Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa seksifantasian uskaltaa kertoa?

Vierailija
24.09.2018 |

Missä vaiheessa seksifantasiansa uskaltaa kertoa kumppanille. Ekoilla ja toisillakaan treffeillä ei varmaan kannata asiaa ottaa esille, sillä ne saattavat sitten jäädä viimeisiksi treffeiksi. Itselläni on melko villejä haaveita ja fantasioita joita en ole vielä uskaltanut kertoa kenellekään.

Haluaisin että minut sidotaan todella tiukasti ja jätetään pitkäksi aikaa yrittämään vapautumista. Puhutaan siis tunneista tai jopa päivästä. Ja jos en pääsisi irti minua rangaistaisiin jollain tavalla (piiskaa, lukollinen kaulapanta, joutisin siivoamaan alasti tms). On paljon muitakin fantasioita, mutta jos tuon ym. kertoisin osa deiteistä varmaan juoksisi karkuun.

Jos taas odottaa niin kauan että asutaan saman katon alla ja tuo olisikin ehdoton no-no niin en koskaan pääsisi toteuttamaan fantasioitani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah. No jos nyt vaikka parikymmentä vuotta ensin odottelee ja sitten alkaa pikku hiljaa tuoda esiin omia seksimieltymyksiään ja fantasioitaan. Ei se toinen tosin niistä silloinkaan yhtään enempää kiinnostu kuin viikon tuttavuuden jälkeenkään, mutta ei ehkä juokse niin herkästi pakoon, vaan tyytyy vain vaikenemaan kommunikointiyritykset toteamalla että meillä on just hyvää seksiä nyt. Ja sitten otetaan sessio taas tutulla kaavalla.

Vierailija
2/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan heti silloin kun edes suunnittelette sänkyhommia. Helpointa se on silloin ottaa puheeksi. Muutaman viinin jälkeen voit vaikka kysyä puoli leikillisesti "mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasiasi", jonka jälkeen on helpompi keskustella niistä. Minut on isketty kerran tuolla lauseella. Minusta se oli aika romanttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen suhde alkoi siitä kun työporukassa saunaillassa kerrottiin omia fantasioita. Pari päivää myöhemmin sain työkaverilta viestin että hän alkoi fantasioimaan samasta kun minä ja haluaisi toteuttaa sen kanssani. Siitä ajatus sitten lähti... :)

Vierailija
4/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos suhde tyssää heti alkuunsa, jos toista ei kiinnosta samat asiat? Ei se niistä sen enempää innostu myöhemminkään. Säästyy aikaa, kun etsit jonkun, jota kiinnostaa. Itselläni oli tärkeimmät seksiasiat jo deitti-ilmoituksessa.

Vierailija
5/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin samaan sukupuoleen liittyvistä fantasioista kannattaa kertoa erisukupuoliselle kumppanille heti. Reaktio on tärkeä tulevan mahdollisen suhteen kannalta. Asia kuitenkin on sellainen, mitä ei tukahdutettuakaan saa, joten kumppani joko hyväksyy kyseisen ominaisuuden tai ei hyväksy.

Vierailija
6/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyviä kommentteja ja neuvoja. Olette ainakin oikeassa siitä että nuo fantasiat tuskin sammuvat koskaan. Mutta jos tiedän että ilta on johtamassa seksiin niin en haluaisi "pilata" sitä kertomalla oman fantasian ja jäädä sitten ilman.

Ehkä paras hetki olisi ottaa asia puheeksi heti seksin jälkeen.

Vierailija
7/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, hyviä kommentteja ja neuvoja. Olette ainakin oikeassa siitä että nuo fantasiat tuskin sammuvat koskaan. Mutta jos tiedän että ilta on johtamassa seksiin niin en haluaisi "pilata" sitä kertomalla oman fantasian ja jäädä sitten ilman.

Ehkä paras hetki olisi ottaa asia puheeksi heti seksin jälkeen.

Tossa muuten on oma vaaransa. Oletko huomannut, että seksin jälkeen tulee vähäksi aikaa helposti sellainen "lässähtänyt" olo, eikä seksi juuri kiinnosta, ehkä ihan aavistuksen verran voi jopa kaduttaa tai hävettääkin? Mulla ainakin näin tavallisesti käy, ja vaimostakin huomaan, että hän vaihtaa heti toimituksen jälkeen johonkin ihan muuhun puheenaiheeseen, vaikka hetki sitten oli ihan hekuman huipulla. Voi olla, että ei olis paras hetki ollenkaan...

