Kokoajan pommitetaan mainoksilla. Nytkin tuli iso Tokmannin Neton neton neton netto-mainoslehtinen. Lehti täynnä tuotteita joita ei tarvitse
Jos jotain sieltä olis tarve ostaa niin talouspaperia 16rll 5,90€. Kaikki muut tuotteet oli sellaisia mitä ei todellakaan tarvitse.
Ehkä joku muu löytää sieltä hyviä tarjouksia itselleen. Mutta kokoajan tuntuu että pommitetaan mainoksilla ja tuotteilla millä ei tee yhtikäs mitään.
Kommentit (24)
Laita siihen postilaatikkoon kielto mainoksille. Toimii erinomaisen hyvin.
Niitäkään ei tartte koska saman määrän talouspaperia saa Lidlistä vielä halvemmalla. Ap
Oletko koskaan kuullut, että mainospostit voi kieltää yksinkertaisella tarralla postilaatikkoon tai -luukkuun?
Ei jumaliste.
Omakotitalossa kun maksaa siitä roskiksen tyhjentämisestä erikseen, eikä paperikeräystä ole lähimailla, tajuaa kyllä kieltää kaikki mainokset. Ei tule turhia houkutuksia, ostaa vaan sitä mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Laita siihen postilaatikkoon kielto mainoksille. Toimii erinomaisen hyvin.
Näin ehkä täytyy tehdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut, että mainospostit voi kieltää yksinkertaisella tarralla postilaatikkoon tai -luukkuun?
Ei jumaliste.
Juu juu. Kyllä kyllä. Mutta ihmetyttää vaan yleensä tämä mainosten määrä millä ihmisiä kokoajan pommitetaan.
Kohta kun joulu alkaa lähestymään, mainostulva vaan tuplaantuu ja ihmiset ostaa sokaistuksissaan kaiken maailman krääsää mitä ei edes oikeasti tarvitsisikaan. Ap
Minusta mainoksia on kiva lueskella. Niiden avulla saa tehtyä hintavertailuja mukavasti kotona kaffeen äärellä (markettien tarjoukset eivät näy verkossa samaan malliin), katsoa vaikka lasten talvikenkä tai -haalaritarjontaa. Se ei silti tarkoita, että rynnisin jokaisen tuotteen perässä ostoksille.
Koko ajan.
Kokoaja kokoaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste.
Juu juu. Kyllä kyllä. Mutta ihmetyttää vaan yleensä tämä mainosten määrä millä ihmisiä kokoajan pommitetaan.
Kohta kun joulu alkaa lähestymään, mainostulva vaan tuplaantuu ja ihmiset ostaa sokaistuksissaan kaiken maailman krääsää mitä ei edes oikeasti tarvitsisikaan. Ap
Tästä tulikin mieleeni että olen jo saanut ekat joulukuvastot! Tulevat nimellä firmasta josta en ole koskaan ostanut mitään. Ei mainoksia-lappu, adblocker-ohjelma koneella ja telkkarittomuus eliminoivat aika ison osan mainoksista elämässäni, sopii minulle :)
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan.
Kokoaja kokoaa koko ajan.
Kokoo kokko. Koko kokkoko? Koko kokko. Ohis. Ap
Mä kyllä tykkään mainoslehdistä. Ostan kaiken aina tarjouksen perusteella ja käyn vaikka neljässä eri kaupassa samalla reissulla, että saan kaikkien kauppojen tarjoukset hyödynnettyä. Mulla on kaiken kattava kotivara, jonka ylläpito on edullista, kun ei koskaan osta mitään normaalilla hinnalla.
Nyt ostin Tokmannilta pesuaineita (neljä tuotetta ja ämpäri kaupanpäälle), vessapaperia, talouspaperia, sähköhammasharjaan vaihtopäitä, Brunbergin mansikkasuukkoja, vissyä, hammastahnaa, konetiskitabletteja, koiralle tukkupakkauksen dentastixejä, näkkileipää, keksejä vierasvaraksi. Jäi paljon ostamattakin, kun en juuri nyt tarvinnut. Ostin vain tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste.
Tästä tulikin mieleeni että olen jo saanut ekat joulukuvastot! Tulevat nimellä firmasta josta en ole koskaan ostanut mitään. Ei mainoksia-lappu, adblocker-ohjelma koneella ja telkkarittomuus eliminoivat aika ison osan mainoksista elämässäni, sopii minulle :)
Nytkö se jouluhössötys jo alkaa? Huhhuh!
