Pystyisitkö olemaan yhden kokonaisen päivän käyttämättä älypuhelinta ja tietokonetta?
Oletetaan että jotain näppäinpuhelinta saisi käyttää puheluiden soittamiseen mutta nettiä ei voisi käyttä lainkaan? Kuinka hyvin onnistuisi yksi kokonainen vuorokausi?
Kommentit (20)
En todellakaan. En pysty enää matkustamaan ellen tiedä faktaksi että hotellissa on wifi. Niin koukussa olen.
Mulla ei edes ole älypuhelinta.
Olen lähes aina kotona ja kaikki nettiasiat hoidan läppärillä.
Läppäri syliin ja sohvalle.
Kun käyn asioilla kaupungilla, hoidan asioita tai ajan autoa. En tarvitse älykännykkää silloin.
Useammankin vuorokauden ja myös ilman mitään näppäinpuhelintakin. Matkailen paikoissa, joissa ei ole aina sähköä eikä ainakaan kenttää.
Joka kesä sen pari-kolme viikkoa onnistuu hyvin.
Ihan helposti, jos ei olisi mitään pakollisia nettiasioita kuten laskujen maksua hoidettavan juuri sinä päivänä. Käytän paljon nettiä, mutta viikonloppuisin käytän lähinnä telkkarin korvikkeena (=katson leffoja ja sarjoja) ja usein sunnuntaisin en ollenkaan.
Netti on kyllä hyvä, mutta joillekin se on ihan oikeasti ongelma kun ei osata olla yhtään ilman vaan jo 5 min odotus bussipysäkillä ilman nettiä on kriisin paikka.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. En pysty enää matkustamaan ellen tiedä faktaksi että hotellissa on wifi. Niin koukussa olen.
Siis mitä?? Onko hotelleja joissa ei ole wifiä?
Nyt iskee uusi matkastressi, luulin että se on vakio kaikissa?
Saahan paskalla käydessä käyttää kuitenkin tablettia? Kaikki akkarit on nykyään diginä....
Työpäivänä ei onnistuis mitenkään, vapaapäivänä ei tekis tiukkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?? Onko hotelleja joissa ei ole wifiä?
Nyt iskee uusi matkastressi, luulin että se on vakio kaikissa?
Kyllä ja kaikissa ei silti ole vaikka niin luvataan. Kerran olin eräässä hotellissa jossa piti olla wifi, eipä ollut. Luojan kiitos viereisen hotellin aulassa oli, siellä tuli sitten ravattua monta kertaa päivässä.
Kun on muuta tekemistä niin vasta illalla avaan, pystyisin olemaan kauemminkin ilman.
Pystyisin ja mielellään olisin, mutta puhelinta pakko pitää päällä työpuheluiden takia. Tosin siihen kävisi tavallinen älytön puhelinkin, jos sellaisen omistaisin.
Ilman tietokonetta pärjäsin koko kesän, koska reitittimen akku oli räjähtänyt, eikä ikivanha mokkula toiminut täällä korvessa. Mutta ilman älypuhelinta en ehkä pärjäisi kokonaista vuorokautta.
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan että jotain näppäinpuhelinta saisi käyttää puheluiden soittamiseen mutta nettiä ei voisi käyttä lainkaan? Kuinka hyvin onnistuisi yksi kokonainen vuorokausi?
En edes omista älyluuria. 1 vrk menis hyvin lukiessa.
Pystyisin mutta en halua. Voin lukea kirjoja tai katsoa elokuvia / bingettää sarjoja.
Älypuhelinta en ole koskaan käyttänyt. Tietokoneesta en oikein voi pitää taukoa, koska tarvitsen työasioiden hoitamiseen ja teen töitä joka päivä.
Meillä on vähintään sunnuntai ruuduton päivä, sopii hyvin jopa teineillekin.
Töissä ja koulussa pakolliset varusteet meillä kaikilla.
Hyvin pystyisin ja usein olenkin. Älypuhelinta en omista ja ilman tietokonetta selviän helposti, paitsi töissä.
Me jätetään yleensä mökille mennessä älypuhelimet matkalaukkuun ja otetaan ne sieltä sitten sen viikon tai kahden päästä latautumaan poislähtöä edeltävänä iltana, eli ei käytetä ollenkaan mökillä. Läppärit ei ole mökillä edes mukana.
Suosittelen!