Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon IN-alkuisia MBTI persoonallisuuksia, mutta löytyykö yhtäkään INTP:tä?

Vierailija
23.09.2018 |

Itse siis INTP ja olen näitä ketjuja jo tovin selaillut. Ei ole pistänyt INTP:t silmään.

Jos täältä kuitenkin löytyy muutamia, niin kertokaa jotain itsestänne. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä yksi. Nyt justiin laiskottaa niiiiin kovasti :)

Vierailija
2/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, täällä yksi. Nyt justiin laiskottaa niiiiin kovasti :)

Vähän samaa vikaa. Olisi kyllä paljon tehtävää, mutta olen takertuneena ajatuksiini, enkä saa mitään rakentavaa tehdyksi.. 

Kiinnostaa minkälaisissa viroissa/ammateissa muut INTP:t ovat, vai onko ollut vaikeuksia sopeutua työelämään?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä yksi.

Olen inssi. Nyt kipeänä. Nautin kun voin maata sängyssä. Yksi lapsi, eronnut. En etsi uutta suhdetta vaan nautin omasta rauhasta.

Vierailija
4/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljaista.. 

-Ap

Vierailija
5/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina tuon tuloksen, mutta en juuri nyt jaksa kirjoittaa mitään itsestäni. Ehkä jaksan kuitenkin vastata lyhyesti jonkun kysymykseen: kyllä on vaikeuksia sopeutua työelämään ja löytää oma juttu.

Vierailija
6/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä yksi.

Olen inssi. Nyt kipeänä. Nautin kun voin maata sängyssä. Yksi lapsi, eronnut. En etsi uutta suhdetta vaan nautin omasta rauhasta.

Se onkin mukavaa luksusta, jos ei muuten aikaa makoiluun. Itse olen ollut 8 vuotta sinkkuna (toki myös oma valinta..), mutta nyt kyllä kaipaisin jotain vakavaa suhdetta elämään ja jonkun jonka kanssa arjen jakaa.

Suhteessa en tosin viihdy jos jatkuvasti toinen kiinni kuin takiainen, eikä anna tarvitsemaani omaa tilaa ja aikaa.

Vierailija
7/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä yksi.

Se onkin mukavaa luksusta, jos ei muuten aikaa makoiluun. Itse olen ollut 8 vuotta sinkkuna (toki myös oma valinta..), mutta nyt kyllä kaipaisin jotain vakavaa suhdetta elämään ja jonkun jonka kanssa arjen jakaa.

Suhteessa en tosin viihdy jos jatkuvasti toinen kiinni kuin takiainen, eikä anna tarvitsemaani omaa tilaa ja aikaa.

-Ap

Vierailija
8/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INTP ja pph

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän