Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kateudesta kärsivälle

Vierailija
24.09.2018 |

Onko muita jotka kärsivät kateudesta?
Olen terve ja minulla on ihana perhe ja kaikki hyvin. Silti poden kateutta lähes kaikessa "epäreilussa". Kadehdin kun ystävä nappasi vakituisen paikan nenäni edestä minun mielestäni törkeällä pomon lahjonnalla. Olen huono ystävä. Pitäisi olla iloinen, koska voisinhan itsekkin toimia samoin. Olen kateellinen ystävävieni lapsista, jotka ovat sieviä kuin karamellit. Olen kateellinen jos joku nappaa komean miehen tai jos joku perhe tienaa enemmän kuin meidän perhe. Olen kateellinen muiden ulkomaanmatkoista ja kodeista. Ihan kaikesta. Olen niin pettynyt itseeni miksi toimin näin. Ja tiedostan että todellakin jokaisella on kaikkeen mahdollisuus (ainakin melkein).
Kateuteni on opittu äidiltäni, joka nauttii jopa muiden epäinnistumisesta. Muistan lapsena hänen nauraneen leikinomaisesti noidan äänellä kun joku koki epäonnistumisen. Äitini aina vertaili meitä lapsia toisiimme ja muiden lapsiin. Opin olevani aina vähän huono tai ainakin suurennuslasin alla. Nyt tiedostan tämän ongelman ja kärsin tästä suunnattomasti. Onko mitään apua miten tästä selviää vai selviääkö?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan