Mies, kumpi asia naisen ulkonäössä häiritsee sinua enemmän...
....ylipaino vai ohuet hiukset?
Jos on kaksi perusnättiä naista,joista toisella on tuuheat kauniit hiukset ja kropassa ylipainoa esim. 165cm ja 85 kg tai normaalipainoinen 165cm ja 55 kg, jolla ohuet harvat hiukset.
Oletetaan että molemmat ovat yhtä mukavia luonteeltaan jne. Kumman pystyt hyväksymään helpommin, ylipainon vai huonot hiukset
Kommentit (7)
Mulle ihan yks lysti. Vaimo on vaimo oli se minkä muotoinen tahansa ja vaikka peruukki tai kalju tai se viis hiusta päässä. Kunhan se pysyy samanlaisena luonteeltaan ja ennen kaikkea pysyy vaimona.
Hoikka nainen voi näyttää hyvältä "hoikissa" hiuksissa. Yhdellä naiselle on kiiltävä tukka, vaikka ei olekaan paksu eli tuuhea, niin kehystää kasvot kauniisti.
Ohuet hiukset eivät haittaa minua yhtään, ylipaino jonkin verran.
Huonot hiukset ei haittaa, kunhan ei sentään kalju ole. Ylipainokaan ei kauheasti haittaa, mutta enemmän kuin ohuet hiukset. Jos nainen olisi muuten minun makuuni, kumpikaan mainituista asioista ei olisi este.
Ainahan voi hankkia peruukin jos hiusten ohuus itseään häiritsee ja tarvittaessa voi myös laihduttaa jos ylipaino ongelma.
Ylipaino ei ikinä ole hyvä juttu paitsi korkeintaan lihaksikkuuden takia. Ohuet hiukset eivät välttämättä ole aina huono juttu, tiedän varsin kauniita naisia, joilla on sellainen ns. silkkitukka.
Kumpikaan ei häiritse sitten yhtään.