Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on katkera ihminen, en meinaa jaksaa.

Vierailija
24.09.2018 |

Olen ihan *piip* loppu siihen että äitini näkee aina ja kaikessa pelkkää paskaa ja negatiivisia asioita. On kuin hän katsoisi koko elämää jotenkin halveksuen. Esimerkkejä; televisiossa mennään naimisiin ja alttarilla pari vannoo ikuista rakkautta, äiti kommentoi ivaamalla "niin varmaan" "sen kun näkis" jnejne. Tämä on aika loukkaavaa minun mielestä senkin takia että itse olen ollut naimisissa jo vuosia eikä ole aikomusta erota, sitten huomaan että oma äitini suhtautuu avioliittoon kuin huonoon vitsiin.

Lähes poikkeuksetta hänen mielestä kaikista ihmisistä löytyy aina pelkästään huonoja ja ärsyttäviä puolia.

Lisäksi olen huomannut että hän on kateellinen minulle, se tuntuu ehkä kaikkein pahimmalta. En enää halua kertoa mistään kivoista jutuista joita elämässäni tapahtuu kun huomaan että naama menee nurinpäin tai sitten saan kuulla jotain piikittelyä.

Onko kellään samanlaista tilannetta? Jotain vertaistukea tässä kai nyt yritän hakea. Tosi rasittava tilanne kaikenkaikkiaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä tuo on. Ei kaikille "riitä" kivoja vanhempia.

Mieti nyt tuttavapiiriäsi ja millaisia ihmisiä olet tavannut opiskeluissa, harrastuksissa tai työelämässä! Jonkun nykyisiä tai tulevia vanhempia heistä moni on ja ikävimpien jälkikasvu saa sitten kärsiä kaksin verroin sivullisiin verrattuna.

Osana kasvua joudut käsittelemään sen tosiasian, että olet omillasi ja vanhempasi eivät tue sinua tällä matkalla tai edes tarjoa mukavaa seuraa.

Vierailija
2/4 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan että eikö hänen elämässään ole mitään hauskaa ja hyvää mistä hän nauttii.Kerro myös ettet kohta halua käydä hänellä kun hän on aina naama nurin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on tuollainen.

Lisaksi jos joku menee pieleen niin se on muiden syyta ja syyllinen pitaa aina loytya.

Jos vaikka pyoran ketjut menevat poikki niin vika on mussa kun en ole vaihtanut niita ajoissa.

Vierailija
4/4 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on myös tuollainen. Kaikissa ihmisistä näkee vain negatiivisia asioita ja kuvittelee että kaikki ovat häntä vastaan. Kellään ei voi olla asiat yhtä huonosti kuin hänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan