Ai että mä vihaan kylmää ja talvea.
Tätä saakelin kylmää kestää taas reilu 6kk. Eilen aamulla +2 tänään +1 ja se tuuli ja viima. Hyi saasta.
Kaiken tämän päälle se pimeys.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Toivon, että ne kusi*päät jotka kesällä valittivat helteestä eksyvät sateiseen ja kylmään syysmetsään yöksi.
Miksi? Vietitkö sinä kesän jossain varjottomalla autiomaalla vai varjossa ja viilennetyissä rakennuksissa itseäsi jatkuvasti viilentäen?
Minä vihasin ennen, sitten lihoin ja nyt hikoilen jatkuvasti. Käytän nyt kesätakkeja, talvella käytän luultavasti syystakkeja. En usko että voin käyttää enää paksua talvitakkia, tukehtuisin siihen.
Joo tää kylmyys on ihan kamalaa. MUtta Helsingissä on noin muuten hieno sää.. aivan upea oranssinpunainen hehkuva auringonnousu näkyi suoraan kotiini <3
Eikä tämä suinkaan ole ainoa aamu.. eilen oli ihan sama juttu ja monena muunakin päivänä. Eli lämpöä saisi tulla semmonen +10 astetta lisää tähän nykyiseen, mutta säät on muuten olleet ihan ok mielestäni.
Sama täällä, voi kun vois nukkua talviunet samalla tavalla kuin karhu :D
Mä tein eilen tämösen ketjun mut se oli ihan läppää koko ketju oikeesti. Kyllä mä elän hyvää ja rentoa elämää oli vuodenaika mitä tahansa :DD
Minä valitsisin tämän sään mieluummin kuin kesän tukalan kuumuuden. Juuri eilen muistelin, miten ällöttävän kuuma kesällä oli. Aamuisin heräsi hikisenä. Muuta ei jaksanut tehdä kuin makoilla ja silti oli tukalan kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, voi kun vois nukkua talviunet samalla tavalla kuin karhu :D
Ei suomalaisia turhaan muumikansaksi sanota :D
Sieltä pari vaihtoehtoa kylmään. Etelään pääsee parhaillaan muutamalla kympillä Aikamoisia erikoistarjouksia.
Aivan ihanaa, tänä aamuna ensi kerran lähdin töihin pipo päässä, jee! Pipot on parhaita. Ihana valo ja raikas syysilma, töiden jälkeen lenkille ja sitten kuumaa teetä ja mielicollarit jalkaan kotona ja teen jotain tosi tylsää kotihommaa kuten luen tai piirtelen. Treeneissä syystauko kuukauden ajan joten hyvällä omallatunnolla voi vaan nauttia ja välillä laiskotella.
Kyllä muakin syksy masentaa mutta vasta siinä kohtaa kun se on taittumassa talveksi, sataa räntää ja on pimeämpää kuin jos olis lunta. Se on huonoin aika vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsisin tämän sään mieluummin kuin kesän tukalan kuumuuden. Juuri eilen muistelin, miten ällöttävän kuuma kesällä oli. Aamuisin heräsi hikisenä. Muuta ei jaksanut tehdä kuin makoilla ja silti oli tukalan kuuma.
Ota menolippu Siperiaan tai jonnekin.
Mistä nro 9 tuon Rantapalmun repäisi? Vuoden 2017 tarjouksia????
Sama täällä. Toivon, että ne kusi*päät jotka kesällä valittivat helteestä eksyvät sateiseen ja kylmään syysmetsään yöksi.