Vierailija
8/11 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta että ei siitä kannata vaieta. Me puhuttiin asia kolmansilla treffeillä, lähinnä että kiinnostaako jompaa kumpaa joku extreme, sidonta tai onko jotain fantasioita. Ja kuinka tärkeää seksi on itselle vai eikö ole.

Ei kaikkea tarvitse aluksi yksityiskohtaisesti kertoa mutta että selviää asia pääpiirteissään molemmille. Selviää samalla sekin voiko tämän ihmisen kanssa edes puhua vapaasti seksistä vai onko jotenkin estoinen.

Tuo on huonoin vaihtoehto minusta et seksin jälkeen kerrot. Jos nuo sun fantasiat on ns. liikaa tai epämiellyttäviä sille toiselle, hänelle voi jäädä huono fiilis et ylipäätään harrasti sun kanssa seksiä.

Sun fantasiat eivät ole tosiaan ilmeisesti ihan tavallisimmasta päästä etkä varmaan kovin helposti edes randomisti löydä dominaa, mutta jos joku kiinnostaa ihan suhdemielessä, niin avoin ja rehellinen kannattaa olla heti - ei omaa seksuaalisuuttaan kannata liikoja häpeillä tai se kalahtaa vaan omaan nilkkaan.

Me ollaan itse ihan tavisseksin tyytyväisiä harrastajia, mutta osataan kyllä nähdä et toisenlaisiakin on ja siksi näistä pitää puhua heti niin ei tuu pettymyksiä puolin tai toisin.

Vierailija
9/11 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta oltu naimisissa. en ole vielä uskaltanu kertoa.

Vierailija
10/11 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m. 47 kirjoitti:

20 vuotta oltu naimisissa. en ole vielä uskaltanu kertoa.

No aloita kertomalla se täällä, saat ehkä rohkaisua.

Itse rohkaistuin erään toisen palstan neuvoista viisastuneena ja omat fantasiani ovat aika lähellä ap:n fantasiaa. Tosin voin välillä myös dominoida, eli kaikki minun fantasiani liittyivät sidonta, pukeutumis ja lievään alistamiseen. Yllättäen myös poikaystäväni fantasiat olivat hyvin lähellä omiani. Ainoastaan suupallot ja kaulapannat tulivat extrana ja se että hän ei ollut kovin innostunut siitä että sidon hänet ja käytän hyväkseni tunteja. Siedän palloja ja kaulapantaa nykyään (pallot kyllä vaativat harjoittelua ennenkuin niihin tottui) ja olen jopa alkanut pitämään niistä osana tiettyjä leikkejä.

Et saa ikinä toteutettua omia fantasioitasi jos et niistä kerro ja tuskin vaimisi lähtee noinnpitkän suhteen jälkeen kävelemään. Ja voithan aloittaa niinkuin tuolla joku mainitsi " mennään kulta toteuttamaan seksifantasiasi" , sen jälkeen voit varmaan kertoa omasi.

Vierailija
11/11 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus miehestä lukollisessa kaulapannassa tai sidottuna tunneiksi sänkyyn kiihottaa mua yhtä vähän, kuin ajatus ihmisestä istumassa bussipysäkillä räntäsateessa. Noissa asioissa ei ole mulle yksinkertaisesti yhtään mitään seksuaalista. Olisin siis kamala kumppani ap:lle koska asia on hänelle tosi tärkeä seksuaalisesti.

Mua kiihottaa ajatus itsestäni kiiltävissä lateksivaatteissa ja et mies roiskisi permat niiden päälle. Mun mies pitää ajatusta todella epäkiihottavana, hänellä ei edes seisoisi. Mutta minä oon tiennyt tämän suhteen alusta asti, että mies ei voi mun fantsua toteuttaa, ja minä voin elää tämän asian kanssa, se on ihan ookoo.

Oleellista on se, et asioista puhutaan heti suhteen alussa ja molemmat tietää mitä toinen ajattelee.