Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo pitää minua sihteerinään

Vierailija
25.09.2018 |

Esimieheni on organisaatiomme hallituksen pj, joka työskentelee toisessa organisaatiossa. Emme siis ole samassa toimistossa.

Tämä pomoni pyytää minua vähän väliä etsimään itselleen tietoa ja tekemään graafeja ja ppt-esityksiä.

Työskentelen asiantuntijatehtävissä ja nuo aiheet kyllä liippaavat omaa asiantuntijuuttani. Silti mietityttää, miksi minun pitää koota hänen esityksensä, kun hän ei itse ehdi. En ole hänen avustajansa tai sihteerinsä. Minulla on lista omia työtehtäviä ja kokonaisuuksia, joista vastaan. Silti vähän väliä tulee pyyntöjä "voitko tehdä tällaiset diat", "voitko koota graafit tästä ja tästä ym.".. Yleensä hän tarvitsee ne seuraavaksi aamuksi.

Mitä mieltä olette, kuuluuko hänen avustamisensa minun tehtäviini?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu. Ihan normaali käytäntö on. Esimiesasemassa olevat käyttävät alaistensa kalvoja.

Vierailija
2/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu. Ja erityisesti tässä tapauksessa, kun kysymys on hallituksen pj. Sinähän olet hänen alaisensa ja päättää myös sinun työtehtävistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti kysyt?

Hallituksen pj. on suurempi päätösvalta, kuin yrityksen tj. tai muilla esimiehillä.

Vierailija
4/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mieheni on useamman firman hallituksen pj eikä tosiaankaan käytä ketään sihteerinään, paitsi silloin, kun matkustaa ko. firman asioissa, silloin matkavastaava tilaa matkat.

Vierailija
5/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mieheni on useamman firman hallituksen pj eikä tosiaankaan käytä ketään sihteerinään, paitsi silloin, kun matkustaa ko. firman asioissa, silloin matkavastaava tilaa matkat.

Kyllä me tiedetään, millä tavoin hän sihteereitä käyttää työmatkoillaan.. namskis ja slurpsis.

Vierailija
6/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän tehtäviin kuuluu se mitä esimies määrää.

Vierailija
7/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsopparissa kohta "ja muut esimiehen määräämät tehtävät" tai vastaava sisältö toisella sanamuodolla.

Vierailija
8/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tiedetään, millä tavoin hän sihteereitä käyttää työmatkoillaan.. namskis ja slurpsis.

Voi jösses, luuleeko joku vielä, että sihteerit matkustavat työmatkoilla mukana? Ne kuule pitää firman pystyssä, kun pomo matkustaa ja hallituksen matkoilla ei mukana aina ole edes pomo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän