Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt 35v olen vihdoin tyytyväinen omaan hiusväriini enkä aio värjätä sitä enää koskaan piiloon

Vierailija
23.09.2018 |

Nuorempana en tykännyt yhtään omasta hiusväristäni, se näytti aina kamalan maantienharmaalta tylsän väriseltä pehkolta. Varmaan 15v niitä tuli värjättyä eri sävyisiksi vaaleasta oranssiin ja punaiseen.

Ny kun olen tähän ikään päässyt ja saanut kasvatettua oikean hiusvärini takaisin, olenkin huomannut että miten nätti mun hiusväri luonnostaan onkaan, vähän punertavaan vivahtava kun oikeassa valossa katsoo.

En oo aiemmin huomannut miten nätin väriset mun omat hiukset on tai sitten vaan aiemmin hiukset näytti harmaammilta lyhyempinä kuin nyt pitkinä.

Vai voiko hiusten sävy muuttua paremmaksi ajan kuluessa?

Joka tapauksessa oon nykyisin todella tyytyväinen tähän omaan hiusväriini enkä aio enää koskaan peitellä sitä millään keinotekoisilla väriaineilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa pari vuotta, ja huomaat että tukkasi alkaa harmaantua. No eihän sittenkään ole tietenkään pakko alkaa värjätä hiuksia, onhan harmaakin tukka kaunis. Ajattelin vaan tulla kertomaan että ei se väri ikuisesti tukassa pysy.

T: harmaantuva 38v.

Vierailija
2/10 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa pari vuotta, ja huomaat että tukkasi alkaa harmaantua. No eihän sittenkään ole tietenkään pakko alkaa värjätä hiuksia, onhan harmaakin tukka kaunis. Ajattelin vaan tulla kertomaan että ei se väri ikuisesti tukassa pysy.

T: harmaantuva 38v.

No ne harmaat juovathan toisivat kivan lisäpiristyksen hiuksiin. 👍 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä etukäteen kuvitellaan, että harmaantuminen ei haittaa. Omalle kohdalle osuessa sitten kuitenkin on tartuttava väripurkkiin. Harmaat hiuksissa vanhentaa!! Tulet tämän toteamaan jatkossa.

Vierailija
4/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt omasta tummanruskeasta väristä. Mutta nyt kun tukka on alkanut harmaantua (37v) ei se enää olekaan niin kiva kun kaikki harmaat paistaa tummien hiusten joukosta niin selvästi.

Vierailija
5/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tulossa kirjoittamaan. Itse aloin värjätä hiuksia vasta, kun kävin neljättä kymmentä harmaiden takia.

Vierailija
6/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei harmaannu lähestyessään 40 ikävuotta. Äitini on yli 50 eikä harmaista tietoakaan.

Vierailija
7/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina nuorena et miks varjaat oman poisas,et ku sul onvarja niin kaunis varivarixD

Mulla kyse on vaihtelusta

Vierailija
8/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuli nuorena värjättyä hiuksia niin paljon että hyvä että jäi mitään jäljelle, ja piti sitten sitten olla koko ajan värjäämässä kun juuri kasvut alkoi näkyä.

Parempi ilman niitä myrkkyjä, jos haluaa vielä omat hiukset päässä olla vanhanakin. Vaikka olisi sitten harmaat :D

Vierailija
9/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapsesta alkaen vihannu omaa hiusväriäni. Sävy sellainen että näyttää likaselta puhtaanakin. Olin vissiin 4 kun ekan kerran totesin että kyllähän nää vois tästä värjätä, tosin 12v vasta värjäsin ekan kerran. Sävytin kyllä ennen sitä kaksi vuotta. Ehkäpä vanhempana opin pitämään.

Vierailija
10/10 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että useimmille oma hiusväri sopii kaikkein parhaiten. Värjätty tukka näyttää aina... noh, värjätyltä. Olennaista on löytää omiin luonnollisiin sävyihin sopivat värit vaatteisiin, jolloin hiusten oma väri pääsee oikeuksiinsa. Jotkut värit vaatteissa taas korostavat esim. tummia silmänalusia ja saavat myös hiusten värin näyttämään väljähtäneeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi