Mies ei pysty panemaan ilman kondomia
Hei! Olen nuori nainen, ja olen käyttänyt e-pillereitä nyt kaksi viikkoa. Poikaystäväni ei pysty harrastamaan silti yhdyntää ilman kondomia, koska se kuulemma sattuu häntä. Sama asia oli ongelma seksielämämme alkaessa, sillä häntä sattui aluksi kortsunkin kanssa. Nyt kuitenkin seksi on ihanaa, ja kokeilemme paljon uusia asentoja jne. Eikä häntä satu.
Hankin e-pillerit senkin takia, että voisimme harrastaa edes joskus seksiä ilmankin. Jos esim. olemme käyttäneet kaikki kortsut, tai esim. suihkussa.
Muutenkin, onko normaalia, että miehen esinahka menee peniksen päälle ns. tötterölle? Seistessä se menee enemmän päältä pois, mutta jää silti vähän ns. ropeloiseksi siihen päälle. Esinahka kyllä venyy mielestäni todella pitkälle ja pois terskan päältä.
Mitä tää nyt oikein meinaa ja onko kaikki ok? Pystyykö hän ikinä harrastamaan seksiä paljaalla ilman kondomia?? Mikä auttas?
Kommentit (17)
Minulla oli ennen ympärileikkausta tuommoinen pitkä esinahka. Omasta mielestäni se ei häirinnyt seksiä mitenkään, eikä tyttöystävänikään siitä valittanut. Kuitenkin tuommoinen esinahka on tavallista vaikeampi pitää puhtaana. Niinpä mieleeni tulee, että onkohan poikaystävälläsi sittenkin jokin tulehdus herkillä alueillaan. Tai voisiko siellä olla jonkin sortin hiertymä? Ymmärsinköhän ylipäätään oikein, millainen tämä mainittu nahka on?
Minusta, jos kipu ei helpota, voisi olla fiksua käväistä lääkärissä. Tulisi edes katsottua, löytyisikö kivulle jokin syy.
Esinahan voi kyllä ihan leikata? Pieni päiväkirurginen toimenpide ja muutaman viikon päästä ei tartte enää esinahan kanssa olla ongelmissa? Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi sietää kipua hauskaa asiaa tehtäessä?
Monilla kavereillani on ollut ongelmia ja ne on korjattu, yleensä ihan simppelein pikku toimenpitein. Sen jälkeen elämä ja hymy on alkanut, ilman asian miettimistä enää.
Ei sitä ennen oo tarvinnutkaan sietää. Suihinottaessa eikä yhdyntä kondomin kanssa ei ole sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen ympärileikkausta tuommoinen pitkä esinahka. Omasta mielestäni se ei häirinnyt seksiä mitenkään, eikä tyttöystävänikään siitä valittanut. Kuitenkin tuommoinen esinahka on tavallista vaikeampi pitää puhtaana. Niinpä mieleeni tulee, että onkohan poikaystävälläsi sittenkin jokin tulehdus herkillä alueillaan. Tai voisiko siellä olla jonkin sortin hiertymä? Ymmärsinköhän ylipäätään oikein, millainen tämä mainittu nahka on?
Minusta, jos kipu ei helpota, voisi olla fiksua käväistä lääkärissä. Tulisi edes katsottua, löytyisikö kivulle jokin syy.
Joo, kiitti asiallisesta vastauksesta. Ehkä pitää pyytää käymään siellä lääkärissä, sitä me vähän pohdittiinkin..
Markus kirjoitti:
Esinahan voi kyllä ihan leikata? Pieni päiväkirurginen toimenpide ja muutaman viikon päästä ei tartte enää esinahan kanssa olla ongelmissa? Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi sietää kipua hauskaa asiaa tehtäessä?
Monilla kavereillani on ollut ongelmia ja ne on korjattu, yleensä ihan simppelein pikku toimenpitein. Sen jälkeen elämä ja hymy on alkanut, ilman asian miettimistä enää.
Ympärileikkaus kivun takia on kyllä hyttysen tappamista ohjuksella. Jos syy löytyy ja on hoidettavissa kohtuullisin keinoin, ei ole mitään syytä ryhtyä leikkaukseen.
Et kaiketi ole ollut moisessa "pienessä päiväkirurgisessa toimenpiteessä". Eihän se leikkaus iso ole. Minä sellaiseen jouduin nimittäin aikuisena erään autoimmuunisairauden takia, ja oli se vehjes hiton kipeä pitkään.
Normaalisti toimiva esinahka on tarpeellinen terskan tuntoherkkyyden vuoksi. Ei todellakaan kannata huvikseen pois leikata, menee tunto. Kokeilkaa liukastetta. Saa lähikaupasta.
Juu itsellä oli suhteen alussa ihan sama ongelma. ts. Esinahka on liian tiukka täydessä erektiossa. Tarpeeksi paljon seksiä ilman kondomia auttaa "löysyttämään" tai venyttämään esinahkaa. Käyttäkää liukastetta ja tosiaan kokeilkaa kaikkia mahdollisia asentoja, sillä jotkut asennot puristavat penistä enemmän kuin toiset. Esim. Nainen kontallaan takaapäin pantuna oli ainakin itselle vähiten kipua tuottava asento. Liukastetta aluksi mukaan, mutta sen voi jättää jonkin ajan päästä pois.
Myös jos teet miehellesi käsin orgasmin auttaa asiaa. Kunnon "veivaus" venyttää esinahkaa.
Sattuminen on tekosyy. Se on käynyt vieraissa ja hoitanut siellä homman ilman kortsua, tai kortsu mennyt rikki. Nyt ei uskalla panna ilman ennen kuin on saanut sp-tautitestin tuloksen. Uskokaa mua, kokemusta on.
Eikös tommonen pitkä nahka suihin otossa jää kitalakeen kiinni Vähän niin kuin papin antama öylätti
Mistä tollasia miehiä saa? Mulla kokemusta vain sellaisista miehistä jotka eivät mistään hinnasta suostu käyttämään kumia. Toi olis mun unelma mies että käyttäisi aina kumia!
Pitäiskö teidän kokeilla liukastetta? Kuulostaa kummalliselta että miten se seksi ilman kortsua voisi sattua, mutta jos emännällä on liian kuivat paikat niin se voi tehdä hommasta liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tollasia miehiä saa? Mulla kokemusta vain sellaisista miehistä jotka eivät mistään hinnasta suostu käyttämään kumia. Toi olis mun unelma mies että käyttäisi aina kumia!
Miksi unelmasi on mies joka käyttää kumia? Pelkätkö raskaaksi tulemista vai kiihottaako se sinua muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi unelmasi on mies joka käyttää kumia? Pelkätkö raskaaksi tulemista vai kiihottaako se sinua muuten?
Todellakin pelkään, en aio hankkia lapsia koskaan. Plus musta on ällöttävää kun lastit valuu tuntikausia vielä panon jälkeen pillusta.
Voiko pitkään esinahkaan kompastua esim portaita kiivetessä
Ei sitä nahkaa tarvitse leikata kokonaan pois. Monesti riittää että annetaan pikkuviillolla terskalle vähän tilaa seisoa :)
Up