellisuudessa johtuu siitä, että tyyppi ei vaan osaa, naiset eivät kiihotu tarpeeksi ja jännittävät, totta kai silloin yhdyntä tuntuu vaikealta.

Apua mikä myötähäpeä. Näitä kuulee säännöllisesti jotka valittavat että kondomit "ei mahdu". Ihan tavallisiinkiin kondomeihin saa laitettua esim. aikuisen ihmisne jalan niin kyllä sinne nyt yksi kumiletku mahtuu, aivan turha väittää muuta.

Tarpeeksi paksun kun omistaa, niin perus sultan puristaa seisokin veks.

Ellei ole viikkoa laukeamatta, mutta kuka nyt oli

Toki. Näistä puhuvat vaan harvoin kuuluvat siihen ryhmään. Olen tavannut kaksi miestä jotka ovat tällaista puhuneet ja newsflash: molemmilla oli täysin keskiverto varustus. Olen tavannut myös yhden ihmisen jonka varustus oli oikeasti reippaasti keskivertoa isompi ja yllätys yllätys, ihan löytyi sopiva kondomi sillekin miehelle.

Vierailija
814/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava nokittaa, 

Kerrot ostaneesi uuden grillin. Hän myös. 

Löysi äärimmäisen hienon grillin torista, tietenki todella halvalla ja ihan läheltä ja kallis merkki ja heti ehdotti tapaamisaikaa ja paikkaa ja kyllä myyjä innostui kun hän näin hienosti kauppoja osaa tehdä ja ja ja voi miten upeeta, ja nyt maistuu makkara ja vaimo on iloinen ja heidän joka aloilla lahjakkaat lapsensa menestyvät elämässään. 

Vierailija
815/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v****a ON LESOILU! Kerro suomeksi!

Vierailija
816/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ylipainoinen tuttavani aina kehuskelee, miten terveellisesti syö, eikä koske hiilareihin. Samalla hän paheksuu muiden leivän ja perunan syöntiä, ja julistaa, ettei ole vuosiin syönyt mitään sellaista. Sama nainen päivittää välillä montakin kertaa viikossa Facebookiin kuvia, missä hän on kakkukahvilla milloin missäkin kahvilassa tai syö pihviä & ranskalaisia. Kakuissa ei sitten kai ole hiilareita tai ranskalaiset ei ole perunaa. 😁

Vierailija
817/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujoppi tuttava kehuskeli ainutlaatuisella hienolla veneellä, joka oli hänelle mittojen mukaan veistetty. Tosiasiassa se oli ruma, ruuhen tapainen soutuvene. 

Vierailija
818/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v****a ON LESOILU! Kerro suomeksi!

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/lesoilla

Vierailija
819/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ovat ikääntyneiden lapsilla kehuskelukilpailut. Kehutaan oppiarvoilla, työpaikoilla, palkalla, luonteenlaadulla, hyvillä puolisoilla, Samalla piikitellään kipailijan lapsia tuomalla esiin heidän epäonnistumisiaan: työttömyys, avioero, huonot käytöstavat jne.Kun tämä on olennainen osa kaikkea keskustelua, ei ihme, jos nämä lapset asiaa sivusta seuranneina eivät halua sanoa ainoatakaan kehun sanaa omista lapsistaan.Tosin valitettavan moni on myös omaksunut täysin vanhempiensa lesoilemisen.

Vierailija
820/1027 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri leuhki että heillä on Audi.