Yksi päivä tässä kuuntelin sivukorvalla kun lapsi katsoi jotain lastenohjelmaa niin särähti korvaan sana ”joulu”, eli sielläkin aletaan jo höpöttämään joulujuttuja vaikka on vasta syyskuu. 🙄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain sieltä olis tarve ostaa niin talouspaperia 16rll 5,90€. Kaikki muut tuotteet oli sellaisia mitä ei todellakaan tarvitse.
Ehkä joku muu löytää sieltä hyviä tarjouksia itselleen. Mutta kokoajan tuntuu että pommitetaan mainoksilla ja tuotteilla millä ei tee yhtikäs mitään.
Sä et siis koskaan siivoa? Tai syö mitään? Tai tarvitse vaatteita? Tykkäät ostaa kaiken kalliilla tai ainakin normaalilla hinnalla, etkä halua hyödyntää tarjouksia?
Vierailija kirjoitti:
Minusta mainoksia on kiva lueskella. Niiden avulla saa tehtyä hintavertailuja mukavasti kotona kaffeen äärellä (markettien tarjoukset eivät näy verkossa samaan malliin), katsoa vaikka lasten talvikenkä tai -haalaritarjontaa. Se ei silti tarkoita, että rynnisin jokaisen tuotteen perässä ostoksille.
Minä taas mieluummin katson sieltä netistä samalla kahvia juoden :) Ennen itsekin tykkäsin selailla mainoksia, mutta nykyisin useimmilla käyttämilläni kaupoilla on tarjonta ja tarjoukset hyvin esillä netissä, joten sitä tulee käytettyä enemmän. Etenkin kun monilla isommilla ketjuilla vielä netistä näkee onko jotain tiettyä tuotetta saatavilla jossain määrätyssä liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste.
Nytkö se jouluhössötys jo alkaa? Huhhuh!
Yksi päivä tässä kuuntelin sivukorvalla kun lapsi katsoi jotain lastenohjelmaa niin särähti korvaan sana ”joulu”, eli sielläkin aletaan jo höpöttämään joulujuttuja vaikka on vasta syyskuu. 🙄 Ap
En muista missä liikkeessä tämä oli, mutta viime vuonna pyörittelin silmiä kun ensin lokakuussa oli Halloween-kamaa, mutta jo viikko ennen kuin se oli edes ollut, meni Halloween kamat alennukseen ja kannettiin joulujutu esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et siis koskaan siivoa? Tai syö mitään? Tai tarvitse vaatteita? Tykkäät ostaa kaiken kalliilla tai ainakin normaalilla hinnalla, etkä halua hyödyntää tarjouksia?
No tällä hetkellä ei ole tarvetta millekään kyseisen mainoksen tuotteelle. Monen tuotteen kohdalla luettelin mielessäni että ”on jo, ei tarvita; on jo, on jo, on jo......”
Tarjousten perässä ei tartte juosta kokoajan. Kyllä niitä tarjouksia on aiemminkin ollut. Ap
Kyllä mä löysin sieltä paljonkin ostettavaa ja ihan tarpeellista.
Itse tykkään selailla mainospostia, ja hyvinkin tarkkaan, sillä kaikki isot kaupat ovat kaukana ja kun sinne asti lähden, niin käyn monta kauppaa kerralla ja hommaan tavarat jne. Toista se olisi, jos kaupat olisivat vieressä ja pystyisi esim. kävellen tai pyörällä piipahtaa kerran päivässä tai kotimatkan varrella. Mulla ainakin kaupat ihan "väärässä suunnassa" työmatkaan nähden, ja muutenkin koneen ääressä teen työni, niin kotona sitten ihan jotain muuta kuin ruudun tuijotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolta kysyit, mutta itse selaan säännöllisemmin vaan ruokauppojen tarjouksia (netissä). En tosin usein niitäkään, katson tarjoukset kaupassa ja ostan sitten niitä jotka kulloinkin sopivat. Tietty jonkun verran ennakoin, eli ostan esim. hammastahnaa jos on tarjouksessa vaikka vanhaakin olisi vielä jäljellä, mutta yleensä en sen kummemmin metsästä trajouksia kun niitä osuu kohdalle muutenkin.
Vaatteita yms. taan ostan vaan tarpeeseen, silloinkin katson alennuksia netistä. Hyödynnän myös säännölliset sesonkialet, mutta silloin en selaa mainoksia kun tuotteet vaihtelevat niin paljon liikkeittäin.
En siis mitenkään mollaa paperimainoksista tykkääviä, kunhan nyt vaan kerroin miten itse hyödynnän aleja ja tarjouksia vaikken mainoksia juuri koskaan lue.
Ei mainoksia, kiitos.